I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tvrättigheter till VM

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2005-12-13 11:44

tvrättigheter till VM

Någon som har hört vilka kanaler som ska sända i sommmar ?

2005-12-13 11:47
Svt och tv4.

Här har du sändningstiderna:
www.expressen.se
www.bryanlustig.com

2005-12-13 13:12
det är ju ingen mening o ha viasat eller canal plus under sommarn då..
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2005-12-13 16:10
Segt att 4an fick finalen. SVTs kommentatorer brukar vara så mycket bättre. Hoppas 4an hinner värva någon annan än Blomqvist/Hedman/Dahlin/K.Andersson/Mari no Rahmberg tills dess...
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508

2005-12-13 16:54
gatudiktare
Det värsta är att det du säger förmodligen ligger smärtsamt nära sanningen.

2005-12-13 17:48
som hon som fick va me i confederations cup, FYFAN asså.. hoppas det inte blir så

2005-12-13 19:17
de jag som främst egentligen ser som e bättre me svt e att de e ingen reklam, medan fyran har reklam hela tiden, långa dessutom, skitjobbigt, annars skiter jag i. de finns egentligen bara en kommentator i fyran jag inte kan tåla, de e den där jävla böjäveln hasse holmqvist, fan va han suger!

turtles, vaför vill du ej ha hedman som kommentator? han e bland dem bästa.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2005-12-13 19:21
Känns som finalen kommer avnjutas med radiokommentatorer. På med Granqvist av med Perlskog
Kuken mina damer är ingen leksak, det är en smaksak

"You´ll never walk alone" Liverpool FC

2005-12-13 19:21
fyfaaan, om en brud får kommentera så bojkottar jag fan matchen, eller går till nån pub och nånstans där dom visar från en engelsk kanal, asså ärligt, ni tjejer kan ju inte heller tycka det e bra att en brud får kommentera endast pga kvoteringen???
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
Admin

2005-12-13 19:51
Ärligt talat så går alla kvinnliga kommentatorer ljusår före fyrans vandrande katastrofer.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2005-12-15 16:23
mm, Arne Hegerfors ska det vara!

kommer ihåg blundern han gjorde i Vm-94 dock..

"det ser mörkt ut på kameruns avbytarbänk" inte så vidare snyggt !

2005-12-15 17:32
Tänk er combon

Granqvist/Strömberg

åt helvete med fyrans skit
ja, så är det.

2005-12-15 18:13
jo, men han är lite för divig. Vi säger såhär:

Granqvist/Strömberg

samt

Härenstam/Hysén

Ultimat!
ja, så är det.

2005-12-15 19:37
nja, hysen har jäkla bra röst o visar stort engagemang, men kunskaperna håller låg klass, jag tror härenstam/strömberg skulle de vara de bästa. sjukt at inte svt gör så, i o me att dem både jobbar där.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2005-12-15 21:05
överklassbarn, va innehlevete pratar du om!!? jag menar att hysen e inte så jävla smart vid många av sina analyser under matcherna, e de så jävla märkligt att jag tycker nåt sånt?