I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tippa Premier League!

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2006-08-01 16:19

Tippa Premier League!

Jag börjar, jag tror verkligen att Sheffield U klarar sig kvar nästa säsong. Aston Villa tror jag däremot får det svårt, trots att O'Neil är deras nye tränare. Jag tippar såhär:

1. Chelski - inget lag kan rubba dem
2. Liverpool - har ett bra lag, flera bra värvningar...
3. Man U - Har värvat Carrick men det räcker inte. Laget kan inte mäta sig med Chelsea. Kommer slåss med Pool om andraplatsen
4. Arsenal - Tror inte på Wengers lagbygge i år heller. Som bäst fyra i år också...
5. Tottenham - Ingen Carrick inget Champions League...
6. Newcastle - Roeder kommer att få igång Magpies
7. West Ham - har ett mycket kompetent anfall med framförallt Harewood och Ashton
8. Everton
9. Bolton -
10. Blackburn
11. Man C -
12. Charlton -
13. Wigan -
14. Middlesborough
15. Portsmouth
16. Sheffield U - Bra nyförvärv, har en mycket bred trupp som kommer att överraska.
17. Reading - Sprang igenom Championship. Har däremot inte förstärkt truppen något vidare och kommer att få det tufft i år.
18. Aston Villa Inga bra värvningar, har inte truppen.
19. Fulham Inga bra värvingar, deras bäste spelare Steed vill lämna klubben och fler verkar följa efter. Björn Runström skrämmer inte.
20. Watford Nä, Watford överraska inte igen. Straight down, men kommer bli ett giftigt lag i Championship 07/08

hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse