Larsen - Schalke 04?
Nå, hur blir det? Kommer djurgårn återigen lyckas sälja en kille för ungefär 15-20% av hans egentliga värde? ungefär som med kimpa och isak.. Kommer det bli någon stämning mot Sörens agent? Snälla djurgårn, ska Sören säljas så ska ni iaf ta en hel del jävla pengar för killen, för en gång skull!
"I'm the best of both world's, without the hidden camera and the twelve year old girl"
jo, jag vet att det sägs så.. men det är såklart upp till Sören, vill han inte gå för 11 miljoner så måste han inte, det är DIF som Måste släppa honom för 11 millar, men han får stanna om han vill.
"I'm the best of both world's, without the hidden camera and the twelve year old girl"
det lär han säkert vilja göra, men det vet jag ingenting om
han skall säljas för 11 miljoner ryktas det om... Alltså är det 15% av vad han är värd? Då är han nog värd en hel del ;)
tråkigt men antagligen sant så kommer sören gå nu för en skit summa. jag tror inte han tackar nej till en massa miljoner i lön eller signing bonus jävligt tråkigt att DIF ska göra en sån här tabbe.
idioti, larsen som e fett duktig o helt klart platsar i shalke komer inte spela alls! vaför? jo, för att shalke har kanske 5 anfallare som går före larsen. idioti om han drar dit han ska leta upp en klubb som han kan spela i! sorgligt för allsvenskan, o dif har alltid sån otur medan malmö har en överdriven tur. larsen e tre gånger bättre än mackan.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
aset - jaja :P men får malmö 47 millar för rosenberg borde iaf dif få 25-30 för larsen, minst!
Som sagt, klausulen innebär att djurgården måste acceptera bud på 11 miljoner och uppåt. Det är inte ovanligt att spelare har sådana klausuler heller. Dessoutom var det väl knappast någon som trodde han var värd mer än så för ett år sen eller hur? Han är ruskigt bra nu det håller jag absolut med om men det är ju Djurgårdens miss om han går. Markus Rosenberg är visst värd de pengarna han såldes för. Ni får se tillbaka lite på vad han faktiskt gjorde förra säsongen, han var bra i varje match, växte enormt som spelare. Han har varit bra i år med, mest haft oflyt. Ni kommer att få se om ett eller två år när han varit i Ajax ett tag vilken lirare han kommer att bli. Sen kan det ju tilläggas att Hasse Borg är en kille med affärssinne.
http://www.myspace.com/dirtydonline
han kommer ju anda inte platse i Shalke 04 om han gar dit
Holden makes a great deal to australia
Seqonds: Nog för att Markus Rosenberg har stora brister, men du vet vem som blev skyttekung förra året va?
att säga att larsen e tre gånger bättre än mackan som jag gjorde e en överdrift. men han e bättre än mackan, de tycker jag.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
Seqondz Larsen har tre andra anfallare att konkurrera om platsen på topp med i Schalke. jag var riktigt besviken när jag hörde talas om allt som har med larsen och Schalke att göra, men nu så orkar jag inte bry mig längre. Går han för en skitsumma så gör han. Det finns inte mycket vi kan göra egentligen. Larsen kommer att ersättas på ett eller annat sätt. Frågar är väl bara hur. Vem flyttar in som ny 9:a istället för Sören tror ni?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Da_Mastah P20- Steve Galloway va?
Holden makes a great deal to australia
teddy sheringham
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sorry, han har förlängt med Hammers.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
Dags för en videojugge? Eller varför inte Allbäck?
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/ 0,2789,663147,00.html haha
klarade det till sist ta bort dom andra då =)
www.expressen.se ja? det står ingen annanstans än på expressen.. hur troligt kan det vara?
Okej.. my bad.. läste att det skulle varit tre anfallare nånstans.. måste ha varit sportbladet..
jo men hanke försvinner när transferfönstret öppnar så det blir 3 att konkurrera med ändå
hanke är redan klar för en annan klubb sa jag
ja men KURANYI e klar e för shalke!
kuranyi kosta dessutom 190mille! (överpris någon?) han kommer nog gå in direkt i startelvan.
Vem tror att en namninsamling hjälper? Namninsamlingar funkar när man vill att en äldre lirare kör ett år till. Larsen har bara fotbollen, han måste tjäna pengar och tack vare härliga Sverige så kan vi inte ens matcha Danmarks löner.
shalke e hur som haver ett jävla dåligt klubbval, vare sig hanke e kvar eller ej e konkurrensen massiv, o en spelare som larsen förtjänar att hamna i en klubb där han e given, för han e duktig o kan tillföra ett bra lag mycket tror jag.
www.svenskafans.com DIF tackar nej till bud på Sören Larsen, från Schalke 04. Kommer inte in på
www.dif.se som annars är den officiella hemsidan.
Skönt säger jag, får se vad som händer nu...
Frågan är hur det står till med Sörens kontrakt egentligen.. Djurgårn var ju tvugna att acceptera deras bud om det skulle vara så att kasulen verkligen finns. Känns som att det blir rätt invecklat allt det här. Men det känns ändå skönt att vi verkar få behålla Larsen tillsvidare iaf..
ja, det känns som att sörens kontrakt är ytterst oklart. Bara att hoppas på att sören eller hans agent har brutit mot kontraktet eller nåt så att klausulen ej längre gäller, det vore guldläge...
Søren Larsens agent, Ivan Marko Benes, har ingen kommentarer og nøjes med at henvise til meddelelsen på Djurgårdens hjemmeside. Hela artikeln:
www.dr.dk www.dif.se
And3rss0n Är det bästa för honom att gå till en klubb där han med största sannolikhet kommer få nöta bänk?
Ni vet hur Shalkes anfall ser ut va? Asamoah, Ebbe Sand, Ailton och Hanke. Här har vi fyra spelare som skulle kunna spela i vilken toppklubb som helst. Shalke behåller dem för att de är en rik förening, de har så mycket publik att det är äckligt ;).. Sen har de en ung talang i Delura, även fast han kanske får spela på mittfältet som laget ser ut, men som är en vass forward (visat intentioner på det i alla fall). Ne Larsen skulle få spela i Amatörlaget, antar att han själv vet om detta..
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Men visst - han lär väl "få in en fot" i tysk fotboll, men A-lags spel ska han nog inte filosofera om - om han väljer Shalke.
Ålltzen, Växjö, Bremen.