PRIDE 'Total Elimination´ 05
Det bekräftas nu att även Vitor Belfort och Kevin Randleman har skrivit på för att delta i vårens 'Total Elimination' i mellanvikt. Hittills klara fighters för turneringen är Silva Sakuraba Kondo Vovchanchyn 'Rampage' Jackson Henderson Nakamura 'Shogun' Rua Overeem Randleman Belfort Rogerio Nogueira En av platserna kommer att fyllas av vinnaren i en fyramansturnering som går tidigare under våren, dessutom pratas det fortfarande om ifall UFC kommer att skicka en representant. LÅT SPEKULATIONERNA BÖRJA !
Stealing From Thieves/Thieves In Da Night
kommer bli helt sjukt detta ! ryktas att dom skickat tito ! eller evan tanner ! kommer bli en dröm gala med sjukt feta matcher !
nope han har gått ner sig i vik och ser rippad ut !" näe tror inte UFC släpper Arlovski nu när han e deras champ tydligen betalar dom lika bra till sina champs som pride betalar + att han har matcher kvar på kontraktet en som kommer gå till pride e tito hans kontrakt med ufc e slut ! + att vi får se pedro rizzo snart i pride :D
Ser grymt ut. Hoppas de skickar Tito, så jag får se Silva spöa skiten ur honom. Tror förresten att du glömde Yoshida. Han har väl bekräftats för en rematch mot Silva? Annars ser det sjukt bra ut. Jag tror fan att jag satsar på Igor som mannen som knäcker Silva.
"Postmodern Consumr? He like the apple-kiwi on the lightswitching wallabie freak, James Bond in the Octagon with two razors knahmean?" - Ghostface Killah
fedor kör över TK att Gilbert Yvel får fortsätta fightas efter skandalen i finland e sjukt Ryuta Sakurai vs Murilo Bustamante Busta har träffat mannen och tillochmed rulalt med honom han är Bjj och BJJ är busta kan itne anant än å hålla på honom ! Amar Suloev vinner 4manna tuneringen !
Vad hände i Finland? Betyder det här förresten att Fedor är sams med Pride nu? Jag tror på Lister i turneringen!
"Postmodern Consumr? He like the apple-kiwi on the lightswitching wallabie freak, James Bond in the Octagon with two razors knahmean?" - Ghostface Killah
SKA finnas å ladda ner på nätet när gilbert knockade en dommare förra året i en mma tävling i finland ! vet inte men money talks !
true hajjar itne varför pride inte gör sig av med honom han e dålig för sporten !
Hahaha, christ. Varför knockade han domaren?
Yeah, det är ju knappast så att MMA behöver fler Tank Abbots...
Fråga som kanske inte hör hit riktigt men, kör Ken Shamrock fortfarande? Senast jag såg honom var på UFC 48 då han knockade Kimo med ett jävligt ondskefullt knä.
buuuh inga fotbolls nirds i denna tråd ;) haha a han kör forfarande
fedor måste ju kamma hem hela skiten allså. har inte sett nån bättre fighter än honom, nånsin!
www.clubtraffic.org - www.myspace.com/djsystematic
Det här är ett mellanvikts GP. Fedor får inte vara med eftersom han är för tjock.
mellan pellan vikt, hajar inte riktigt det där allså. nogueira slåss ju som tungviktare men verkar inte speciellt tung.
haha, "läs på mannen".. vad är är det som irriterar dig? är det inte det som är meningen med ett forum kanske???
förlåt för att jag inte vet lika mycket som dig om Pride....
förklara då hur viktklass tjafset funkar istället. fedor har ju mött randleman fastän att fedor är tungvikt och randleman nu ska tävla i mellanvikt. har randleman bantat eller? har funderat på det förut och nu verkar som ett bra tillfälle att få reda på hur det ligger till..
aja, tack för hjälpen. det verkar smått förvirrande måste jag säga. det här hittade jag om vikt på prides hemsida: Weight classes are as follows: Middleweight Class: Weight less than 93 kg/205 lbs. Heavyweight Class: Weight more than or equal to 93 kg/ 205 lbs. • If both fighters are in the middleweight class: If there is a weight difference of 10 kg/22 lbs or more between the fighters, then the lighter fighter is given a choice on whether or not to permit knees or kicks to the face when the fighters are in the "four points position." • If both fighters are in the heavyweight class: If there is a weight difference of 15 kg/33 lbs or more between the fighters, then the lighter fighter is given a choice on whether or not to permit knees or kicks to the face when the fighters are in the "four points position." • If the match is between a middleweight and heavyweight: If there is a weight difference of 10 kg/22 lbs or more between the fighters, then the lighter fighter is given a choice on whether or not to permit knees or kicks to the face when the fighters are in the "four points position." jag väntar bara på att fedor och crocop ska mötas, å jag hoppas att fedor gör kroatisk slarvsylta av mirko.
fedor kommer våldta crocop fedor e robot och robots cant die !
Ärligt talat, när ska de kicka ut Randleman från PRIDE? Enda anledningen till att han får vara kvar är att han färgar håret och ser rolig ut för japanerna.
Tänkte just på en sak... skulle Belfort och lil' Nog kunna mötas? Antar att de placeras så att de inte kan mötas före finalen, men är inte båda med i BTT? Skulle bli tufft att se!
spelar ingen roll dom vet reglerna och this i buissnez! kolla på mark kerr dokumentären då tränade coleman och kerr tilsammans men förberedde sig för å möta varann under gamla gp:et
PostmodernConsumr P24 Tror att Belfort lämnat BTT nu.. hörde det nånstans i alla fall.
Cyclones
Japp, läste också det.. fast nu kanske Arona kommer gå med också! Tycker att det är mycket underligt att han inte kommit med tidigare. Killen är ju lätt i klass med Henderson, Kondo och lil' Nog.
Jag förutspår härmed att det här kommer bli det bästa PRIDE någonsin. Silva - Yoshida Silva på decision. Yoshida verkar svår att knocka. Vovchanchyn - Randleman Igor kommer döda Randleman. Knock i första. Rampage - Henderson Hendo på decision. Kondo - Belfort Belfort på KO. Sakuraba - Overeem Sakuraba är en hasbeen, Overeem är oerfaren. Saku tar det här på submission. Nakamura - Nogueira lil'nog på sub.
Det sjuka med Belfort är ju att det gått bra för honom i Abu Dhabi. Ändå vinner han i princip aldrig på submission.
Hoppas det blir rematch mellan Wanderlei och Vitor under turneringen asså!! Det har jag fan väntat på länge!!!
Cyclones
Jag ser mest fram emot Igor och Silva. Igor är perfekt för att ta honon: Han svingar precis lika vilt och galet, är ännu större och har en helt otrolig haka. Det kommer gå till en osäker decision eller en galen KO.
Belfort stör mig. Han skulle kunna vara världens bästa i sin viktklass, men någonting håller tillbaka honom.
Enligt Sherdog är enbart de här matcherna bekräftade: Wanderlei Silva (Brazil) vs. Hidehiko Yoshida (Japan) Dan Henderson (USA) vs. Antonio Rogerio Nogueira (Brazil) Quinton Jackson (USA) vs. Mauricio Rua (Brazil)
Jag ser nog fram emot lil' nog och Henderson mest. Nu får vi äntligen se vad brorsan verkligen har!
Så då var alla matcherna klara !!!!
bästa fightcardet någonsin !
Arona vs Lister i första Ronden OJOJOJ
-Hidehiko Yoshida vs Wanderlei Silva
-Quinton Jackson vs Mauricio Shogun
-Rogerio Nogueira vs Dan Henderson
-Yuki Kondo vs Igor Vovchanchyn
-Vitor Belfort vs Allistair Overeem
-Kevin Randleman vs Kazuhiro Nakamura
-Ricardo Arona vs Dean Lister
-Kazushi Sakuraba vs Yoon Dong Sik
www.prideofficial.com
Mina picks ! -Hidehiko Yoshida vs Wanderlei Silva -Silva -Quinton Jackson vs Mauricio Shogun - Rampage -Rogerio Nogueira vs Dan Henderson -Nogueira -Yuki Kondo vs Igor Vovchanchyn -Vovchanchyn -Vitor Belfort vs Allistair Overeem -Belfort -Kevin Randleman vs Kazuhiro Nakamura - Nakamura -Ricardo Arona vs Dean Lister -Arona -Kazushi Sakuraba vs Yoon Dong Sik -Sakuraba
Jävlar. -Hidehiko Yoshida vs Wanderlei Silva Silva via decision -Quinton Jackson vs Mauricio Shogun Jackson på decision -Rogerio Nogueira vs Dan Henderson Handerson på decision -Yuki Kondo vs Igor Vovchanchyn Igor på KO, första ronden. -Vitor Belfort vs Allistair Overeem Vitor via ground n pound. -Kevin Randleman vs Kazuhiro Nakamura Randleman på steroidmissbruk -Ricardo Arona vs Dean Lister Arona via KO. -Kazushi Sakuraba vs Yoon Dong Sik Saku via submission
Jag tycker definitivt att Kharitanov och Crocop borde göra upp om nr.1 contender titeln innan någon av dem får möta Fedor. Kharitanov är PRIDEs mest bortglömda fighter, och han gjorde mycket bättre ifrån sig mot Minotauro än Crocop... Trivia: visste ni att enda snubben som slagit Kharitanov i MMA innan Minotauro var en svensk vid namn Hans Ersson på en gammal Finnfight?
Är Fedor och Kharitanov polare? då kan det ju bli knepigt med en match. Jag tror för övrigt att Cro Cop har stilen för att klå fedor..
Det går rykten om att Fedor skulle vara lite skraj för att ta fighter han inte är säker på att han vinner. T.ex. skall han ha tackat nej till Bob Sapp. Säga vad man vill om vem som är bäst av Minotauro och Fedor, men att Nog tog varenda utmaning som presenterades kan man inte säga emot. Är inte säker på att man kan påstå detsamma om Fedor.
Zebzebba har bra sinne utgången. Tror precis samma. Synd att min favorit Ryo Chonan är med...sån jävla stenhård snubbe alltså. Tror han kan bli nåt. Jävligt bra på allt och bestitter en extrem stamina! April, bra månad för fighting. =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det saknades någonting, ja...
Da silva ser ut som en apa :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Säg det till honom, han skulle säkert uppskatta din sofistikerade kritik av hans utseende...