I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-10-22 08:14

man utd

vad tycker ni borde göras i klubben, för att resultaten skall bli bättre. spelsystem? spelarköp? positioner? mm...

en kvinna är ett heltidsjobb, det gäller att välja sitt yrke// charles bukowski - factotum

2004-10-22 08:24
Dom skulle behöva sälja alla gamla sega jävlar, tex Scholes, Giggs och Keane för att nämna några. Och samtidigt så måste dom föryngra laget. Dessutom så borde dom skaffa sig en eng, hungrig coach. Sir Alex är mätt på alla framgångar.
Mjaaau

2004-10-22 10:23
haha så snat CW..så sant ^-^
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse

2004-10-22 10:38
manchester är i en svacka för tillfället, o den svackan kommer att finnas ett tag, sakta men säkert tror jag ändå att de kommer ordna sig.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2004-10-22 12:22
självklart befinner man sig i en svacka just nu, vi går igenom en ganska så jobbig generationsväxling. dagen giggsy inte finns med en på bänken kommer vara jobbig, men det måste ske.

2004-10-22 12:37
pesonligen tycker jag att spelarköp som rooney, ronaldo, O'shea, Hienze är alldelles utmärkta val. sen vet jag inte om alan smith, kleberson, bellion, miller, Richardson kan utvecklas till man utd klass. Jag tror att ett spelarköp som Torres och ett spelarköp som isaksson samt ett spelarköp som vichente(avbytare med giggs) hade varit bra för klubbens framtid. Men det klubben lider mest utav i sitt spel nu tycker jag är att, varken keane, scholes, bröderna neville håller någon vidare toppklass, sen kan man se att det fattas en given offensiv innermittfältare med hög spelförståelse. Någon som har ett förslag på någon sorts framtidsman/allround spelare dom borde göra ett spelarköp på till den positionen?
en kvinna är ett heltidsjobb, det gäller att välja sitt yrke// charles bukowski - factotum

2004-10-22 16:14
vicente? de skulle vara jävligt svårt att få honom dra till man u, pröjsa först minst 300mille, o även då e de osäkert. sen tycker personligen att alan smith e riktigt bra, och att richardson e en spelare som kan utvecklas till något.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2004-10-22 16:48
arsenal går bärsärkar gång i premier league!, nästa lilla hinder är man u, och så som dom spelar är det inte mycket till hinder!

STAND UP FOR THE CHAMPIONS!
AND I'M OUT

2004-10-22 18:13
Jag anser som många andra att kontiuniteten är något som måste förbättras i klubben. sir alex måste väja dom 11 hetaste och göra dom till ordinarie. Sen tycker även jag att en kreativ innermittfältare med bra spelfördelande och spelförståelse saknas. Saha har sett het ut sen han kom tillbaka och han och Nisse borde starta på topp tycker jag. Min drömelva på lördag skulle vara:

Howard (om han kommer i form, annars någon ny målvakt)
Brown / G Neville - Ferdinand - Silvestre - Heinze
Ronaldo - Keane - D'Alessandro / D. Pizarro - Giggs / Någon ny
Van Nisterlrooy - Saha
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2004-10-22 19:57
Ja man behöver inte en kommentera judge som uppenbarligen inte har en aning om vad fotboll går ut på..

Förövrigt skulle jag kommentera att Alan Smith är en av få spelare som producerat för United och har man sett alla United matcher vet man det... Sitta å säga att Roney är en kanonvärvning nu går inte... Han har gjort 1 match som han gjort bra annars har han inte visat ngt.. Iofs har han inte spelat så mkt, men poängen är att Alan Smith HAR bevisat att han är ett bra köp, vilket Rooney ej gjort (ÄN)...

Lösningen på problemet i United nu återstå att se, det behövs mer kämpartakter från hela laget iaf, även de som brukar kämpa har sett lite bleka ut...
Wesslan är din fader

2004-10-22 23:28
Catchin_Wreck :
Suck, om du inte är Man-U supporter, hur fan vet du då vad hjärtat av laget? Det hjärta du snackar om finns inte överhuvudtaget. Du är bara patetiskt som kallas mig för pajas eller vad fan det var du skrev. Vi lever i ett åsiktsfritt land? Eller hur?
Mjaaau

2004-10-23 00:16
jens, du har så rätt, kunde inte sagt et bättre själv, problemet är att dom startar alla anfall ifrån kanterna nu, alltså dom behöver en bra innermitt som är allound som kan starta anfall därifrån...

2004-10-23 00:31
Judge

Giggs håller ju än.
.

2004-10-23 02:28
Sir Alex och United är slut

2004-10-23 10:10
judge

Du ska tänka över dig själv och vilken United supporter du är om du förespråkar att Scholes, Giggs & Keane ska gå tillsammans med Sir Alex... Du verkar ju uppenbarligen inte ha en suck om att du vill ta bort största delen av hjärtat i United och sen sitter du & snackar om att folk inte vet var hjärtat i United sitter?

Wesslan är din fader

2004-10-23 10:56
tycker nog chelseas trupp får räknas som snäppet bättre än man u... man u är lite före på topp sidan mittfältet e la ganska jämt ni har bättre yttrar chelsea har bättre innermittar men ärligt talat chelseas backlinje får väll ändå räknas som sjukt myckebättre den ända manu backen som kanske skulle ta en plats är la rio??
nu får jag la massa skäll för att alla här hejjar på man u men öppna ögonen
under the fubu is a guru

2004-10-23 11:28
Wesslan : Det är väll bara att titta på deras matcher?
Då ser man väll vem/vilka som är sämre än vad dom varit.
Det är bara att inse att Man-U inte längre är något storlag.
Det nya Man-U måste byggas runt spelare som Ferdinand, Ronaldo och Rooney. Eran med Giggs, Scholes och Keane är över, deras storhetstid är över. Just face the truth.
Mjaaau

2004-10-23 16:37
ska scholes å giggs gå? e deras tid över? skojar du lr, det finns ingen bättre än giggs när han kommer med fart på kanten!! och svennis ringer till scholes varje dag föra att han ska komma till landslaget igen, de lär ju betyda nåt!!! dom har bara en liten svacka nu men, den bryts imon när dom bryter arsenals segerrad!!!

glory glory man utd!!!
sex på nätet? vadå, ska jag knulla en spindel?

2004-10-23 18:52
hmm ego trippad så inte chelsea idag... robben spelade sissta 20 på vänsterkanten för chelsea för jävla bra helt enkelt... 4-0 till chelsea stand up for the new champions!
under the fubu is a guru

2004-10-24 08:02
att giggs skulle va slut är bland de värsta jag hört på länge, också att keane scholes å alex skulle lämna klubben var en riktigt sjuk tanke...

enligt mig är giggs en av de viktigaste spelarna för united, den enda som egentligen är viktigare tycker jag är keane, har nog aldrig sett nån som spelar me sån kämpaglöd som han gör...
det han har gjort för united genom åren har betydigt så oerhört mycket å han har fortfarande mycket att ge även om han kanske inte uppnår lika hög standard som för nåt år sen så kan han pusha på de andra i laget å de är ovärderligt.

Den svagaste lagdelen i united har varit försvaret, jag tycker att dom borde köpa in Mellberg, tror han skulle passa perfekt i som mittback bredvid Rio å sen Heinze å Brown på kanterna.

United har även framtiden för sig med massvis med unga löften, å de lär komma fler.

X-Art goes A-Art efter ett par bärs!

2004-10-24 17:04
ska silvestre inte va i elvan x-art?

2004-10-24 18:34
Seqondz naaj han kan gå å hänga sig :D

2004-10-25 08:17
haha, igår visade dom att laget håller hög klass fortfarande. Vi får se om detta kan ge självförtroende och vända vinden.

2004-10-25 16:47
hörde att man utd var intresserade av isaksson, eller dom hade honom under uppsikt. Mina förhoppningar slår in.

2004-10-26 09:24
de skulle vara jävligt nice om isak skulle dra till man u, tycker att han e bättre än howard helt klart. dem kan få honom billigt, o han kan vara riktigt bra.

2004-10-26 09:59
han är bättre än howard, men det är carrol som står i man utd för tillfället och han är isak defintivt bättre än. Så det hade utan tvekan varit en lyckad affär. Med isak, torres och någon bra innermitt till nästa säsong så har dom ett bättre lag än det som vann trippeln!

2004-10-26 11:12
de handlar om att vara samspelta oxå.

2004-10-26 15:13
jens, tror inte det räcker, dom behöver dinitivt en ny målvakt och en riktigt bra innermittfältare, dessutom ett riktigt högklassigt substitut till giggs och ronaldo. scholes,keane,ole-gunnar, klarar inte en säsong till i manchester.
Dessutom så tänker du bara på att dom skall köpa, inte sälja.
personligen tycker jag att dom kan sälja keane och ole-gunnar samt kanske nistelroy. och på det sättet spara hjärta i klubben iform ut av neville-bröderna, giggs och kanske även scholes men har samtidigt råd med fina unga, fräcsha spelarköp som isaksson och torres bla.

2004-10-27 09:00
ska man verkligen sälja ruud, han gör så jävla mycket mål.

2004-10-27 10:09
jag tycker dom kan sälja honom till real madrid, som säkerligen skulle bjuda ordetligt med pengar för honom. han har haft sina finaste säsonger i klubben nu, dom borde bygga upp ett nytt lag med två unga anfallare, torres och rooney låter väldigt bra i mina öron. dessutom har dom bra substitut på bänken iform utav målfarliga saha och alan smith, dessutom bellion som brukar kunna göra ett och annat mål i sina inhopp. Men jag erkänner det skulle nog vara väldigt svårt för utd att sälja ruud, Men jag tror torres skulle ge klubben mer framåt i tiden än nistelroy kan göra, men samtidigt är ruud en för bra spelare för att ha honom på bänken så länge dom har honom. Mitt sista ord lyder "sälj ruud"

2004-10-27 11:29
man ska komma ihåg att torres typ e fortfarande en tonåring, eller något äldre, men han e iaf jävligt ung, o jag tror att pressen skulle bli för stor om han skulle ersätta ruud, speciellt me tanke på att torres aldrig spelat pl förr, så skulle han ha svårt att aklimatisera sig oxå, både på o utanför plan. nej, de e en jävla stor risk, har för mig att saha e typ 24, smith e typ oxå 24, rooney 19, o så även bellion kanske oxå kan bli nåt. där har vi spelare som räcker längre än ruud. ingen anfallare tycks behövas, men två innermittfältare behövs, en defensivt, en offensivt, en på kanten oxå. o så en mittback, helst en mittback som även kan spela ytterback, som heinze.

2004-10-28 02:51
härligt att dom kanske funderar på isak, skulle va bra både för united å isak själv...han kommer att bli en stor spelare inom kort

2004-10-28 15:04
han är redan en stor spelare! han behöver bara en större klubb, som manchster för att utvecklas ytterligare, något machester brukar vara bra på att göra med unga spelare.