Malmö FF - Djurgårdens IF
Jaaa, på lördag smäller det. Lance Davids och Batan avstängda. Tråkigt.. kändes som att det började hända någonting överhuvudtaget när Batan kom in senast iallafall. Concha Sölvi Johanneson Stoltz Komac Arnason Arneng Enrico Jonsson Doktorn Möjligtvis sätta ner Jonsson på mittfältet och testa Qurinho ännu en gång.. Jaja, vilka ska ner? 1-3
Aldrig mer....
Har alltid förespråkat att Qurre ska få en chans men jag börjar tvivla, han kan inte spela om det inte är +40 grader så sälj honom asap och inse fiaskot. Hursomhaver, dödas ska det göra på lördag, 1-2 efter självmål av MFF och DIF är back on track.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Tror de kommer möta ett REGÄLT taggat MFF efter deras förlust mot HIF. Så jag tro det blir svårt. Vi vinner med lite tur, annars 2 eller 3 - 1. Pessimist som jag är.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Åker dit med två kompisar. Lilla torg, här kommer vi!
Forumsignatur <br>
Blir en ren festresa det här, låter kanske som en bajare men på lördag skiter jag fullständigt hur det går i matchen. En vinst är bara bonus. Ur spår!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fabrikörn: Sektion K eller den äckliga ståplatsen som är sämre än den på Söderstadion?
Forumsignatur <br>
Äckliga ståplatsen är jag rädd. Pallar inte köpa förköp :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad kostar det vad är den billigaste biljetten ???? SKA NÄMLIGEN NER TILL MALMÖ PÅ LÖRDAG KAN MAN PASSA PÅ ATT SE PÅ LITE FOTBOLL ???? skicka till min gästbok
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$
Haha söderstadions ståplats dålig? låt mig skratta...
Hammarby Alcoholics
Batan var den enda med hjärta mot GAYS.. synd... Det blir en tuff match, men vi måste fan vinna känns det som.. Lil_E Skratta på du, söderstadions stå är fortfarande usel.. det inser alla, förutom du?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Lil_E P16: Haha, en läktare som mer känns som en byggställning. Sångerna åker ut mot Nynäsvägen och försvinner. Nä fyfan, jag pratar inte om bajens ståplats. Där har jag aldrig varit och hoppas jag slipper också. Malmös ståplats är säkert soft, jag vet inte. Men bortasektionen är SKIT precis som på sös. Tänk innan du skriver människa.
Forumsignatur <br>
Men det gäller ju att ha röststyrka också grabbar... Dessutom föredrar jag en "byggställning" före en arena där man måste ha kikare förr att se hur högt nån hoppar ;)
Hammarby Alcoholics
Känns jävligt uppgivet efter torsken mot Gais. Vi hade lite känning på täten men nu tror jag det blir tufft. Vinster mot både MFF o Gnaget så har vi chansen men annars får man väl sikta in sig på plats 3-4. Hoppas självklart på seger men tror snarare på 1-1, Dr Jones gör vårt mål.
Kuivasto kan kanske lira. spelar ingen större roll.. Sölvi har gjort det han ska
Aldrig mer....
Man vet att det är illa när Batan är den i klubben med mest hjärta .. hah
Grattis, DIF. Tack, Malmö, nu slipper vi Djurgårdens enda anfallare, Mattias Jonson, på onsdag!
•pave paradise•
"Dr Jones" kan vara en av de mest skadedrabbade spelarna jag sett, om han ens kan spela så lirar han knappast en hel match. Och då lämnar det öppet för allas våran favorit Qurinho, vad är oddsen på att han slår en enda passning rätt? ;)
Ja, den där Sören.... Jag vet inte vad jag skall säga, fullständigt oacceptabelt! Allt är åt helvete skall det nu bli samma jävla höstf*tta som förra året då vi kämpar för en mittenplats? FY FAN! Borde egentligen agera nu direkt Malmö.... Ni skall få vad ni förtjänar, TACK SÅ JÄVLA MYCKET ÅKEBY DET HÄR ÄR SANNELIGEN VAD VI FÖRTJÄNAR!
Helt pixad
Faaan vad härligt!! sjölund gör det igen! Kari & Johannesson perfekt!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Vilken fest de blev! Hoppas alla som bangade har duktig ågren!
Forumsignatur <br>
Jag blir inte riktigt klok på årets DIF. Sinnessjukt roligt dock, tåg är det bästa färdsättet vad gäller bortaresande, helt klart.
men den där jävla Q, sitter nästan i hopp om att han blir skadad så att Jonevret hela tiden slipper ta beslutet att han ska ges chansen återigen.. För pondusen att lämna honom på läktaren besitter uppenbarligen inte jonevret, hoppas att de styrande inom DIF ser detsamma och kängar honom efter säsongen, dock dock, nu tar vi solna aik!
Hepp och pepp