I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Næsblødningar av kreatin

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2005-06-05 12:00

Næsblødningar av kreatin

Sen jag børjade træna hårt så har jag tat kreatin, har tagit det i snart en vecka och har kørt "upplagrings" under denna tiden...
allts tat mellan 15 coh 30g/dag...har funkat asbra på kroppen men jag har fått små sår i næsan av det...det bløder lite varje gång jag tar kreatinet (pulverform i dryck). Ær askonstigt o jag børjar bli lite orolig...vill ju inte heller sluta med det igentligen nær det nu funkar så bra men det kænns ju inte vært det om det i næsan skulle vara farligt...
vet att whoa kanske inte ær platsen før frågan men det finns kanske några få som har någon erfarenhet av kreatin och des biverkningar...

btw: har slutat att ta det readan før att se om det nu slutar o bloda så..

någon som har en anning?

"du ska inte tro att du kommer undan för att du är ful!"

2005-06-05 12:49
hmm..
vet inte ..
tror inte det...det hænder inte bara nær jag trænar...æven på icke træninar dagar nær jag tar det...det ær det som e skumt...
har inte heller hørt om några bieffekter...det kanske inte ær av det men det kom ju precis en dag efter jag tagit det...

2005-06-05 13:16
har fått reda pått nu...

2005-06-05 17:43
seriøst?