I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

zlatan, henke, ljungberg

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2006-01-31 12:19

zlatan, henke, ljungberg

Fan, måste säga att det ser illa ut inför VM, våra stjärnor, ljugberg, henke, zlatan har inte presterat särskilt bra.

Jävla Messi byter av henke i 70:e och gör 2 mål.
Soft att Eto är borta nu så Henke kan spela och visa vilken tillgång han är för Barca.

Ljungberg har inte gjort ett mål i ligan på typ ett år. Men visst han har ju en position där man mer sällan gör mål än en striker. Men vafan nån balja borde han klämma in.

Zlatan, vad ska man säga...synd att han är som han är, klart det går dåligt för han när han sprider dålig stämning i laget. Tror inte att han är särskilt populär inom truppen, han och Del Piero kom nog på dålig fot ganska snabbt då Zlatan tog hans roll.

Hursomhelst, varför blir våra stjärnor så jäkla fumliga och nervösa när dom har en målchans? fan finns ju inga nerver hos våra spelare!

Tror inte vi kommer ta oss särskilt långt i VM.

2006-01-31 13:18
Svenskafans rankade Zlatan som 3e bästa anfallaren i världen, hahahaha...Skrattretande

Hoppas dem bättrrar på sig dock

2006-01-31 13:22
Vare inte GT eller vad blaskan heter i Göteborg som listade Zlatan som SerieAs bästa anffaller? Hybris var ordet!

Det ser inte lovande ut, men i landslaget får vi hoppas på de spelar som förra året.
Forumsignatur <br>

2006-01-31 13:54
jag skulle ligga med zlatan o henke om ja fick

2006-01-31 20:47
jag känner oxå att de luktar flopp här, men vi får se, de finns tid kvar.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2006-01-31 22:41
Jag sätter personligen Henke före Guily och om ett tag (när han får en svacka i det ENDA han kan göra, mål) Et'oo

Sångare

2006-01-31 23:07
Alltså många av er (menar ej enbart denna tråd) svamlar om skit ni läst i Se&Nytt&HäntiHelgenExtra/Sportbladet. Vet ni inte att om ni läser något i nämnda tidning så är det på ett helt annat sätt i verkliga livet.

För en månad sedan fick vi till exempel i Sveriges ledande dagliga sporttidning lära oss att Carlos Tevez är från Brasilien och att Cafu är lagkapten för Milan, allt inom loppet av en kvart via deras digitala upplaga.
En annan klassiker är det så kallade avslöjandet om att Zlatan kommer till Idrottsgalan, tydligen jätteexklusiv information, enbart tillgänglig i Sportblaskan. Bara dagar senare görs ännu ett fantastiskt scoop då vi precis lika exklusivt får veta att Juventus aldrig haft en tanke på att släppa iväg herr Ibrahimovic på någon idrottsgala.
Gissningen gick inte hem och det redan hånade Sportbladet fick sig ännu en törn.

Nu senast fick vi minsann veta att Zlatan HOTAT Fabio Capello, stortränare i Juventus.
Trovärdighetsfaktor minimal, om ens existerande. Han skulle mycket väl kunna ha gett Zebina en smäll eller vad äver, men hotat Capello, nej.

Nej, ni ska nog se att den gode Zlatan är på benen snart igen.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2006-01-31 23:24
S-oteric P19 har nog skrivit det enda vettiga i denna tråd..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!
"Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors

2006-01-31 23:38
sant sant...
Sin-it-all since day one!

2006-02-01 17:44
Det var exakt så här innan VM-94 (från Sportbladet). OCh vi alla vet ju hur det gick då (3:a för alla pinsamt ovetande fotbollsfans, om man ens kan kalla sig fan om man inte vet det).
Men jag håller med om att det känns darrigt, och det skulle ju vara skönare om de stänkte in några baljor var. Får se hur det går för Zlatan ikväll mot Roma efter alla speckulationer om att ha skulle ha fajtas med Zebina (rätt åt Zebina, om det vore sant vilket det inte är, som är Juventus sämsta spelare).
Juve Äger!!!
As Bob said once "Yuh cyant kill God"

2006-02-01 20:07
säger en 13 åring som var 1 när vm 94 spelades =)

S-oteric bra skrivet du tog orden ur min mun
IFK Göteborg
Juventus
- You ask yourself.. if it was all worth it.... -
Rappare

2006-02-01 20:13
henke har ju ändå visat att får han spela så kommer det igen, zlatan spelar otroligt bra men missar på det en anfallare ska klara av för att vara värd att nämnas, mål! inga mål. ljungberg, med bollen i fritt läga, har ju oddsen 90-1 på att göra mål, brukar blunda när han får läge sen hör man komentatorerna gräma sig över att fantastiske avslutaren ljungberg missade ett läge. ska sverige lyckas så måste iaf henke och zlatan spela bra, så det är bara att hålla fingrarna korsade.

2006-02-03 00:42
han måste ha någon förbanelse över sig den där kalsongmodellen.

2006-02-03 02:05
Jag tycker iofs alla 3 brukar prestera bättre i blågula tröjan än i klubblaget så jag är inte orolig inför VM.

Eller, vetekatten med henke egentligen.. Han presterar nog bättre i barca, men han håller nog måttet i landslaget också :)

2006-02-03 10:24
jag håller me robbie faktiskt, spelmässigt e henke mycket bättre i barca, hans passningspel håller högre klass där. men i svenska landslaget slår han bort varannan pass. jag tror de e för att han får för mycket ansvar i landslaget, mot italien i EM slog han i första halvlek 50 passar! o typ 20 gick rätt. medan vieri hade bara slagit 15 passar. man borde ta bort henkes ansvar o låta honom spela som en typisk trezeguet spelare, de e då han e bäst, sen tycker jag att man skickar det största ansvaret till zlatan o freddie.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
Rappare

2006-02-06 23:13
henke är ju den som skapar lägena i landslaget, det är det han är bra på, han drar med sig markering eftersom han rör sig hela tiden, det ger zlatan möjlighet sakta men snyggt gå igenom backlinjen, och ljungberg springa lätt igenom. så henke spelar absolut bäst av lirarna i landslaget och henke slog inte häften av passarna fel mot italien heller, han var den enda som var riktigt bra typ.

2006-02-06 23:56
Håller med humptyhump

2006-02-07 10:06
asså, e ni hjärndöda? dem visade statistik! där såg man att han hade 50% rätt den matchen i halvleks paus. de va i andra halvleken som henke kom igång i matchen när tränarn tog in allbäck o flytta bak henke.

2006-02-07 11:19
Henke har ju spelat bra de två senaste matcherna, grymt att göra mål ändå när han inte fick så många bollar att jobba med.
Men nu lär han bli bänkad till nästa match när Eto kommer tillbaka.

Tycker fan att Henke är bättre än Eto på många sätt, bättre på huvudet och fighter, Henke springer ju fan långt ner i defensiven när det behövs. Han ställer sig ofta väldigt smart och springer mot öppna ytor i anfallen.

2006-02-07 11:56
jag tror henke startar. för ronaldinho e ej me, plus att messi e skadad sas det, o då startar han nog

2006-02-07 13:40
ajuste, men jag tror nog messi är med, han skadade väl sig inte på planen? han var väl bara lite sliten säkert.

jag lackar fan på att ronaldinho blev avstängd 3 matcher för dendär "ofrivilliga" stämplingen.

2006-02-07 13:43
de e helt sjukt faktiskt att ronaldinho fick extra, jäkla märkligt. e de nån som vet hur mycket totti fick för de han gjorde mot ramelow?

2006-02-07 15:02
Henke ser lovande ut, markus rosenberg kan ju alltid hoppa in också. Zlatan är alldeles för överskattad dock, Ljungberg... well kanske är hans tid över.
shimmy shimmy yo

2006-02-07 17:23
rakewon, va pratar du om? henke gör mål, men alla vet att messi prioriteras före, av förståndiga skäl. men om messi e skadad så startar kanske henke.

2006-02-07 17:39
messi är borta mot valencia.. skadad 10 dagar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-07 17:44
hurra!
shimmy shimmy yo

2006-02-07 17:56
Fast även om Messi skulle va fit for fight så spelar nog Henke ändå. Men som sagt nu kommer ju Eto tillbaka, om Barca fortsätter med 4-4-2 uppställningen (som fan inte passar Barca) så spelar ju Eto och Henke på topp

2006-02-07 20:47
Rosenberg gör ju succé i Holland nu så om någon av Zlatan och Henke darrar i VM kan ju alltid "Mackan" hoppa in. :D :P

2006-02-07 20:48
Zlatan är bara ett skämt.
Henke gör sina mål och det är det som behövs i ett mästerskap , en målskytt. Plus att han har rutin som få är förunnade.
Bäckamellen

2006-02-07 21:01
leslie, de blir nog ingen 4-4-2 för barca, att dem ens hade det den matchen e jääävligt märkligt. o messi skulle startat om han inte va skadad, vaför skulle han inte det?

annars vill jag bara säga att jag hoppas att jonson inte kommer me till VM, av våra sex anfallare e han klart sämst. sen vill jag heller inte ha alex i truppen, men sorgligt nog kommer han till o me att starta.