I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vieira klar för Juventus!!!

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2005-07-16 15:15
nope, essien e nog chelskis spelae. baptista tror jag kommer stanna i sevilla. jag tycker wenger borde variera lite, han ka inte bara ta fransoser, de e dåligt för klubben tror jag.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2005-07-16 15:27
robert_rizla, haha, kan inte göra annat än att skratta åt dig, din press va fett roligt med,
AND I'M OUT

2005-07-16 16:35
robert_rizla hur fan orkar du?
Admin

2005-07-16 19:54
EE:

Aha, jag googlade bara först och trodde galatasaray.com var den officiella sidan. Känns dock mer som att de vill ha Pires än att det är aktuellt att Pires går dit. Han platsar lätt i toppen av de tre stora ligorna i Europa. Men man ska aldrig säga aldrig, det är trots allt fotboll vi snackar om.

Robort_Rizla, att du orkar. Spela roll hur stor ikon en person är. Adams, Seaman, Jennings och Ian Wright var större ikoner än Vieira.

Full tilltro till Wenger. Medans han nosar på Baptista handlar han i skymundan efter andra spelare. Rävspel.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2005-07-17 02:41
Evolution...

Så du menar att det inte spelar någon roll om en ikon byter klubb???
Då måste du vara dum... så du tror inte att det spelar någon roll om Juventus skulle sälja Del Piero??? det skulle bli katastrof i Italien framförallt i Juventus... men det värkar ju inte du fatta... Många spelare i Arsenal har framfört sina klagomål till Wenger om att han valde att Sälja Vieira... stackars Arsenal säger jag bara hade jag varit Arsenal fans så hade jag börjat lippa!!!

Forza Juventus
-Juventus is my religion-
-Delle Alpi is my church-
-Del Piero is my god-

2005-07-17 12:00
Evolution: Seaman saknar ni verkligen..
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice
Admin

2005-07-17 13:17
Skulle inte vara någon fara för Juventus om Del Piero såldes. Han lever bara på gamla meriter. Zlatan och Trez är mycket bättre än Del Piero. Han fungerar dock som inhoppare och ersättare tills vidare. Ikoner är bara viktigt för somliga fans. Med en handlingsfast tränare, som Wenger eller Capello, spelar det ingen roll om dessa s k "ikoner" försvinner.

De som har klagat är typ... Cygan. Och Cygan är väl ändå på väg bort. Antagligen kan han inte lyfta lika fet check i Lyon som i Arsenal. Folk verkar vilja spela i Arsenal. Annars hade inte äldre spelare tjatat när det sker små föryngringar.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2005-07-17 13:33
viera är fortfarande en arsenalikon även om han inte spelar i klubben, när nån nämner viera så kommer alla ihåg var han gjorde sina bästa matcher (hittills) och skulle det bli så att han gör bra ifrån sig i juve och lyckas med det i lika många år som han gjorde i arsenal så blir han en ikon för både juve och arsenal. del piero är juventus men det är bara att inse fakta en spelare som inte platsar annat än på bänken kan ju sitta löst och bli såld. jari litmanen är en ajax ikon och spelar nu för mff och kommer definitivt alltid ha sina bästa år bakom sig i ajax.

skönt med lite nytt blod på mitten i arsenal, när viera ändå varit skadad större delar av senaste säsongen!

2005-07-17 14:41
Loungo P21
resten av världen fans garvar.-...kass affär för både juve och Arse.

jag tror oxå att resten av världen fans garvar... men jag tror nog snarare att dom skrattar åt zenden affären
under the fubu is a guru

2005-07-17 15:03
misd, ja, men dom kommer DÖ av skratt då det visar sig att crouch står klar för liverpool!
AND I'M OUT

2005-07-17 15:33
Evolution...

Vad snackar du om det är inte bara Cygan som klagat... Cole,Pires,Toure och Lauren där har du dom... om Vieira inte var en ikon så skulle väll aldrig dom här spelarna gå ut och klaga eller???
-Juventus is my religion-
-Delle Alpi is my church-
-Del Piero is my god-

2005-07-17 16:25
vart har du läst att dom har klagat?, dom har kanske sagt att det är synd att vieira lämnade, men pires har sagt att han har fullt förtroende för wenger,

har bara läst att cygan klagat...
AND I'M OUT

2005-07-17 18:58
läste också att pires bara önskade viera lycka till och att han hade förtroende för wenger
under the fubu is a guru

2005-07-17 22:36
misd

folk får gärna skratta åt zenden han kostade ändå ingenting
LFC

2005-07-17 23:36
haha konstigt att ni kallas för scousers
under the fubu is a guru

2005-07-19 11:45
Tror det är tack vare Gerrard lite som han skrev på. Han har tack vare Gerrard insett att han inte vill stagnera sig i ett lag som aldrig vinner cl
liverpool är passionen.

2005-07-19 11:47
misd P19//

Ditt jälva offer. Scouser är något som alla kallas för i Liverpool, det är inget själsord. Ta reda på fakta ditt miffo
liverpool är passionen.

2005-07-19 12:50
var i det jag skrev fick du för dig att jag inte visste det... och om du relaterar det jag skrev till vem jag skrev det och varför så kanske du förstår vad jag menar... sen kan ju tilläggas att jag inte var helt allvarlig men okej bli upprörd.. och du kallar mig offer.. chilla
under the fubu is a guru

2005-07-19 17:39
jag har nog rätt okej koll på zenden ska du se och gör en paralell med tex kewell han var BRA innan pool han e katastrof nu zenden har haft inte varit bra på typ fyra år och lyckas han i pool så blir jag grymt förvånad
under the fubu is a guru

2005-07-19 17:43
kewell som roligt nog har skadat sig- igen
under the fubu is a guru

2005-07-19 19:22
du påstår att det har varit han bästa.. ska jag tolka det som att han har varit bra? för där går isf våra meningar isär men aja alla frå ju ha en åsikt .....
under the fubu is a guru

2005-07-19 21:34
jag orkar inte läsa alla inlägg o så nu...undrar bara hur mycket de betalde för att få dit han till juve? FRED
....do_Ob.......

2005-07-19 21:39
190 miljoner
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2005-07-19 22:52
loungo, börja gråt, läste precis att crouch va så gott som klar, och för 7, SJU miljoner jävla pund!, hahahaha,

AND I'M OUT

2005-07-20 00:06
jag tycker crouch e ett bra köp, ni ska se, han kommer vara en bra förstärkning.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2005-07-20 12:11
7 mille, visst att det är överpris på engelska spelare, men detta är ju löjligt,

AND I'M OUT

2005-07-20 12:31
kommer crouch ens få spela cissé och morientes e la självskrivna blir nån skadad så e la ändå baros bättre än crouch?
under the fubu is a guru

2005-07-20 12:49
räkna inte med baros....fick lill dissen av benites igår....han snackade om alternativ på topp och nämnde le tallec, crouch , morientes och cisse men inte baros....

2005-07-20 16:04
haha okej
under the fubu is a guru

2005-07-21 16:13
mm baros har inte varit bra men han var ändå pools mesta målskytt och alla vet vad han är kapabel till han öser ju tex in mål i landslaget...enligt mig är han och crouch jämbra och då baros har mycket mer rutin från europa spel så hade jag hellre haft han kvar och lagt crouch pengar på tex en försvarare.

och cisse-moro känns som självklara starters

2005-07-21 18:58
Luongo

Du sov hela höstsäsongen om du menar att Baros bara sätter ner huvudet i bröstet, Baros hade en jätteformsvacka under våren i samband med att Liverpool spelade skitdåligt under hela våren i premeir league och att han fick spela själv på topp.
LFC