Äh, ni snor vår bästa målskytt. Gud straffar syndaren på en gång.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
ni snor ... mycket israeler här inne..
Helt pixad
"Ni" syftade på AIK, "vår" syftade på Degerfors IF och "västa målskytt" på Daniel Mendes. Jag vet inte hur du får in israeler i den ekvationen.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
hade ingen jävla aning om att du var från degerfors... Ber om ursäkt, helt otroligt att den västa målskytten från Degerfors går till AIK.
Helt pixad
http://www.svenskafans.com/fotboll/artik .. Inget undertecknat än där och vi har ingen aning om blaskans källor än, lär väl va nån ljugande äckelagent...
Men ja tror vi lär få rätt mycke för han i de här skedet och eftersom AIK låtit han börja förhandla så fort lär det handla om minst 30 millar...
Min bild är... för mycket naket kanske?
jag tror det är skitsnack.. men visst boa taggar efter säsongen no doubt
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Varför Jerusalem? I Solna riskerar man iaf inte att blir sprängd av självmordsbombare...tycker det verkar dumt, men visst, pengar är väl ett rätt bra lockbete.
http://www.myspace.com/dirtydonline
aftonbladet är ju en judisk tidning klart dom vill skriva skit de dom är fööda till..hoppas inte han lämnar nu när han har börjat leverara lite vore dumt drag å släppa han nu eller köpa han från spräng oss if för dom kan juh inte vara så säkra på att han är värd dessa pengar....
...RINGVÄGEN OPEN CHAMPION... ------->kill all animals<-------------
"aftonbladet är ju en judisk tidning" Shit; Whoa är verkligen en egen parallell, helt djävla overklig dimension.
Charlie berättar också att Derek inte är med truppen ner till Malmö men att det inte har med en eventuell övergång att göra.
- Han hade fått stanna hemma i alla fall i och med att han kom sent in tillbaka. Så det här som dykt upp nu har inte förändrat hans deltagande i matchen, poängterar Charlie.
http://www.svenskafans.com/fotboll/artik .. Enligt Svenska fans var det inte därför han inte hängde med på matchen?
There is plenty off fish in the sea.
Sent på lördagkvällen gick AIK ut på hemsidan och meddelade Boateng tackat nej till israeliska Beitar Jerusalem. Men Beitar Jerusalem hävdar att Boateng är klar för klubben och att han har skrivit på ett treårskontrakt.
HUR SKALL DETTA SLUTA HUR SKALL DET SLUTA
Helt pixad
är inte aftonbladet en jude tidning som bara ljuger då????????
Derek Boateng till Beitar Jerusalem Derek Boateng har under söndagen tackat ja till en övergång från AIK till israeliske Beitar Jerusalem. Boateng blir klar för Beitar omedelbart, förutsatt att han klarar av den medicinska undersökningen. Derek förväntas ansluta till ett träningsläger i Rumänien med sin nya klubb redan i morgon, måndag. Idag från AIKs hemsida.. sorligt men troligen sant..
HAHAHAHAHA
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Haha aik asså, vilken pajasförening det är. Ola andersson gör bort sig rejält...
Hur ska de försöka mörka något i en dag som kommer bli uppenbart dagen efter? Det var samma sak med Batan-affären. Aik som förening drar sig själv i smutsen gång efter gång efter gång... Pinsamt.
Komiskt och tragiskt för svensk fotboll.
dingrinn.blogspot.com
Ingen seger utan neger,Jimmy T! Tack för allt Derek.
Webmaster
2006-07-16 22:03
Dulee kliv fram! Och väx gärna 20-30 cm...
Jag förstår det bara inte, Israels fotbollsliga är inte bättre än den svenska, enligt mig iaf.. ett uselt mff klådde ju deras ligamästare borta.
http://www.myspace.com/dirtydonline
nille fattar inte vad du skrattar åt minns jag inte helt fel torska ditt pajjas lag mot oss eller har jag fel ?????????
Rit-Ola gjorde bort sig DIREKT.
de häer va jue inbte så jävla kul men men va ska man göra
framåt stolta AIK
det är bara önska honom lycka till, nu måste vi fan få in en lika bra spelare snabbt om det ska funka. för 15 miljoner kan man nog lyckas. kommer nog vara rätt svårt att fylla igen luckan till 100%. han är sjukt duktig, lite osynlig ibland men annars sjukt bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AIK ska enligt uppgifter fått 24miljoner för Boa. Vilket jävla lyft från att ha varit nära att riva kontraktet till 24 mille på mindre än 2 år. Att han valde att spela i Israel skiter jag fullständigt i, han är ingen AIK spelare längre alltså helt ointressant sen skiter jag i ifall han går till Israel eller Milan bara vi får våra pengar.
Inge snack om att 24 mille är bra, men jag tycker bara det var märkligt att han gick till en israelisk klubb? Allsvenskan bör vara en äldre och utifrån sett bättre liga än den israeliska...Men det är väl pengarna som styr. För hans karriär är det nog ett nedåtköp.
Ride 13"s y que?