I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-07-31 09:34

MFF - Öster

Allt annat än vist helt oacceptabelt efter härdsmältan i Gävle.

Satte dessutom morgon kaffet i halsen när jag läser i metro stadion (brilliant, vilken tidning, vilka journalister) att självaste Magnus Skagert, ordförande i mäktiga Eastfront, har tagit fram en NY ramsa för att peppa laget. Den lyder tydligen

"Aldrig, Aldrig, Aldrig ger vi upp"

.. och skall upprepas flertalet gånger för att få en effekt.

En annan ramsa som nyligen kommit fram lyder "Vi älskar vår Öster vi sviker er aldrig"

GENIALT!

Det påpekas också att det EJ finns någon firmaverksamhet i Växjö som det så länge spekulerats i.

Kanske något OT ovan men uttråkad en måndag.

HATA

Helt pixad

2006-07-31 09:35
ALLT ANNAT ÄN VINST .. skall det givetvis vara
Helt pixad

2006-07-31 10:02
nya portugal spelaren kommer slå in två baljor för öster
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2006-07-31 10:05
ANGOLA Spelaren

Helt pixad

2006-07-31 10:34
stämmer men hans mor och far ser ut att vara från portugals fina dalar
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2006-07-31 10:41
förvisso men han platsar ej i Portugal det är det väsentliga broder.

Helt pixad

2006-07-31 11:09
Figueiredo FTW !
I'll see you in another life, brotha!

2006-07-31 12:10
3-0
The Title Ute Nu!
www.miztarodga.com
www.myspace.com/tobyandmizta

2006-07-31 19:26
maaaaaaaaalmöööööö!
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.

2006-08-01 03:18
3 poäng..allt är som det ska.
http://www.myspace.com/dirtydonline

2006-08-01 08:04
Jaja inget skönspel, gött med 3 pinnar i vilket fall.

Det finns värre saker att oroa sig för, faktum är alltså att det finns kräk som jublar när heif och ifk gör mål. Totalt helt jävla oacceptablelt. Satt iofs på södra dagen till ära och med alla sponsorbiljetter vimmlar där av pajsare, men att jubla på Malmö stadion när våra två värsta antagonister genom tiderna gör mål, det borde man kunda porta folk för...

Helt pixad

2006-08-01 10:47
Kanske påhejade av den klämkäcke speakern som nog fick orgasm när han annonserade att Henrik L i hif gjorde mål.

Joga bonito
Ät

2006-08-01 12:04

Jag satt på norra i första halvlek. Höll allvarligt talat på att somna p.g.a. spelet. Fick en hel del konstiga blickar men jag slumrade till titt som tätt. Plötsligt kom jag på anledning till varför jag har följt allsvenskan genom radio och tidningar de senaste 5-6 åren, så jag sprang hem i halvtid och satte på webbradion och inbillade mig att Malmö spelade vacker fotboll när kommentator säger "underbar passning av Anders Andersson" när det egentligen är en sidledspassning på 5 meter.

3 klasspelare i Malmö: Höiland, JJ och Danne. Resten är egentligen så jävla dåliga... Synd att Fedel och Wirmola inte längre spelar, då kunde man åtminstonde bli underhållen av annat än fotboll.

2006-08-01 18:36
kaladze: ge din plats till någon som själv skriker fram malmö då ?

inget bra spel igår, men tre poäng, det är viktigast, hellre 0-0 i halvlek o vinna matchen än att leda med 3-0 i halvlek och sen tappa det, dock borde malmö hitta en balans där emellan. : O

j & j är allsvenskans bästa anfallspar, snart kommer litmanens framspelningar också, jisses . : )

och som Suburban och SödraMalmö sa; vem fan bryr sig om någon helsingborgs-spelare på stadion? gå och häng er