Barcelona - Bilbao! sön 19.00 tv4+
Hur tror ni att de går?! Kommer Barca förlänga sin segersvit till 17 raka segrar? En fråga! Har Samuel Eto'o åkt till afrikanska mästerskapen eller e han med i denna matchen med?! Mitt tips! 4 - 1
han har åkt har jag för mig, enkel seger oberoende. Bilbao har tyvärr gått dåligt i år...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej det är hans sista match imorrn
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
dom sa det precis på Valencia matcher har jag för mig.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
jepp, de e hans sista match. e barca hemmaplan? om inte kan de bli tufft, eller de kvittar faktiskt, de kommer bli tufft överhuvudtaget, bilbao e ett spelskickligt lag som vet hur man ska spela mot topplag
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
Barca har hemmaplan ja! men de e en svår match ändå ja och förr eller senare kommer förlusten! den kommer bara närmre o närmre! men jag tror att dom tar Bilbao ändå
Bilbao har en tunn trupp, och de har inte övertygat i år. Tror det blir en ganska enkel seger för Barca. De får dock akta sig på fasta situationer, där är Bilbao vassa.
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
2-0 Eto'o båda
Visca el Barça!
tack för upplysningen Komogant, men du menar inte PÅ Camp Nou?
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
gillar Bilbao, speciellt Yeste men de har ju verkligen floppat i år. Tror att det är trupp är intakt sen förra året, det är väl bara Ezquerro som har förvunnit till Barca. Yeste, Exteberria mfl. kan bättre men räcker(tyvärr) inte mot maskin nr 2 i Europa.
Jag bara måste: jag kicka henne
det = deras*
jävla fet match, synd bar att barca fick en gratis straff
roligt att se ronaldinho upprörd också, inte ofta det händer (:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
va fan höll deco på me egentligen? de där va märkligt. men visst börjar man se här att barca närmar sig en förlust, dem vinner inte lika överlägset längre. hoppas henke kan ersätta etoo bra!
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
sjuk bäng fight där i slutet. men va fan han tacklade till deco djävligt hårt. :D
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
fast dom flesta skulle nog få flipp om man var lite smågrinig å nån lirare komme och drar en som fan i nacken på tröjan när man sitter ner....
Någon som har bråket på video? som kan länka?
spottloska? va gjorde etoo?
Etoo skall avstängas 3 matcher (Och avstängingen börjar gälla från det när Afrikanska mästerskapen är avslutade.) Domaren i Real Madrid - Sevilla får inte på några villkors vis dömma Real igen då han gav dom segern. så tycker iaf jag
gatudiktare Och Totti spottade inte avsiktligt på Paulsen heller?
"I Hate CD´s, CD records are fake" - Promoe "Rappar helt utan budskap och tänker fortsätta med det" - Motorisk Afasi
Iofs så ser man hur större delen av loskan flyger förbi liraren och att han bara får lite grann på sig....
haha etoo's låska var ju klockrent avsicktligt, såg direkt att han försöka spotta på honom, tyckte det var konstigt att kommentatorerna inte sa något
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Ingen som kan LÄNKA en video till Bråket?
Man försvarar ju alltid de stackars Barca, inget de gör är ju med meningen.. herregud! STÄNG AV ETO'O!
men Deco är en howra... Enda jag inte gillar i Barca
Men lika glad är jag för det!
360 vänsterbacken Asier del Horno gick till Chelsea me! Tycker synd om Bilbao att dom har sagt att dom bara ska ha Basker i laget för de blir förmodligen deras fall denna säsongen! Förstår inte hur dom klarat sig me bara Baskiska spelare och inte åkt ut La liga en enda gång , de e riktigt starkt! För övrigt! Sjukt skönt att Barca lyckades vinna men de satt ju hårt inne! Bilbao och Barca brukar spela jämt och detta va ju inget undantag! otroligt onödigt av Deco de där sista =( och Eto'o me fast i för sig så får han ju utså en jävla massa kommentarer och rasisitiska grejjer så kan förstå han! Gött me 17:e raka segern =) tar vi en 18:e nästa vecka me Larsson från start då =D
kom på det sen:) han är jävligt grym faktiskt.
men det verkar inte vara någon som har bråker på video?
Tänkte bara säga att jag var på matchen som ni pratade om. Ett bra tryck.
"En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull." Winston Churchill