I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ska åka på fotbollsresa.

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2004-08-20 14:15

Ska åka på fotbollsresa.

Men nu är det så att jag ska iväg till Newcastle.
Nu är dock problemet i att få tag på tickets, alla svenska bolag jag fått tag på har slut.

Dfds, förmedlar inga biljetter längre.
StevePerryman, säljer bara paket.
Tickets2sport, har slut.

Och nu ringde vi ner till St. James Park Box Office och de sa att de släpper biljetterna 14 dagar innan match. Finns det någon här som bokat biljetter så, och vet hur man hämtar ut biljetter el. liknande?

Vet ni flera bolag som säljer biljetter i Sverige vore jag tacksam för svar också.

Matchen det gäller är Newcastle - West Brom.. 25/9.

YO!

2004-08-20 14:18
RicOnE P19
mitt tips är helt klart att skita i dessa "fotbollsresor" men flyg, boende och biljett. Biljett kan inhandlas på plats. besök den lokala puben, snacka med bartendern och biljetten är fixad. inte speciellt dyrt heller, glöm dock svarta börs hajarna som försöker sälja plåtar, dessa är inte Guds favoritbarn.
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."

2004-08-20 14:27
TrallFall P26 - Det är ju det vi ska göra, vi vill inte ha tag på en paketresa utan helt enkelt bara biljetter. Men du tror alltså inte att det är några problem att få tag på en biljett där nere?

2004-08-20 14:28
RicOnE P19
mina erfarenheter säger att det inte är några som helst problem.

biljetter fixar ni på plats. tänkte ni dra på matchdag eller weekend?
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."

2004-08-20 14:30
TrallFall P26 - Ok, Känns dock lite lurigt att chansa. Vi drar en weekend, helt klart värt uteliv i Newcastle.

2004-08-20 14:35
RicOnE P19
newcastle e helt ok! passa er dock för de stygga pojkarna. de 'r inte att leka med. hederskodex finns liksom inte där.

chansa gör ni inte, ni kommer att få tag på biljetter på plats, utan problem.

/ICF

2004-08-20 14:42
TrallFall P26 - Det är lugnt, vart där förr. Då var det inga problem. Vi åker i de svartvita färgerna.

2004-08-20 14:43
RicOnE P19
illa... Westham i både hjärta och själ. har även AIK vänner där borta.

ha en trevlig resa.

Vår klack reser över atlanten tar inget tjack!

2004-08-20 14:46
TrallFall P26 - Hehe, Tack. Resorna dit brukar bli trevliga.

2004-08-20 15:02
zodaking P18
blind?
"Matchen det gäller är Newcastle - West Brom.. 25/9."

2004-08-20 18:30
Anledning till att vi ska se den är att den ligger bra i tiden och jag är sjukt sugen på att dra dit, att se en vinst är ju inte fel heller. Säkerligen inte enda resan till Newcastle i år så. Aldrig fel se lite fotboll heller så.

Oroande dock med Woodgate. Satan.