$75 gratis på Partypoker
Helt otroligt bra erbjudande, få $75 helt gratis, utan att sätta in en enda krona på siten. Klicka här så får du nu $75. Det enda du behöver göra är att följa stegen på sidan: registrera dig på sidan. Skapa ett partypoker-konto, genom att följa guiden på sidan. När du registrerar dig så ska du uppge ett telefonnummer, Detta är bara för att kontrollera att det verkligen är du som har registrerat konto. Då kommer en dator ringa upp dig och ge dig 3 siffror som du ska skriva in på sidan. Det går bra att uppge ett mobilnummer, om man inte känner för att ge ut sitt privatnummer. Allt man behöver göra för att ta ut degen är att spela 125 raked hands. tar kanske 20-30min om du spelar två-tre bord samtidigt. Detta fungerar, jag fick för någon vecka sedan nys om det här, så jag registrerade mig. en vecka senare tog jag ut $385. :)
y00!
Du får lägga din egna bonuslänk separat så att folk är medvetna om att dom hjälper dig... lite sneaky annars.
verkar jävligt nice bröder fler som prövat detta??
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
jepp de funkar. har ca 1000$ nu.
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
sport? tilta mig inte.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
det står att jag inte har ett realmoney acount för att jag inte har satt in några pengar... komme rjag få in bonuspengarna iaf?
Aldrig mer....
You may not have a PartyPoker REAL MONEY account at this time! (Play money accounts qualify - but you will have to create a new account, trough this site) va fan menar dom
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
det tog typ ett dygn innan de kom in
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
and-one Att folk som redan har konton inte får registrera sig för denna bonus.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Men jag tycker det är skitkonstigt att dom ska ringa upp en. Känns som man kan få en rejäl telefonräkning på det.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
ja jag håller med dom ringde upp mig nu nått +13 nummer...
Hej. Jag håller på o reggar mig, men har ett problem. Credit Card Deposit Please fill in the following details to deposit by credit/debit card. Your name, address and phone number must match your credit/debit card billing records, or else your deposit will be declined. Note: All fields marked with * are mandatory *Amount : US$ GB£ CA$ EU€ * Deposit Limits Det står att jag måste fylla in en summa pengar. Måste jag göra insättning?
maybe you might be more than just a one night lady<br>
nej det behöver du inte göra... räcker med att fylla i den första blanketten, den där du bor osv..kortnummer och liknande behöver du inte fylla i...och du behöver inte göra en insättning alltså.. det funkade bra för alla er andra som inte tror på det...man får 75 dollar gratis!
- yes
hmmm..eller så förlorade man allt direkt
Aldrig mer....
På nån jävla vänster satte jag in $50 där när jag skulle skriva in mitt kreditnummer :/ Hoppas jag får tillbaka dom.
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
kan man ta ut dom dära 75 dollar direkt när man signar upp.
Shuu
man måste spela 250 raked hands innan man kan ta ut dom..
Aldrig mer....
var kollar man raked hands?
nån som vet
vad är 250 raked hands? :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
okej har kopplat nu, men hur har man koll på hur många raked hands man kört? ska man köra 125 st lär ju det ta en evighet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
250 raked skulle jag köra har 30kvar
hur fan kan ni göra det så snabbt? vad kör ni därinne?
hur ser man hur många som e kvar?
du kan gå in på bonus nånting, och se aktuella bonusar för dig, där står det raked hands
typ 12-24 hours
Aldrig mer....
jag hittar inte var det står bonus :S
and-one P24 : har du fått din bonus nu efter att du har kört 250 raked?
Haters gon' hate...
fick $50 idag.. tog lite mindre än ett dygn.. var noga med att följa länken i mailet ni får och även där fylla i eran kod..
jag får nog snart ett telefonsamtal... japp nu ringer det!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
skulle gå in och kolla om dom satt in pengar redan eller inte. Your PartyAccount Home - Account Balance and Bonuses Your account is Play Money only. Deposit Real Money today! då kan jag ju inte få bonus? och för att få real money account så måste jag registrera ett kreditkort hos dom??
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric: Nej, du måste inte registrera ett kreditkort...
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
vf har detta med sport å göra?
dom var då inte snabba med ett ringa. tog fan 15 minuter :)
KungVikke tack!
umm.. jag kan inte registrera ett kort utan att sätta in pengar?? eller? isf vart?
?
Detta funkar bara en gång per ipnummer, har ni fler nätverkskort så är det bara byta och köra igen. Men man måste ha en ny mail varje gång och nytt telenummer tror jag. Jag har gjort detta 3 gånger nu =)
hur kan detta få vara i sporttråden-?
rowmire kan du vara snäll och förklara om man måste sätta in $50 för att få bonusen? om det inte är så hur gör man?
Man behöver inte sätta in några pengar.
Följ bara allt som står på
www.partystakers.com noggrannt.
För att kuna ta ut dina 50$ så måste du ha spelat 250 raked hands, 250 hands där potten är 1$ eller mer. När du spelat 250 hands så får du även en bonus på 25$.
jo jag vet allt det där med raked hands. men när jag loggat in på partypoker så går jag till my account och sen Real Money klickar jag på. så står det: Your account is Play Money only. Deposit Real Money today! hur gör jag det real money? och det går inte att följa instruktionerna på partystakers nu för jag har redan gjort ett användarnamn.
hjäääälp
Jag tror du ska gå in i "My account" och sen "update personal info" och sen fylla i där. Annars får du maila dom och fråga.
verkar dock som att du måste göra en instättning för att sen kunna ta ut några pengar :/ har då inte hittat något annat sätt att få ut några pengar på, har ni ?
Paranoja P20 För att kuna ta ut dina 50$ så måste du ha spelat 250 raked hands, 250 hands där potten är 1$ eller mer. När du spelat 250 hands så får du även en bonus på 25$.
Paranoja: Till NETeller funkar finfint...
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
rowmire det är det jag försöker göra men då står det minimun insats $50 har mejlat. för snart en vecka sen men tro inte att dom har bråttom att ge bort gratispengar.
inget svar än... hjälp mig :(
Haha 75 dollar, det kan man göra en hel del för, NEJ! Går ju typ minus i tid på att orka fixa den skitbonusen.
There is plenty off fish in the sea.
fan va rikt sagt!