I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jonas Bjösse Björkman till Wimbledon semifinal

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2006-07-06 08:23

Jonas Bjösse Björkman till Wimbledon semifinal

Jag skriver denna hyllningstråd lite i efterhand, då fotbollen tog upp hela gårdagskvällen.

Igår skedde miraklet i Wimbledon, Björkis lyckades vinna kvartfinalen, det blev en 5sets rysare, Björkis låg under med 2-1 i set och 4set gick till tiebreak, där har tjecken radek stepanek matchboll, jonas räddar den och plockar hem settet, sedan går han och vinner matchen i 5e set.

34a årige björkman i wimbledon semifinal, vem hade kunnat tro det. Jonas som inte gjort några bra resultat på 5-6 månader (förutom finalen i nottingham för nån vecka sen).

Det här är det största som hänt svensk tennis på bra många år (störra än tompas semi förra året i wimbledon).

Nu ställs Björkman mot Federer, för mig blir det en 3-0 seger för federer. Ingen kan vinna mot honom här, och framförallt inte Björkman som tyvärr inte har dom vapnen som krävs, men jag hoppas hoppas nånstans att det blir en skräll.

Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)