dåliga kommentatorer
haha har ni hört kommentatorerna till poker på 5an? värsta ja har hört typ två brats som blir helt exalterade skitdåliga
Jag tycker Ken Leenard lr vad han nu heter är bra, man lär sig mycket av att lyssna på honom. Okej visst han skryter hela tiden om hur bra han är men de är sån han är!
jag hatar 5ans poker komentatorer. tittade på skiten nångång när den amatör spelade skiten av proffsen och 5an "expert" sågade amatören och taggade ner på hans spela hela tiden...han isåg väl själv vilken tönt sport han valt att ängna sig åt när en amatör spelar skiten av de!
otrrrroligt på
Ken Lennard är nog den sämsta jävla idiot som någonsin fått förtroende att kommentera något på tv. Varenda gång jag har kollat så är han förbannad över att någon spelar på ett visst sätt och att hans kompisar som är de riktiga spelarna inte får vinna. Och kan i slutet säga "Tycker det är tragiskt att en sådan här spelstil ska löna sig" Som om Fotbollskommentatorer skulle i sändning spy galla över defensiva lag och tycka att det är för jävligt att lag backar hem! Ut med Ken Lennard, in med Glenn Hysén och Wikegård som pokerkommentatorer.. det hade varit underhållning
"Som om Fotbollskommentatorer skulle i sändning spy galla över defensiva lag och tycka att det är för jävligt att lag backar hem" Finns ju många som gör det, faktiskt...
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Så jävla trött på hela pokerhysterin till att börja med, och det hjälper inte direkt att två jävla idioter, som tror att poker är en sport, sitter o gör bort sig!
PS. Your cunt is in the sink
Jag är benägen att hålla med Kazie faktiskt...
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Sitter och gör bort sig? Kom in i matchen, pajas. Har ni ens någon aning om vem Ken Lennaard är och vad han har presterat? Till skillnad från i princip alla andra kommentatorer så har han inte en mer eller mindre misslyckad utövarkarriär bakom sig. Killen har tidigare presterat - och fortsätter att prestera på en nivå som majoriteten av tomtarna han tvingas kommentera i TV aldrig kommer att komma i närheten av. Personligen så tycker jag att det är snyggt med en överlägsen attityd när man har täckning för det (Mourinho, någon?), men föredrar man ödmjuka kommentatorer som inte har några meriter som motiverar kaxighet - så visst. Att han sedan är en gammal fotbollsligist ger ett plus i kanten.
Allmänna Idrottsklubben
MEN FÖR HELVETE .. DET HANDLAR FORTFARANDE OM POKER!!!
Din poäng är?
Allmänna Idrottsklubben
Att man kan vara hur jävla bra pokerspelare som helst, men det kompenserar inte för att man är en dålig kommentator!
Bara poker! Poker håller fan på att ta över hela världen och det äcklar mig! Och vad gör tråden i sportforumet? En liten parantes, Ifall en husvagnsförsäljare från Motala kan sitta ner på en stol med en hamburgare i käften så är det ingen sport!
"Till skillnad från i princip alla andra kommentatorer så har han inte en mer eller mindre misslyckad utövarkarriär bakom sig." Så du anser att Glenn Strömberg, Glenn Hysén och Ralf Edström har misslyckade utövarkarriärer bakom sig?
kazie Du har fortfarande inte redogjort för vad det är som gör Lennaard till en dålig kommentator. Brist på kunskap? Inkonsekvens? Direkt felaktiga analyser? Knappast. oneS Nej, men nämnda herrar är föredettingar och kommenterar dessutom inte korpfotboll. Skulle Lennaard kommentera finalbordet i WSOP så skulle han sannolikt inte vara lika kritisk, då spelet helt enkelt är bättre. Ska jag behöva nämna x antal kommentatorer i x antal sporter som inte har en framgångsrik karriär som utövare bakom sig?
Allmänna Idrottsklubben
* Pinsam humor, eller rättare sagt; ingen humor! * Kan inte kontrollera sig och skriker svordomar när "matcherna" börjar hetta till! * Avslutar ibland meningar mitt i för att han är för upprörd * Överanvänder frasen "äta strumpor" * Trångsynt Finns säkert mer .. Har inte tvingat mig själv att kolla på programet fler än en gång.
kazie: haha.. fan va jag är trött på att han ska käka upp sina kläder hela tiden. Samt någon gång jag kollade då han kallade en norsk kille för "norrbaggen" och "baggen" i runda slängor 50 gånger. Det blir inte kul till slut. Vill man att en "sport" ska få samma status som andra sporter och döda diskussioner om att poker är turspel så måste man acceptera att ett visst spelsätt kan leda till seger även om Lennard tycker att det är "för jävligt att någon spelar så". Resultat ljuger inte.. Och att det skulle ligga en svaghet i att man är "föredetting" förstår jag inte ett skit av. Du tycker att spelare som är petade eller skadade för tillfället ska hoppa in i kommentatorsbåset i exempelvis fotboll och hockey?
salan: att Ken inte skulle vara kritisk på finalbordet på WSOP är skitsnack. Han har ju öppet gått ut och sagt att han Tycker Moneymaker är en nolla och en usel pokerspelare, och han vann ju WSOP för nåt år sen.... Visst, Ken är en bra pokerspelare. Men han är INGEN bra kommentator...
We run these streets like cops do red lights!
ok kom på en till dålig jävla komentator..han som kör pool på eurosport! jag har försökt somna till de programet x antal gånger men de slutar med att jag måste stänga av skiten för killen som snackar är så jävla mkt tröttare än mig själv...han låter som om han sover när han pratar..mumlar å svamlar
otrrrroligt på
Mik-E P18 du kan itne sett mycket, han är en av de bästa kommentatorerna på svensk tv, klart att han inte ställer sig upp och skriker "KULAN GÅR IN OJOJOJOJOJ" varje gång en boll går ner..han e sjukt kunnig kan inte tänka mig en bättre biljard kommentator
nej som sagt försöker somna till de så de e väl självklart givet att jag inte sett så mkt för jag orkar max höra den där trötta gubben snacka i 5min..jag skiter fullständigt i om han är kunnig eller ej det är han säkert men de har inget med saken att göra..konsten är inte att va kunnig konsten är att kunna fånga tittarna/lyssnarna och de lyckas han inte med (enligt mig)
otrrrroligt på
okej han är lovordad i media och får väldigt mycket beröm..han kan inte hjälpa att du inte är intresserad av pool.. d är nog mer där problemet ligger om jag har förstått saken rätt? Känner många som gärna tittar på biljard när han kommenterar för att han beskriver så bra och har ett skönt röstläge som kanske inte hade tittat annars.
ja de mår va så att jag hatar den sporten och därför jag inte tycker om komentatorn men JAG tycker fortfarande han e keff =)
otrrrroligt på
Hangaround
2005-06-15 00:24
Lasse Kinch är redan korad som sämsta kommentator.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
En Champions League klassiker Henrik: Vad är bäst för Chelsea, 0-0 eller 1-1? Glen: Ja, det är ju 0-0 så klart! Henrik: Efter en viss tystnad .. Vad är bäst för Liverpool då? 0-0 eller 1-1? En irriterad Glen: Ja, det är ju 1-1 så klart!
Dvs. Henrik Strömblad är sveriges mest korkade kommentator!
Sen är det sjukt att Arne fortfarande släpps in i ett kommentatorbås medan Granqvist, som jag tror han heter får sitta i studion. Märkligt är det iaf.