I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Hur dålig är svensk fotboll?
Hobby & Fritid - Sport & Idrott
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Accabwech P40
2005-01-16 23:31
Problem finns. Många problem finns som vi kan göra något åt.
Konstgräset tror jag är ett måste för att Allsvenskan ska utvecklas. Fotboll ska man kunna spela året runt på bra planer, det är viktigt.
Ekonomin måste också bli bätte. Den är under all kritik i många läger.
Publiken. För lite publik i alla lag förutom Malmö FF. Måste bättras. Bygga Uefa anpassade arenor osv.
Kulturen. Ja, med lag som Häcken går det inte att göra något åt.
Ja, det kommer att ta tid för göra allsvenskan bättre men det kommer att gå.
Det är några punkter på saker som jag tycker ska förbättras.
Accabwech P40
2005-01-17 00:34
loungo vad menar du?
Om jag uppfattar dig rätt så menar du att många kids slutar för att laget går före individen? OM det e det du menar så tycker jag du har fel. Det är tvärtom att när man blir junior och uppåt så är det laget som går före individen...
Har jag fel?
Borttagen
2005-01-17 00:41
ja det har du, för i sverige får man ALDRIG sätta sig i främsta rummet. som knatte/pojklag ska man lära sig att det är ett lagspel. i j-spelet ska man lära sig tillämpa det o som senior är det meningen att du ska rätta dig efter den propagandan i alla lägen. med utrymme för infividuella kvalitéer som bryter mönstren, helt beroendde på vilken tränare du har.. för få offensivt, modernt tänkande tränare i sverige
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rastasite P37
2005-01-17 01:10
När AIK försvann från Uefa försvan det svenska hoppet...
Tycker dock att Malmö borde ha en chans, de torskar så klart efter ett tag, men med sin trupp bör de kunna göra motstånd mot andra halvdana gäng.
Accabwech P40
2005-01-17 01:28
lungo
hålleer med i mycket.
super-nerd ja eller hur? Jag har aldrig fel!!!!!!
Reza P41
2005-01-17 22:06
Frågan är egentligen hur löjliga alla storsatsningar är. Hur många tror egentligen att Zoran Lukic är en bra tränare? Hur många tror egentligen att Stefan Selakovic är duktig? Ibrahim Ba till DIF? Ja ni får allt ta och lugna er med 'storsatsningarna', inte konstigt att inget svenskt lag vinner något internationellt.
Tur då att MFF vände trenden och vann Efes Pilsen Cup! Med sitt B-lag!
Slå han.
Seqondz
2005-01-18 11:38
08mattias, de du säger e helt fel! turkiska ligan e klasser bättre än svenska, den svenska ligan kan inte stå upp emot ens de du kallar b-ligor (turkiska, belgiska, holändska, rysska) svenska lag kan just nu bara stå emot c-ligor (skandinavien, georgien, litauen)
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
Bill_visar_vägen P44
2005-01-18 12:45
Loungo P20
OKay, okay...
Sesam öppna och stäng dig
Oz P45
2005-01-18 14:04
Vi, MFF, hade förmodligen i dagsläget hamnat i mitten av tabellen i holland.
Beat the brats, Befria Skåne!
Oz P45
2005-01-18 14:10
08Mattias
Att säga att intresset för svensk fotboll har sjunkit är lite fel. Tar man bort 08lagen så ökade snittet förra året.
Beat the brats, Befria Skåne!
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»