Topp 5: Fotbollsspelare
Lista era personliga favoritfotbollsspelare alla kategorier världen över. Observera att den här listan inte går ut på att lista världen bästa spelare utan just era favoriter. Vanligtvis brukar man ju tycka att sina favoriter är bäst, men ni förstår vad jag menar.
Här kommer mina fem:
1.Tomas Rosicky
2.Antonio Cassano
3.Joe Cole
4.Andera Pirlo
5.Andres D'alessandro
Lista era favoriter nu!
1. Steven Gerrard (England) 2. Steve McManaman (d.o.) 3. Mats Lilienberg (Sverige, Höör) 4. Saed Owairan (Saudiarabien) 5. Dino Baggio (Italien) Några avdankade lirare men ack så sköna... Här kommer även polarens lista: 1. Jan Vennergoor Af Hesselink (Holland) 2. Jürgen Klinsmann (Tyskland) 3. Steven Gerrard (England) 4. Håkan Mild (Sverige) 5. Alexi Lalas (USA)
Kuken mina damer är ingen leksak, det är en smaksak "You´ll never walk alone" Liverpool FC
Menige-E P19 hur kan man ha en spelare som byter från Arsenal till Chelsea som favorit? borde vara olagligt.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
1. Henry Sjukt kylig och som Arsenal-fan måste man bara älska honom.2. Henke Larsson Alltid så härligt laidback och slapp i intervjuer.3. Ronaldinho För hans konster på planen och hans leende.4. Zlatan Det går inte att inte le när Zlatan skrattar.5. Maradona (Om man får välja gamla) Han ägde.
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
tahoma P22
Du tänker nog på ASHLEY Cole, han är inte med på min listan men JOE Cole är.
Cafu Zebina Aldair Emerson Assuncao
lugnt. Hit me med din lista vettja!
Markus Karlsson Patrik Eriksson Olsson Paolo Di Canio Frank Lampard John Terry
Aldrig mer....
Kaka Robbie Keane Steven Gerrard Ronaldinho
Puyol (för två-tre år sen)
Anima Sola
1. Gabriel Batistuta 2. Alan Shearer 3. Jorge Campos 4. Faustino Asprilla 5. Diego Maradona
1. Eidur Gudjohnsen
www.projectedwin.blogg.se
Tomas Rosicky Eidur Gudjohnsen Diego Armando Maradona Håkan Mild Alessandro Del Piero
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Mancini (när han lirade för Sampdoria och Lazio) Henry Drogba C.Ronaldo Giggs
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Paolo Di Canio Giuseppe Signori Diego Maradona Marco Materazzi Alessandro Nesta
Shevchenko Segio Ramos Pirlo Drogba Alessandro Nesta ungefär...vädligt svårt att välja bara 5 måste jag säga
Steven Gerrard Gennaro Gattuso Andriy Shevchenko Alessandro Nesta Diego Maradona
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
1. Frank Lampard 2. Massimo Oddo 3. Luca Toni 4. Stefan Thordarson 5. Tommaso Rocchi
1. Rooney 2. Beckham 3. Ronaldinho 4. C. Ronaldo 5. Scholes
Steven Gerrard Zinedine Zidane Vinnie Jones Johan Mjällby Mohamed Sissoko Bubblare: Derek Boateng
Min bild är... för mycket naket kanske?
1. Kim Källström 2. Ricardo Quaresma 3. Christiano Ronaldo 4. Johan Elmander 5. Stefan Rehn
1 Henry 2 Juninho 3 Dinho 4 Messi 5 ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Just nu ser det ut såhär.. skifta rlite då o då..1. Fernando Torres 2. Mauro Camoranesi 5. Ronaldinho 4. Henrik Larsson 5. Didier Drogba
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Härlig tråd!1. Thierry Henry För hans oöverträffade sk33lz på planen, men också för hans målgester och sköna personlighet.2. Mauro Camoranesi Fotbollens mest underskattade världsspelare och en personlig favorit mycket därför. Och för att han spelar i Juventus då såklart.3. Gianluigi Buffon För att han är världens bäste målvakt och en Juventus-ikon. 4. Gianluca Zambrotta Samma här, fast känslorna har svalnat litet sedan han lämnade, även fast jag försöker intala mig själv att respektera hans beslut. Buhu. :'(5. Zlatan Ibrahimovic Ah, jag har alltid gillat Zlatan. Håller det inte som en hemlighet, även fast det verkar vara ett brott i dagsläget. Hedersomnämnande; Birindelli, Pessotto, CONTE, Tacchinardi, Davids, Zidane, Ferrara, Montero, NEDVED, Del Piero, Ravanelli, Di Livio, Trezeguet, Thuram, Vialli, Padovano, Jugovic, Peruzzi, Maresca, Zalayeta, Deschamps, Tudor, Baggio, och så vidare är alla namn som klingar oerhört vackert i mina öron.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
1.Henry 2.Patrick Vieria 3.David Seaman 4.Sol Campell 5.Cole
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1. Garrincha
Hammarby Alcoholics
1. Aimar 2. Puyol 3. Gerrard 4. Deco 5. Belletti
rooney giggs keane scholes gary neville
1. Eidur Gudjohnsen (Kungen! Skitsamma om han spelar för svinen, han är bäst ändå.) Sen utan ordning: Gallas (Pre-Arsenal) (Världens bästa back) Essien (Ung och ändå så rutinerad, stark, smart. Allt!) Boulahrouz (Egentligen inte en favorit sen innan, men fan vilken kille. Älskar hans spelstil) Totti (Romas hjärta. Behöver inte säga mer.) Jenas (Otroligt duktig för sin ålder. Synd att han inte hamnade i blått. ;-(...)
www.projectedwin.blogg.se
1. Wesley Sneijder Tvåfotad, spelfördelare, bra skott..liten kort jävel.. Extremt duktig lirare i Ajax.. Han är bara grym.. 2. Robin Van Persie Aviga finter, stenhårt skott.. Teknisk.. 3. Steven Gerrard Passningarna, offrar sig, STENHÅRT skott.. 4. Arjen Robben Hans snabbhet och finter framför målet. Han e cool 5. Juninho Kolla skottet, frisparkarna, hans förmåga att wobbla bollen BubblareCristiano Ronaldo - gillar inte filmningarna, men det är ju en fantastisk spelare.Rooney - Alla fattar varför.. Jo han e skit fulMarc Overmars - har jag alltid gillat.. ÄCKLIGT SNABBSweinsteiger - Skottet, dribblingarna
Tim Cahill Leon Osman Stefan Schwarz Fredrik Ljungberg Gianfranco Zola
1. Pablo Aimar (Argentina) 2. Zlatan Ibrahimovic (Sverige) 3. Diego Simeone (Argentina) 4. Emre Belözoglu (Turkiet) 5. Andres D´Alessandro (Argentina)
1. DENNIS BERGKAMP (oslagbar) 2. Thierry Henry 3. Ronaldinho 4. Patrik Viera 5. Menige-e:s mammam
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Fabregas är 87a bara så du vet..
Utan inbördes ordning Aimar Denilson Källström Ledley King Messi
En del bjuder på riktga personliga listor medan vissa är bara mainstream och har med Henry,Ronaldinho och Zlatan...Men alla får tycka som dom vill...yeye
...och som vanligt hejar alla på Arsenal/Milan/Barcelona.
1. Lineker 2. Lineker 3. Lineker 4. Lineker 5. Lineker Där har ni chaps!
Eric Cantona Steven Gerrard Ruud Van Nistelrooy Ronaldo Zlatan
http://www.twitter.com/michaelcrackson
fem på olika vis unika spelare som satt sig i mitt minne, och troligen för alltid kommer vara där: álvaro alexander recoba rivero gianfranco zola roberto di matteo éric daniel pierre cantona josé luis félix chilavert bubblare: didier yves drogba tébily (ja, jag var rolig nog att slå upp allas fullständiga namn för skojjs skull)
1. Henry 2. Christiano Ronaldo 3. Richelme ( Hur fan stavar han) 4. Juninho 5. Drogba Det är inte lätt :D
Highfive anyone, anyone?
1.Henke Larsson : sveriges bästa, det räcker.. guldskon, det räcker.. 2.Pierre van Hooijdonk : cool som satan, det räcker.. 3.Ronaldo : glömmer aldrig VM 98, det räcker.. 4.Romario : VM 94 samt tåfisarnas konung, det räcker och blir över.. 5.Johan Mjällby : en riktig svenk viking! cool, det räcker..
Koller Henry Lampard Chimbonda Zavadil :)
Tretiak Fetisov, Kasatonov Makarov, Larionov, Krutov
Gerrard Ronaldinho
Kaká
Messi Drogba
vi är överallt!
1. Sergrej Barbarez 2. Bebeto 3. Mateja Kezman 4. Bogdan Lobont 5. Hatem Trabelsi
1. henry 2. eto'o 3. tresegue eller hur fan fanskapet stavar. 4. ravelli 5. beckham, ingen sätter frisparkarna som beckam.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
LITMANEN Zizou Riquelme Robinho Ramos
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
Quaresma Materazzi Riquelme Ailton Källström
1. Robert Stoltz 2. Daniel Sjölund 3. Quirino 4. Ibrahim Ba 5. Abgar Barsom
1. Ronaldinho 2. Kaka 3. Lampard 4. Källström 5. ZLATAN