Vilket lag e mest hiphop?
Jag är Gnagare... Men jag måste nog fan säga att Bajen är mest hiphop! Malmö är ganska hiphop oxå! :P Örgryte eller Djurgårn är fan inte hiphop nånstans...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
malmö
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FC Z e g'd up!
"God damn we can't even afford to die!"
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab
Örgryte är grymt syntpop skulle jag våga påstå, om inte grabbarna i FFL håller på Örgryte såklart vilket jag förmodar.
Det går bra nu? - Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér
Kan tänka mig att många i Assyriska diggar 2 pac.
kan tänka mig att många i assyriska diggar arabisk musik o liknande.. tror att arsenal är mest hiphop faktist..
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
snackar vi bara fotbollslag nu lr?
annars är nog något nba lag mest hiphop.
lr var mest hiphop iaf,nu får dom ju inte vara hiphop längre =)
tv4.se
Som fisken i vattnet
haha fett kul med blingblingen på honom
HipHop är något dåligt så Malmö måste vara mest HipHop.
Ingen som hört den utsökta låten akta er för malmö? Utmärkt hiphop :|
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Trelleborg är hiphop.
s c f c
nah I guess the league look to, to hiphop, to street, to hood... haha skönt..
vadå har jag inte rätt eller? ^^
Phluphphelicious P19, vem av dom lirar i ÖIS?
Visste ni att den gamle greken joakim björklund bara lyssnar på hip -hop? eller att pontus kåmark lyssnar på reagge? det e coolt... chelsea e hip hop hela bunten, morinho pumpar Lil Jon innan matcherna
OI OI OI....
-Sweets for the Sweet-
Arsenal måste i så fall vara mer hiphop än Chelsea? Vad är coolast? En rysk oljemiljardär eller Jay Z?
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
En rysk oljemiljardär, helt klart.
vilket lag är minst hip hop? dom håller jag på :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lakers, 76ers, Knicks, Celtics
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
St Etienne är jävligt hip hop!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
bevkham lyssnar på 2pac innan matcherna..så det är ju självklart real madrid.
ja, så är det.
Assyriska ?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
marseille! är hip hop=P = ?
-Sweets for the Sweet-
omg hur kan man säga assyriska, det är ju arabisk musik dom lyssanr på
vänta!! kan inte ni diskutera det löjligaste ämnet nånsin? jaha, ni gör redan det ä
ä
dopeness.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Marseilles kan jag nog hålla med om! Har en polare från Paris som är producent, han och hans gubbar håller på Marseilles av just det skälet.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Jag tycker att Paris känns rätt hiphop-aktiga. Assyriska känns 80-talsrock. Panathinaikos känns som grekisk folkmusik med kastanjetter och banjos.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Bajen eller Malmö skulle jag gissa. Bajen är ju Söder som är viktig inom svensk hiphop. minst hiphop är lätt Asyriska. för dom är fett fake
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
AIK är mest hiphop. Dogge anyone?