I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

SVT:s kommentator i studion (fridrotts-EM)

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2006-08-08 22:01

SVT:s kommentator i studion (fridrotts-EM)

Vem är hon egentligen, jag vet i vilket fall inte vem det är. Känd och kunnig på något vis eller är det bara ytterligare ett desperat kvoteringsförsök gällande expertkommentatorer från SVT:s sida?

Det jag syftar på nät jag skriver "ytterligare" är när jag tänker på hur det var under fotbolls-VM där de tog in den där kärringen Anna (något finskt) som var helt bakom flötet.

Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre

2006-08-08 22:55
Erica Johansson, en gammal längdhopperska.

2006-08-08 22:56
Hon har det svenska rekordet i längdhopp på 6.99... tror jag.

2006-08-09 12:10
here we go again.. fan stäng av ljudet om du inte vill lyssna på henne.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2006-08-09 13:50
aha är det hon. Ajfan vilken tabbe. Jo, Erica Johansson vet man vem det är. Men jag har inte lyssnat något på henne så det kan fortfarande vara ett desperat kvoteringsförsök.

tahoma P22 nu vet jag ju inte ifall det hon säger är lika ointressant som det som Anna under fotbolls-VM sa. Men när en TV-kanal tar in en "expertkommentator" så ska man inte behöva bli plågad pga att personen säger så idiotiska saker. Men som sagt, nu vet jag inte vad Erica går för så jag får väl lyssna efter ikväll i sammband med herrarnas höjdhopp.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Sångare

2006-08-09 23:43
Men du får coolhetspoäng för att du är anti-allt som är politiskt korrekt, ie kvotering. Det ska man nämligen vara nu för tiden.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län