I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tomas Olsson X-treme

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2006-05-21 04:58

Tomas Olsson X-treme

För er som vet vem det är vill jag tillägna denna tråd.

Jag har varit kamrat med karln i många år och Tormod och Schenis är jag fortfarande vänner med. Jag sörjer för hans familj och vänner. Jag kommer inte att tävla NM nu i veckan pga detta.

Vila i frid.

"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."

2006-05-21 12:46
NM är Nordiska mästerskapen i extrem Skidåkning/Bräda/Telemark. Anordnas i riksgränsen varje år, fyller 15 i år.

Det är verkligen tragiskt när sånt här händer, Sverige har förlorat en av sina stora äventyrs profiler och många verkar ha förlorat en god vän. Även om han inte hittats än så är hoppet förlorat.

Vila i frid
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-21 14:54
de hittade honom igår efter ett fall på 1800 meter...

nej, jag orkar tyvärr inte delta i detta. är psykiskt instabil vilket man inte kan vara vid en sådan tävling. det kommer fler tävlingar.
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."

2006-05-21 16:56
Damn det hade jag inte läst om. Hörde talas om hans bravader första gången i Chamonix när jag gjorde säsong där, sen dess har jag haft han och Zackrisson som motivationskällor inom skidåkning. Hoppas verkligen hans vänner och familj tar sig igenom detta. NM kommer nog kännas ganska nerstämt imorgon, likaså hela Chamonix. Nej Trallfall du gör nog rätt i att inte tävla, men om jag hade varit du hade jag åkt upp till gränsen o sörjt med hans/dina vänner.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-21 21:55
TrallFall P28: Beklagar :(

Det är jävligt hemskt. Brukade ofta läsa på hans sida och var själv en stor beundrare av han. Fan.

Vila i Frid Tomas!
Forumsignatur <br>