I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bra ortoped elr likn i sthlm..?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2004-06-30 01:12

Bra ortoped elr likn i sthlm..?


Har dessvärre inte gjort nått åt mitt knäproblem.. slutade träna för ca 2,5-3 mån pga att jag knappt kunde göra nått (kickbox) funkade inte att springa eller sparras, smidighetsträna osv allt kändes och tog emot genom knät, tror det blev skadat efter en spark runt knäområdet (vi tränade low kicks).. Men efteråt fick ja ett jädrans problem hur mycke lindat och stöd grejjer jag hade så bara ville det inte sluta göra ont.. så jag la av med träningen... fortfarande nu måste jag ha det lindat när jag är ute det känns ostabillt och typ som det är nått som sitter på knäskålen.. (helskum kännsla om jag går utan linda elr tajt stödstrumpa) hemma kan jag gå utan problem och så och jag vet att det är viktigt att man försöker gå utan stöd för att musklerna runt knät inte ska bli sämmre/slappare.. Men somsagt jag har svårare att gå uppför tunga och långa backar än nedför.. trappor funkar hur bra som hellst både upp och ner därför fattar ja inte .. nån som kanske känner igen problemet? är det menisk skada? Båda mina knät knackar och knäpper vartannat då jag böjer så men ibland kan det smärta till i just de knät ja har ont i. typ men mäst i viloläge om jag sitter konsigt eller så.. tänkte kolla om nån vet ett bra ställe man kan gå till med knä/sportskador isthlm..? har hört för mycket skräckhistorier så det vore skönt och få tips på nått ställe som ni kanske varit på och kan rekomendera... /