I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-09-06 13:44

Chippen

www.aftonbladet.se

Nu väljer han att tala ut i aftonh*ran..

Ärligt talat, vem fan är Christian Wilhelmsson? Vad är han utan landslaget? Ingen visste knappt vem grabben var innan han debuterade i blågult. Han är inte heller svår för att sälja sig som maskot till sportbladet genom att medverka i diverese reklamfilmer, chippen som under VM velat träffa samma "journalister" med biljard kö.

Lite naiv kille, smått patetisk faktiskt, eller?

Helt pixad

2006-09-06 15:35
han e absolut en av d basta i landslaget.....

hellre chippenan zlatan...tycker ja iaf
vi är överallt!

2006-09-06 15:58
Chippen e en rätt bra fotbollsspelare men större tönt får man ju leta efter. Hela grejen att så desperat gärna vilja hänga med dom coola grabbarna (läs zlatan o mellberg) är bara patetisk. Och det som trådskaparn skrev om att kaxa med reportrar och försöka träffa dom med biljardkulor gör hela "wannabe bad boy" grejen ännu larvigare. Nä största förlusten är väl Mellberg o sen Zlatski förutsatt att han är i form. Chippen är bra men inte så jävla bra. Håller med om att han säljer sig lätt också...
Admin

2006-09-06 16:12
Det finns ju bra ersättare så att säga. Chippen är totalt värdelös i defensiven, men visst, för att vara svensk så kan han göra rätt snygga finter. Även om de inte alltid går hem.

Som person är han den största tönten som dragit på sig en landslagsdress. Hade han inte varit fotbollspelare hade han flyttat till Stockholm, dragit på sig rosa v-ringat, truckerkeps och varit så jäääävla cool enligt sig själv.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2006-09-06 17:09
äh vem bryr sig finns bättre spelare... hade varit bättre med ishizaki tycker jag eller vem fan som helst... ta in erkan zengin då liksom han är väl minst lika bra som chippen

2006-09-06 17:30
chippen verkar ju va lite av en jobbig jävel.
men han har ju sina fina stunder, helt klart en kille som är bra att kunna slänga in i vissa matcher. Påminner lite om Ljungberg i spelstilen, vågar utmana och faller lätt..sen e han ju klasser sämre än ljungberg iofs.

2006-09-06 17:31
Bra att många förstod vad jag ville komma fram till. Att han är en hyfsad fotbollsspelare säger jag inget om, men DRYG !

Helt pixad

2006-09-06 17:35
ja mellberg verkar ju också vara en tveksam person.
Sångare

2006-09-06 17:44
Nä fan, jag gillar Chippen.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2006-09-07 00:59
nar zlatan ar i form ar det val knappast nat snack om vem som ar storsta forlusten. Zlatan i form ar bland de basta som dragit den svenska landslagstrojan over nacken. Fast tyvarr ser det nu ut som att han kan hamna i samma trask som Anelka, Carew osv...
olletagesson.blogspot.com
Hiphop is dead - long live Soulmusic

2006-09-07 14:35
smallfred

verkligen sant =)

chippen e en mkt skönare spelar, som spelar för laget å inte för sig själv
vi är överallt!

2006-09-07 18:58
Själv tycker jag Chippen är en pajas, hoppas dock han har mer att ge i landslaget... inte imponerat på mig de senaste året dock.. fast Alexandersson har ju oxå sugit.. läge att hitta en ny högerytter!