MFF - HaiF
Annandag påsk= troligtvis mycket folk. Börja hetsa!
3-2!
The Title Ute Nu! www.miztarodga.com www.myspace.com/tobyandmizta
see ya bitches there..
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
Håller med whoa_ . Bajen vinner med 3-1
"Jävla köhitler!!"
bajen vinner? va? skåne åt skåne!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nu skall vi slå ut gröten ur käften på de.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Skoog, Jari, Pode, Bech, Emil och Jönsson skadade. Känns inte mysigt.
Stockholm till finland....!!!!!!
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
0-1 till Bajen. Så jävla enkelt..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
ni var inte lika kaxiga när vi vann med 6-0 på förra premiären.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
2-0
... va ska du me bil o villa när du mår så jävla illa ?
ni har aldrig bunnit en premiär med 6-0 mot oss. get your facts straight. Förra året spelade vi 0-0 i andra omgången och sen slog vi er i Malmö med 0-1. Så nej, vid ett tillfälle som aldrig inträffat är det inte helt lätt att vara kaxig eller ens ha någon sinnesstämmning över huvudtaget.
We run these streets like cops do red lights!
nån som vet om matchen går på tv?
The Title Ute Nu! www.miztarodga.com www.myspace.com/tobyandmizta
Jepp, befria Skåne, 2-1 till MFF
Keep crushin'!
hammarby tar det här 2-0 paulinho gör båda
hahaha. självmål av malmö
nej
jaaa faan va skönt 0-2 paulinho nu tar vi hem det här
Fröjdfeldt är en katastrof
hahahah vad säger ni nu då danskjävlar?
nej
att vi e skåningar o inte danskar.. vi e ändå BÄST FORZA MALMÖ ..
... va ska du me bil o villa när du mår så jävla illa ?
Självklart var det den där jävla sopan Asper och hans tabbar igen :D Trodde Åkeby ville sparka det där jävla fånet, vad gör han kvar i MFF? Det här är inget korplag för faan!
At the gates of Eternity...
Han nickade ju för att han trodde sopan skulle ta den antar jag, vet ej faan vad som gick genom Raouls skalle, men jag gillar att skylla på Asper, och jag kommer fortsätta med det!
At the gates of Eternity...
Se det ifrån den ljusa sidan, ni gjorde ju iaf fler mål.
Walking the street of dreams
Så jävla enkelt.
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
gott gott
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
Fröjdfeldt..vilken sopa... Ofere åste vara med från start. Annars är allt skit..
Ät
Synd om Raoul som kom snett in i matchen. Först självmålet sen ihopskallningen med Järdler, vars okben är av och kan bli borta hela våren. För övrigt tyckte jag inte matchen var särskilt välspelad från något av lagen. Hammarby hade första o Malmö andra halvlek. Matchavgörande var nog D Anderssons katastrofala ingripande som föranledde Paulinhos 0-2 efter en hård MFF-press. Bäst i Malmö var Edward Ofere som verkligen gav tyngd åt anfallet. Hoppas han startar nästa match. Värt att nämna är också att Malmö hade fyra skadade spelare som varit givna på plan (jon Jönsson, Jari Litmanen, Emil Halfredsson och Niclas Skoog). Slutligen en stor eloge till Hammarby som startat serien bra trots svårt motstånd i alla matcher.
dagens mest politiska korrekta insändare
Ät
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJ JJJJJJJ!
Järdler borta upp till 12 veckor och Skoog borta minst en månad:
Länk.
varför va det en tyst minut va nån som nämde att det skulle va det ialf
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet