Sm final: Frölunda - färjestad. Match 2
1-0 i matcher till färjestad. så vad tror ni kan frölunda vinna det här i ett fullpropat frölundaborg? jag tror lätt på vinst idag
----------------------
tror ni på mer eller mindre än 5.5 mål det är frågan:/..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Loungo P21 ja det är sjukt ös. kom ihåg för några årsen blev det så varmt att isen höll på att smälta så dom fick öppna dörrarna spöket P23 har frölunda täppt til bakåt med backarna tror jag under för frölundas del iaf
----------------------
Tror det blir tillknäppt ikväll. 3-1 till Frölunda, tyvärr...
Kuken mina damer är ingen leksak, det är en smaksak "You´ll never walk alone" Liverpool FC
Glöm Glöm... Som Ledin sa nu e råttet mågat!! Och Färjestad kommer visa Frölunda hur man spelar hockey....! Sad but true..!! Länge leve Per Ledin och hans pojkvän Kåberg!!
Jaaaa , jag e ful men ack så snäll!!!!
de känns som färjestad tar hem detta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1000kr på färjestad till 3.3ggr pengarna
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
frölunda tar detta!
i get more pussy then panty!
KOLLLA!! 1 - 0 BOOYA!!
FRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLUNDA FRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLUNDA SILVERT SKA HEM TILL KARLSTAD IGEN
----------------------
part 2, here we go!
*host*, hör jag 2 - 0? ;)
lekstuga.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
SALO ÄR EN TJOCKIS!
Fucks your life up crew Tjabo!
Frölunda vinner! all död åt färjestad!
Anima Sola
färjestad ser ju ut som värsta redneck laget.
----------------------
Virtual_Sexuality P19 och du var ju jävligt attraktiv på pressbilden.
LEKSTUGA SA JAG!!! 3-0 och Salo håller nollan.
är det inte dags för Henriksson att gå av nu?
Tahoma varför är du elak :'( ähh.. dom kommer igen.. kanske inte denna matchen men nästa.. vänta vänta..! ;
Virtual_Sexuality P19 för att du är "elak" mot kung Salo. 4-0 Henriksson, gå av isen nu för i helvete!!
Konstigt, vad är det som luktar... Ja just det, GULD!!!!! FRÖÖÖLUNDAAAAAA
tahoma P22 hahahahha så bra :D SM GULD 03,05,06 Karlstad silver: 03,04,05,06
----------------------
varför ska han gå av isen? han är ju bra, om man ser det från frölundas sida. klart han ska vara kvar ;) salo är en tjockis, en bra tjockis.
chuumb, nej.. verkligen inte. så leder dom inte heller. typiskt!!! 4 - 0?
Hur kan ni börja känna guld lukt? hahaha, om dom vinner står det 1-1 haha.. så sluta nu era pajas-bavajas!
vem sa guld? lite synd dock att färjestad endast får silver.. men men ;)
confidence Triple5Soul F24 Daterat Idag 21:39 Konstigt, vad är det som luktar... Ja just det, GULD!!!!! FRÖÖÖLUNDAAAAAA han tror jag :/
Virtual_Sexuality P19 2 år av 3 har färjestad vunnit första och sedan förlorat 4 irad SM GULD
----------------------
Redaktionschef
2006-04-11 22:59
Imponerande av Frölunda, dom var större och starkare idag!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Dem var verkligen bra idag, även om jag inte håller på dem så är det fortfarande kul o kolla när dem spelar så bra.
Haha spelar Frölunda som dom gjorde igår, så finns det inget lag i Sverige som kan rubba dom. Deras högstanivå pissar på alla andra. Och så tror Färjestad att det inte är avgjort för att det står 1-1. Alla andra ser det förutom ni, NI KOMMER FÖRLORA. NI HAR INGEN CHANS! NI HAR INGET ATT SÄTTA EMOT. Inte ens er "jätteduktiga" och jätteorangea lagkapten kan rädda er. Fattar inte hur han har kunnat göra så många mål i slutspelet, när blev han "målfarlig" lixom :S
CAMPIONI!
frölunda tar även matchen idag.
japp frölunda tar denna med.
vi gör.. och bränner bengaler!
CAMPIONI!
ny tråd använden den :D
----------------------