I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tjäna pengar på att gå på allsvenska matcher

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2006-04-01 21:31

tjäna pengar på att gå på allsvenska matcher

letar alltså efter pålitliga människor som går på sina lags samtliga hemmamatcher i Allsvenskan. jobbet går ut på att skicka statistik så som anfall, frisparkar, hörnor, etc. via handdator (www.t-mobile.de) till en server. handdatorn får ni hemskickade av företaget jag jobbar för.

för detta får ni € 50 per match + biljetten betalad (fråga inte hur mycket cash money jag själv tjänar på detta).

söker alltså EN person från dessa städer:

Borås (Elfsborg)
Gävle (Gefle)
Halmstad (HBK)
Helsingborg (HIF)
Malmö (MFF)
Stockholm (AIK, DIF, HIF) - smuts
Växjö (Öster)

så småningom kanske jag också behöver folk som övervakar matcher från Superettan på detta sätt, men till att börja med är det Allsvenskan som gäller.

om du är intresserad, skicka ett mail till [email protected] med lite info om dig själv och svaret på vad roten ur pi är med två decimaler.

men tänk på att detta är ett seriöst jobb som jag kommer övervaka noga, så se det inte som en skitsak för att tjäna lätta pengar. kanske inte lämpligt om man står i klacken heller.

här (www.runningball.info) finns en video med exempel på kommandon som ska skickas till servern.

spark up the phillies n pass the stout
makin quick money grip before your ass is out

tahoma

"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"