AIK Hockey tvångsnedsflyttas.
Det är nu klart. Kommentarer från er gnagare?
Fan! Alltid ska d vara nåt skit.
klart som fan att jag bryr mej! jag missar sällan en hockeymatch, o detta gör mej grymt besviken... men det var ju rätt väntat, man hade det på känn, så jag e inte så överraskad, men besviken, e bara förnamnet......
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sen så överklagar vi iofs beslutet, o man kan ju alltid hoppas på mirakel, vikket e föga troligt känns det som...
Känns som att det inte är över än. väntar på det definitiva beslutet istället.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vilket lag ersätter AIK's plats då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
faan grymmt att åka på alla bortamatcher med sl-kortet!!! ok att sl-kortet är skit dyrt. Har även sagt åt roger rosèn`s chef att smälla till honom för att han lämnar GNAGET. BURNING DESIRE GNAGET
Vår Del Av Stan
nån som har lust att förklara varför?
Riktigt sorgligt, men som Yashu sa så var det sannolikt för det bättre. Organisationen har inte fungerat, sponsorerna har svikit, spelarna har försvunnit och framförallt; publiken har varit obefintlig. AIK Hockey har haft en organisation och en målsättning som inte har varit realistisk, nu kommer dock föreningen att tvingas tas ner på jorden och börja om. Om det någonsin kommer att leda till en återkomst till Elitserien igen är svårt att sia om; huvudproblemet är - och kommer att fortsätta vara - att det helt enkelt inte finns något hockeyintresse i Stockholm. Egentligen så ligger AIK Hockey mig personligen mycket varmt om hjärtat då fotbollsintresset kom först efteråt. På det sättet som föreningen och dess anhängare har blivit behandlade genom åren, dock, så blir jag nu inte ens särskilt upprörd nu. Precis som De flesta är jag numera, sorgligt men sant, i princip likgiltig.
Allmänna Idrottsklubben
Feven "Black Army" ställer knappast upp för aik så som e.x Djurgår'n o Hammarby gjorde när det gick dåligt för dom Möjligtvis kan det bero på att både Djurgården och Hammarby är jojo-lag med supportrar som är vana vid sådan losermentalitet? Dessutom, är det inte ett allmänt faktum att Djurgården först och främst har hockeysupportrar?
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
McShit-> DIF har hockeysupportar som inte går på hockeymatcher? fö. så tycker jag att det är synd... hade vart roligt om aik gått upp och att vi fått lite äkta hat-derbyn i hockeyn för att försöka väcka liv i den ack så döda sporten... Say oh ah SOMMARLOV!
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
hockey passar sig inte i stockholm
skriv kort, helst inte alls
En tråkig dag i AIK:s historia.Dock som folk säger så var det bara en tidsfråga. Gör om,gör rätt-Stöd AIK.
Det känns som att man har tagit den här smällen för länge sen. De mentala förberedelserna för något sånt här har funnits i flera år, ända sen snacket om huruvida de skulle välja Harri-jocki eller jänkaren. Redan då hade man på känn att klubben blev våldtagen. Och mycker rätt blev AIK en farmarklubb för okända finnar som inte platsar på bänken i Finland. Men det är synd. AIK är en klassiker i hockeyn, och behövs egentligen i Elitserien.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
jävla apor i den där styrlsen, vilka hänger på hem till dem ikväll??
Väsby, Sollentuna, Botkyrka, Arlanda...det blir väl mest bara derbyn i division I =P
skriv kort, helst inte alls
Ironiskt det här. För några år sen, när AIK spelade dåligt och var i botten av tabellen, sa en polare i skolan "haha, tänk om AIK åker ner och Botkyrka går upp, då får ni spela derbyn i Ishuset". Vem kunde då ana att det skulle bli dagens sanning?
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
det enda positiva med detta måste ju vara att far min spelat i Botkyrka innan han blev för gammal o satsade på veteran hockey....
aa det är fan synd asså ! riktigt synd... samtidigt kan man tänka på att om vi AIK:are hade stött vårt kära lag i hockeyn lite mer med att gå på fler matcher så domhade fått in pengar på biljetter så hade detta kanske aldrig hänt ! men som sagt, jävligt synd asså :(
Rock The Beat Entertainment
yes! hahahahahha fyfan ÅÅH HEJA HAMMARBY !
EllEss Att skylla det på fansen är det lägsta man kan göra. En styrelse som totalt skiter i sina fans när de tror att det går bra, och som sedan kommer krypande med argumentet "ni fans är de enda som kan rädda hockeyn", är en styrelse som kan dra åt helvete. Det är styrelsen, personer som tagit mer än ett korkat beslut, som är de enda riktiga bovarna här.
GRRRRRRRRR
När solen går ner kommer råttorna fram.<br>
Jag var fan inne på en massa matcher, b.l.a AIK-dagen, drog med ett par polare med, men inte hjälpte det! Skit beslut, hitta de skylldiga, straffa dem... Elitserien here we come! (in 2 years)
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
skeppet sjunker...
strength
Med risk för att dra på mig en massa ilska, men personligen är jag jävligt nöjd. Kanske inte över att Gnaget åkte ner, men att det blev en plats ledig så att Bofors IK får spela i norra istället för södra allsvenskan. Det innebär att det är två Uppsalalag i samma serie som BIK, och därmed kan jag se betydligt fler matcher än förra säsongen. Tror jag kommer kunna se åtta matcher bara under hösten, det är bra. Och då räknade jag inte Leksands matcher här i stan, vilka jag också kommer försöka se. Men, tråkigt för AIK. De är inget Div 1-lag, men men. Förhoppningsvis kanske ni kan få ordning på torpet igen.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
ja detta var ju tyvärr väntat, o sen kan du Jonas din bonnläpp hålla truten......
Hur AIK har spelat, fansens support osv kan man tycka vad man vill om MEN det är för jävligt när en idrottsförening pga sin ekonomiska situation blir nedflyttad en division. När pengar tar över idrotten på detta sätt har det gått åt helvete för långt. Ändra reglerna säger jag, ett lag ska spela på den nivå man har spelarmaterial och förmåga till, inte i den division man enligt nån central idrottsnämnd har ekonomi till! För jävligt säger jag.
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
Sheit Jag håller med dig, verkligen. Och det funkar ju tvärtom också. Bofors IK, som varit i superallsvenskan fyra år i rad nu, har inte råd att gå upp i Elitserien. Det skulle innebära ekonomisk katastrof, vilket gör att de går ner sig i slutet av varje säsong. Det finns liksom inget att lira för.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."