Malmö FF - hbk
Dags och bege sig ut på stan och leta efter halmstads kasulas. Ryktas om att dom har en stor liga på g. F.ö, Tom Prahl är fan galen. Olof som högerback, fettot på topp och Yngve på mitten. Får se om han har rätt till sist. 5-0 till Malmö.
And they all want to love the cause 'Cause they all need to be the cause They all want to fuck the cause
Producent
2004-07-21 13:30
väldigt intressant match, jag hoppas på halmstad men tror på 1-1 efter 1-0 i halvtid av Skoog och efter 80min gör hamlstad mål.
http://northmountains.com
afonso gör mål... skoog gör kanske mål också, isåfall tror jag nån rensar honom i röven in i mål. malmö vinner och hammarby dör och därför vinner malmö guld!!
...hoppas mff tar det men tror dom hamnar i underläge o fixar 2-2 i slutet, grahn kommer in o sätter båda!
The Title Ute Nu! www.miztarodga.com www.myspace.com/tobyandmizta
Bråk med halmstad...jag är inte svår hehe..
Ät
Till attack! Nu gäller det, 3 poäng ett måste! Himmaborgen ska gunga idag! 4-1 till Malmö! Fettot är arg på alla som tycker han ska banta, därför kommer han igång i andra, 1-1 i första, med att snabbt dönta i sig 3 BigMac...Efter det sätter han in ett äkta McFlury i andra...och FF vinner med 4-1!!!!
Jag är pök
Najs med 2-1!!!!
The Title Ute Nu! www.miztarodga.com www.myspace.com/tobyandmizta
Jadå det var heeelt ok..har fått en ny plats på ståplats också.... Hamnade även i slagge med två Casuals från HBK efter matchen...Niice
Ät
Sätt en sån därade fotgrej som ljungberg hade på sig på Chanko istället så ska vi se en kille som springer (iochförsäg pga av alla felpassar)
Ät
Mäktig support där! Härligt av Kaisern att först rädda ett mål sedan strategiskt lämna över sin plats åt Jon som kunde avgöra, mycket rutinerat. Skoog har nog inte kommit över EM-petningen än, men de kommer, han gör nog en 10 mål denna säsongen kan jag säga. 2-1!
Slå han.
aners--hehe yngvesson på topp hehe Höiland på topp..
Ät
Och du kallar mig dum i huvet...ge köttbullen en chans för fan...vi ligger inte på HIFs placering än....Real Kris mot SM-GULD
Ät
UNDERBART. Obehagligt att Grahn inte spelar. Vi vinner dem "där" matcherna. Skönt med lite eld. 3p Gonatt
Helt pixad
Ähhh vad snackar du Om Frenetic...Det var fan så mycket bättre på Östra Norra stå...jag kommer stå kvar...Manliga röster och ingen politisk korrekt person så långt ögat kunde nå...Det har visst då varit Kriis..
Ät
Nu leder MFF maratontabellen igen! Peta Skoog, upp med Yngvesson på topp och in med Grahn på kanten. Guldet ska hiim!
hehe grattis, ni var dock inte värda segern.
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Nja inte enligt de sammandrag jag tittat på i alla fall.
Ålltzen, Växjö, Bremen.
SödraMalmö: Haha, så dom har verkligen kasulas. Som Suburban sa, härligt med eld och tre poäng.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Ja fyfan. HATA GÖTEBORG!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
och alla snackar om Kris i mff. hmm. :?
Holden makes a great deal to australia
Zem P25 Mackan borde varit med mer förra året, han slår ju yngvesson med hästlängder...korkat att låna ut honom med bara tre ordentliga anfallare i truppen, nu 2. (1,5 egentligen, yngvesson är bra på att springa men det är nog allt) Man bör ha MINST 4 dugliga anfallare i ett allsvenskt topplag.
http://www.myspace.com/dirtydonline
skönt med tre pinnar btw
http://www.myspace.com/dirtydonline
alla som sett yngvesson vet att han inte gjort ett riktigt mål på hur länge som helst. alla hans mål är felträffar som ställer målvakten eller liknande grejer (och till dom som kommenterar riktigt mål, så JA ett mål är ett mål). pga. jobb kunde jag inte se matchen och lyssnade istället på radion. har börjat störa mig något fruktansvärt på ralf edströmsom är så jävla tråkig och alltid gnäller på malmö varje gång nån gör minsta misstag. det sjukaste är att han tippat malmö som vinnare av allsvenskan och nästan aldrig ger dom creds för att dom vinner osv. tack för 3 poäng och tack gud om du gör så att prahl byter yngvesson mot grahn till nästa match!!!
bör väl sägas till alla som dissar malmö: vi har flest poäng i maratontabellen! göteborg är 1 poäng efter! knulla götet!
Varför spelar Skoog? varför spelar inte grahn? varför kunde inte malmö gjort ett mål till? 16 gånger pengarna va ett nice odds. Men ärligt när kommer vår nya anfallare? skoog kan dom sparka hem till örebro igen. nice med 3 poäng
Frenetic...Jag brukar också stå i mitten av klacken typ...men känns som om jag har vuxit ifrån det ( 20 år??) Efter alla gnälliga röster om att den blåa röken är sviiinfarlig buuhu... Om nån här inne känner killen med bengalen så ge honom fett mycket berömm...Vågade inte apelsinerna gå upp bland publiken?? Usch imorn åker man upp till HBG innan ni har vaknat..
Ät
SödraMalmö Nej, dom vågande inte gå upp. Istället skickade dom ner 4 snutar "uppifrån". Pack.
ahhh uppifrån...så bull....nån insamling för böterna??
Ät
Hur mkt böter blev det?
Jag är pök
Ni kommer ha satt era extasfniss i halsen på tisdag. Njut av serieledningen tills dess! Runa sänker halmstad!
Killens föräldrar får väl stå för 5000, om Malmö FF inte ska inleda rättegång osv. Hoppas att så många som möjligt hjälper till.
skulle lätt kunna tänka mig att skänka en slant
Killens föräldrar (eftersom han var minderårig) kommer bli tvungna att skriva under ett kontrakt där dom försäkrar att dom kommer betala böterna från Svff. Detta för att MFF ska kunna vara säkra på att få in sina pengar. Annars går dom till domstol. I vilket fall så kommer killen och hans föräldrar få stå för böteskostnaderna och nu är det upp till alla oss som är för bengalbränning att ta vårat ansvar och hjälpa killen genom att skänka pengar till bötesbetalningen.
Yes. Ansvar är det som gäller. Ska defenitivt skänka.....
Jag är pök
Webmaster
2004-07-22 23:17
viiijäääämalllmooooomallmooooeffeff
Den har fastnat ser jag ;)
Webmaster
2004-07-23 02:18
Fett bra när man lirat på MFF iaf.