Vi ses i Ettan! ;)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
hejaa AIK
last night i dreamt that somebody loved me
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
Ser ut som citatet kommer från Hatten.Väldigt synd eftersom han i mina ögon besitter den kompetens som många i nuläget saknar. I övrigt kan det inte finnas någon som inte instämmer i det som konstateras i krönikan.
Alexslappet P22 du menar "huligan attacken"? hahaha
Bajenbladets Sverigescenenkorrespondent har jobbat bra. Hahaha!
Vem är "Agent 03" som omnämns i Sverigescenen-artikeln?
skriv kort, helst inte alls
ah, ok, läste vidare nu
skriv kort, helst inte alls
Soulchild P19 Riskkapitalbolaget som hjälpt till ekonomiskt och köpt spelare...
Webmaster
2004-07-13 12:30
imathug: Kisfaludy? Det är ju Söderberg de citerat.
Webmaster
2004-07-13 12:57
Sanny "Pastorn" Åslund! haha Som vanligt så skriver SS det som många supportrar tänker. Man kan tycka vad man vill om det grabbarna pysslar med på fritiden men inte ens de mjäkigaste GF-ugglorna kan blunda inför den fakta de droppar i krönika efter krönika. Alltid lika bra.
Stefan Söderberg var en excentrisk ledare som fick allt mindre att säga till om efter det att Sanny Åslund tagit över som vd. Visar väl en hel på det som krönikan tar upp angående att Sanny lägger sig i för mycket. Faktum är att sen Hatten avgick har vi bara tagit oss UPP till en placering. Dessförinnan har vi tappat ner.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Kan bara hålla med killen/killarna som skrivit det där. Sanny borde ta sitt ansvar. Men för min del får cirkusen gärna forsätta. På torsdag vill jag se tre poäng på råsunda och rejäl kontakt med topplagen
Johan Cruyff sade 89, att IFKs första UEFA-cupguld var det mest positiva i europeisk klubbfotboll under hela decenniet! - och var i stånd att föra matcher även på bortaplan mot europeiska toppklubbar
Sanny har verkligen tagit sitt ansvar. Han är på semester... Likaså Kissen. Visst ska de väl få semester, men inte fan tar man den nu i en situation som denna.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Webmaster
2004-07-14 13:22
Kissen är på semester när vi mer än någon sin behöver nyförvärv?
Varför är föreningen så FÖRBANNAT misskött??????????????? AVGÅ OCH KOM ALDRIG TILLBAKA!!!!
AIK.se: AIK testar två högerbackar AIK tittar på alternativ till den italienflyktande Jimmy Tamandi: Mikael Lustig, född 1986, högerback från Umeå FC div 2 Norrland och Lars Blixt från Rosenborg i norska Tippeligan provtränar med AIK under veckan. Blixt är född 1976, har spelat i Rosenborg sedan 2001. En lovande yngling och en bänknötare som spelat 17 matcher sedan 2001? Avgå Sanny.
Allmänna Idrottsklubben
Glömde jag nämna att han var skadebenägen? Det var väl det som attraherade.
Allmänna Idrottsklubben
Jesus christus från Nazareth.
glöm inte att komma på Sannys "roliga timme" imorgon på Råsundas restaurang. Avgå!
de glömmde skriva att norrmannen hade funtat på att ställa dojjorna på hyllan och sattsa på sin civilekonomi utbildning istället. STÖD AIK BLACK ARMY - FRITT HASCH
Vår Del Av Stan
Den jugoslaviske forwarden Branko Radovanovic, född 1981, kommer i kväll till Stockholm för att provträna med AIK. Han har bl a spelat med FK Beograd, där han säsongen 2001/02 gjorde 13 mål på 14 matcher och säsongen 2001/02 i SV Salzburg, Österrike. AIK:s sportchef Peter Kisfaludy beskriver honom som "stor, stark och tuff". http://members.tripod.com/~dekisa/zelezn ..
Allmänna Idrottsklubben
Nästan värt att ta honom enbart för förnamnet.
nej dom har ändrat. Faan. Jag ville ha en kille som vägde i centimeter!!!!
Vår Del Av Stan
...och Lars Blixt är högernacke...
Är det ett skämt att Blixt mäter ynka 174 cm och har en matchvikt på 68 kg? Det låter som jag i sjätte klass.
detta e ju bara för mkt...
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lustig känns det bra att de testar. Vi har missat för många norrlänningar på senare år. Han är inte dyr i drift heller. Visar han positiva sidor så signa honom och låt killen jäsa lite i Caféet. Kan vara en bra investering för framtiden. Blixt ska inte ens få provträna av det man läser här. Helt galet.
Det "lustigaste" med Sanny är att han har tackat nej till betydligt köpstarkare personer än våra kära agenter. Sannys åsikt var att man inte skulle blanda in utomstående finansierer. Dock så tjatade agenterna så förbannat att Sanny tillslut LÄT dem lägga SINA pengar till AIK´s nytta. Men de riktigt rika knösarna tjatade inte utan blev förolämpade och stack. Att "firma folket" börjat gapa om avgång NU (Sanny = helig ko) är nästan patetiskt. Karlsloken skulle ha slängts ut från "dallas" kåkens tak ca. en sekund efter att han lagt sig i Moneys jobb med det där idiotiska spelsystems bytet som jag fortfarande inte fattar logiken i !!!!!!! Se på djurgårn hur bra dom är med sitt häftiga 4-3-3 nu när varken Rhen eller Kim är där för att hålla ihop lådbilsbygget. Öööööhhhh djurgårn har tagit två raka med 4-3-3 så då gör vi också så, öööööhhhhh. Jag har presis anställt en tränare som vill något annat men skit i honom. Mer en ett år kan man ju inte hålla en tränare i samma klubb ööööööhhhh för då blir det dåligt ööööhhhh. Jävla pajjas , stick nu medans du kan !!!!!!!!!
Djurgårn har tagit två sm-guld pga. att snuffe fått bygga upp laget med hjälp av några mångmiljonärers miljonsattsningar i klubben. Dessutom i lugn och ro. Det är det som är receptet !!!! Inte 4-3-3 !!! Spesiellt inte om man går in under sesongen med en direkt order till den NYE tränaren (Money = Mr. 4-4-2) om splelsystemsbyte !!! Man vänder inte miljonärers miljoner ryggen heller !!!! IIIDIIIOOOT !!! BYYYFÅÅÅNEEE !!! osv. osv.
Veckans Bo-Lennart: Bo-Lennart. Samma bullshit som tidigare på infomötet idag. En del av mig vill gärna tro att det är skillnad den här gången, en annan, att det kommer gå som det har gått de senaste åren och att krisen består och bara retoriken ändras. Avgå Hamrén! det är en sak som är säker iallafall. Vi ses i Helsingborg, lads.
Var det några välklädda grabbar på mötet som ställde till med skandaler?
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."