I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Världensbästa fotbolls spelare?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2005-07-08 14:33
Jari Litmanen!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2005-07-09 03:44
Seqondz P17...

Hur fan kan du få det till att Barcelona spelar ett 2-5-3 system??? Barca spelar ett 4-3-3 system som du inte vet...
Varför ska du få det till att Barca spelar ett annat system en vad dom igentligen gör...?
Men då måste ju Juventus köra ett 2-4-4 system eller? för Zambrotta och Zebina är minst lika offensiva om inte mer...hahaha och då går ju Nedved och Camoranesi upp på top brevid Trezegol och Zlatan???...hahaha du är rolig
-Juventus is my religion-
-Delle Alpi is my church-
-Del Piero is my god-

2005-07-09 12:01
hehe, jag snackar om hur de kan se ut på planen, annras e jag självklart medveten om att de e 4-3-3. jag ska inte gå in på juves spel för jag har endast sett dem i cl. hur som haver, åsikt som åsikt, de hela börja för att jag tycker att puyol e bland de absolut bästa men du tycker inte det.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2005-07-10 03:28
Seqondaz P17...

Precis alla har vi våra egna åsikter... Peace
-Del Piero is my god-

2005-07-11 02:25
Henry.

vann skytteligan & assistligan, första spelaren genom tiderna som vinner dess båda kategorier i premier league 2004-05.

skandal!
All respekt åt Ronaldinho, men han kan knappast möta sig med Henry.
wot.

2005-07-11 04:19
wot P20...

håller helt med dig... det är det som jag har försökt att få alla på denna tråden att fatta... peace
-Del Piero is my god-

2005-07-15 12:48
WOT

Håller med dig om att Henry gör många mål o passar och är sjukt effektiv..dessutom är han en av mina favorit spelare..

Dock spelar Ronaldinho sån fotboll som alla fotbollsspelare vill spela...han har egenskaper som en offensiv spelare ska ha. Dvs. sjukt tekniskt, förmågan att ta sig förbi spelare, han är snabb (inte som henry) och bollkänsla som ingen annan, balans, skott..
han har tränat upp allt till max typ förutom fart (löpning som henry då) och han nickar la inte så jävla bra heller men annars...fred ut
....do_Ob.......

2005-07-15 18:10
BeB P18

då borde det finnas 2 olika priser?
ett pris för den bästa spelande fotbolls spelaren
sedan ett pris för den mest kreativa, effektiva & överlägsna spelare.

2 helt olika saker, det henry visade förra säsongen kommer nog aldrig någon kunna göra om.
wot.

2005-07-17 13:16
jag tycker allt att henry är värd ett pris som världens bästa fotbollspelare, men jag tycker samtidigt att ronaldinho är värd det minst lika mycket...
....do_Ob.......

2005-07-17 15:08
henry utan tvekan, han äger ju premier league år ut och år in, sjukt att han inte vann!.
AND I'M OUT