HeIF - Himmelsblått 12/9
Låt hetsen börja, fan derbytråd ju..
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
Milmi IF - Hilsingbirgs IF
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
Ändra topicen till "HiF - Babyblått 12/9, passar betydligt bättre. Bamse Har du komplex emot Helsingborg med tanke på ditt inlägg? Mår du dåligt pga av att Helsingborg lyckades kvala in till CL en gång i tiden? Sök hjälp för fan.
Viruz_: ni har fortfarande inte besegrat oss på fyra år..
kommer antgligen bli krig.
SKU - SKU - SKULASON!
anal_ P2 Oss? Spelar du i MFF? Identifierar du dig själv med allt du supportar? Skulle vara kul om du var boxningsintresserad, "Fan, jag fick stryk som fan i går av Amir Kahn. I första ronden knäckte han min näsa sen knockade han mig i andra" ;) Ps. Jo, det är ju tyvärr så att MFF har slagit Helsingborg de senaste åren. Men det får man ju hoppas det blir ändring på.
Moderator
2006-09-06 12:35
Ska bli kul. bra timeat med avstäningar och sånt också. men trender är till för att brytas. maran sa det, kommer antagligen bli krig.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Viruz_ > Varför skulle Bamsen har något större komplex för er lilla f*tt klubb. Varför skulle någon i Malmö ha komplex? Ni har inte vunnit på drygt 4 år, bara det borde räcka som argument. Ni däremot har ju gigantiska komplex, går i taket för metro stadion kommer ut i hbg, ser er som skånes stolhet, sveriges bästa och trognaste supportrar m.m. VANSINNE.... 3-1 till Malmö, rimligt resultat. Mulatten är avstängd, fetaosten gör aldrig mål och Lee´s pappa lär inte göra underverk på bara några dar...
Helt pixad
SNÄLLA WINNY VI BRYR OSS JU SNÄLLA DU KAN VI FÅ BRY OSS SNÄLLA HEY
Helt pixad
Viruz_: Oss? Spelar du i MFF? Identifierar du dig själv med allt du supportar? Skulle vara kul om du var boxningsintresserad, "Fan, jag fick stryk som fan i går av Amir Kahn. I första ronden knäckte han min näsa sen knockade han mig i andra" ;) ja, ni är ganska kända för att hänga upp er på petitesser, du hade tydligen inget annat argument för att ni skulle vinna..
Bamse Nä fan, det svider inte. Det är lungt. :) Suburban P21 Oj, här tänder vi på alla 4. Med hårda ord som "er lilla f*ttklubb" (märkväl ett ord, inte två) ;) Särskrivning är ett problem bland dagens ungdomar. anal_ P2 Men lille vän, har du ingen humor ;) Ta inte dig och ditt MFF på för stort allvar. Det har vi redan sett folk i Malmö göra. Bara att kolla på filmen "blådårar". Arbetslös, fattig och trög. Heja Malmö ;)
Mff har Litmanen och Johansson, nuff said
http://duckdown82.tumblr.com/
F*TTKLUBB OK DIN F*TTA?
Helt pixad
Suburban P21 Aj aj aj... inga personpåhopp nu. Då måste jag anmäla dig till admins. Nu får du lugna ner dig min lille vän. :)
hehe ok då jaja hehe :)
Helt pixad
Så jävla dåligt.. Fast man är HiF supporter kan jag inte låta bli att lida lite med MFF´s Tifogäng. Tråkigt för stämningen.
hd.se
Jo, det får man ju verkligen hoppas. Ska dra ett mail till HiF´s ledning o gnälla.
Jaha.. då har nedräkningen börjat... :)
Får bli kvarterskrogen ikväll.... hata hata hata helsingborg
Ät
jepp ska bli intressant att se vad det blir för scener ikväll.
SKU - SKU - SKULASON!
det kommer bli tyst o sorg i helsingborg!!!! storebror kommer tala klarspråk ikväll, sorry.... MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALMÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ(/b )
Jag är pök
pluph hahaha hoppas helsingborg tar detta
grym match helt klart, fint mål av jonatan!
Haters gon' hate...
Mmhmm! :D 0-1 till MFF, och självklart JJ som gjorde målet!
At the gates of Eternity...
hahaha vem pumpa vem :D ALL KÄRLEK TILL HIF ;) som vi pumpa sönder malmö hahahah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag ska bara uttrycka mig kort HELSINGBORG 3 - 1 SKITHÅLAN Tack! Ps. Fundera på hur storebror vara yngre än lillebror?
Glömde en grej.. MFF-spöket sköt vi skallen av i dag :)
som vi pumpa sönder malmö fitt förening
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dem har inget att kommentera nu haha någon e tyst ;)
Fuck helvets horskit!
At the gates of Eternity...
Varför slogs MFF-klacken internt precis före 2-1 målet? Vad hände?
Superhjältar till fyllon försökte släcka brinnande bengaler genom att attackera brännarna. Gick inte så bra om man säger så, för någon part. Ett antal personer fick mildare brännskador och ett antal klädesplagg förstördes. Ett antal fyllon fick stryk och drevs bort från sektionen.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
vilken match det var. Luton shelton är så jävla bra så det är löjligt. Derbydödaren.
SKU - SKU - SKULASON!
Luton Shelton, sicken hora. Får Järdler att blekna av avund.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
NANANANANA NANANANANA, luton är bättre än chelsea! men det var lite tråkigt att det aldrig riktigt var nån match haha. och malmö gjorde ett skruttigt flippermål.
Vem fan är Jari Litmannen och MFF? HAHA
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora
Finns inget som beskriver malmö bättre än denna bilden! http://i4.tinypic.com/44jvgp4.jpg Lär er stava era jävla tattare, pinsamt!
Moderator
2006-09-13 15:42
lyckoruset håller i. jääävlar. det blir inte bättre än såhär.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
mattis Bitter, näääääääää... :)
Hahaha "rikitgt" Bra där när man gör banderoll. Säger bara ett ord "PWND"
viruz_ tror inte du förstår! titta på bilden en gång till, malmö som inte kan stava;)
mattis Arrrgh.., sorry man... :)