I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Richard Moneys liv efter AIK - prostituerad

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2004-04-23 11:47

Richard Moneys liv efter AIK - prostituerad

www.aftonbladet.se

"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."

2004-04-23 12:06
hahaha. Undrar om det hela är sant måntro? lite nyfiken är man allt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-04-23 12:11
inget konstigt, money talks..
Hakuna matata

2004-04-23 12:15
jag vill veta vad han har att säga, hur skyldig är egentligen sanny i dramat?

Admin

2004-04-23 12:17
Hoppas han kvittrar ut. Dels för att det kommer göra honom till åtlöje, dels för att om han gör det kommer han få förtjänt med skit. Hoppas på många lögner, samt att han har skippat Sverige för gott vid det laget.

Att det sen är pajasen Anders Carlsson som är hans agent är väl än mindre förvånansvärt (han har väl f ö inte Zlatan i sitt stall längre). Han försökte hora ut Kennedy i flera månader. Det snackades om storklubbar i Europa. Det blev Iraklis som förvisso är utlandsproffs, men knappast något markant uppköp för Kennedy (möjligen ekonomiskt).
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2004-04-23 12:28
Världsklass.
Allmänna Idrottsklubben

2004-04-23 12:40
Money kommer även vara gästbartender i Brinkenstiernas nya krogturné som går av stabeln den 21/6 på krogen Blå duvan i Sörbröle.Andra gäster är Robinson Glenn,Baren Geert den Ouden och Big Brother Olivier.

2004-04-23 12:43
Slappet
glöm inte Stjärtens pojkvän som kommer att stå och dricka sambucca-bailys ur Robinson-urnan:
Kärlek
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."

2004-04-23 13:12
HAHAHAHA.. dif - en riktig stjärt klubb..

Undrar om huvud kommer att rulla efter Moneys avslöjanden om vissa personer inom AIK.

Vad är oddset på att TV3's Avspark blir den första att köpa tjänster av Money?

Thern på knacklig engelska, "soo it wass all kisfaludis faullt??"

2004-04-23 13:20
Jonas Thern är ett stort dansbandsleende hela han.

2004-04-23 13:37
Mmm.. man kan inte tro att han spelat Rom derbyn inför fulla läktare och dominerat mittfält nere i Neapel på den gamla goda tiden ;)
Webmaster

2004-04-23 13:50
60.000? Jag har inte stenkoll på det här med vad media betalar för sina "skandalösa avslöjanden" men detta låter so matt Money ska gå ut offentligt med att Patrick Englund av misstag drack ur Moneys kaffekopp (som dessutom var märkt med hans namn!) i Söndags efter träningen, och dessutom hade mage att vägra diska den när han blev konfronterad. Därav avhoppet...

Hoppas innerligt att Skvallerbladet hostar upp stålarna och att Money investerar dem i en flygbiljett till England plus en skottsäker väst.

Lika bra att få det överstökat.

Förstår absolut att gaygårdare och annat pack gottar sig i det här. Hade det varit tvärtom så hade det varit rena drömmen, så man kan väl inte klandra dem, bara hata dem.

Richard Money, Anders Carlsson - jävla skämt! jävla horor!

Sanny Åslund, Peter Kisfaludy - hoppas för er och AIKs skull att det inte finns så jävla mycket att avslöja och att ni styr skutan i rätt riktning from nu!

2004-04-23 16:34

2004-04-23 17:22
jag tror att firman gav honom ett besök.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2004-04-23 17:27
och äckelskvallerbladet verkar ha försökt o göra en story av ingenting som vanligt.. haha sorgligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-04-23 18:02
Story av ingenting? Jag kan lova dig att det inte står ett osant ord i artikeln om Money.
skriv kort, helst inte alls
Webmaster

2004-04-23 19:01
Nej det är klart att artiken är sann. Det är ju bara citat från smatal mellan Skvallerbladet och Carlsson samt Money.

Sen är frågan om det finns så mycket att avslöja och vad det isåfall är. Av artikeln på aik.se att döma så får ingen veta det iaf.

2004-04-23 19:16
Nej, nu är det nog locket på - utåt i alla fall. Ryktesspridningen lär ju dock bara bli värre...och personligen ansluter jag mig till de som tror att tjafset 4-4-2/4-3-3 bara är rent skitsnack.
Webmaster

2004-04-23 19:25
Han är ju inte tränare för AIK längre så det är ju upp til lhonom om han vill "lägga locket på" eller inte. AIK kan ju inte göra så mycket åt saken.

Har svårt att tro att det är något alldeles för jävligt. Money är avslöjad och han tjänar nog inget på att kasta skit på AIK. Dessutom har han varit väldigt snäll mot klubb, fans, spelare i alla intervjuer denna veckan så det låter konstigt att han helt plötsligt skulle sälja ut alla för en skitsumma som 60000.

Dessutom bor han fortfarande i Sthlm och jag tror inte han är så sugen på att göra en sån här grej när han är extremt lätt att "komma åt".

2004-04-23 20:37
Seriöst, det verkar fan som att det ligger en hund begraven nånstans...
Admin

2004-04-23 21:11
Bryr mig faktiskt inte längre. Helt klart att det ligger nåt mer bakom. Men han är borta, och kommer inte tillbaka,

Fast samtidigt kan man inte sluta undra om det var några supportrar som var framme och tog tag i det hela och hittade på historian, eller om det var nåt från styrelsen.

Det enda som intresserar mig är hur styrelsen agerat i allt. Den känns allt mer suspekt.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2004-04-23 23:48
Han må va en hora, med det är konstigt att ni AIK-are inte är mer intresserade av vad han vill säga, för det verkar ju sóm styrelsen (som alla tror) e ett gäng av pajaser.

2004-04-23 23:56
Är väldigt intresserad av vad han hade och säga... Men tror nog att den ena av de två personerna som han skulle dra med sig ner i lorten lär ha varit englund... har en känsla av att englund velat göra på sitt sätt och det har inte money accepterat, den andra tror jag är sanny som jag också har en känsla av att han lagt sig i för mkt...
jag gillar små russinkukar

2004-04-24 01:24
Men ledningen var väl sedan en tid tillbaka ruggigt missnöjda med Money. Kanske inte lika mycket fotbollsmässigt som för hans totalt inkompetenta bemötande av media och, i förlängningen, supportrar.
Webmaster

2004-04-24 11:44
Har hört exakt samma grej om att Richard trivdes bra med Millqvist som var snäll och tyst och att Richard inte gillade att Englund anställdes. Ett beslut som han själv inte heller hade någon del i.

Det är säkert en av anledningarna till att han slutade och sen är det säkert en massa andra saker som spelar in. 4-3-3, "extra engagerade supportrar", medias kritik, och sist men inte minst: hans egen oförmåga!

Tiden hann ikapp honom och han avslöjades.

2004-04-24 14:49
Ofta man tar fakta ifrån aftonbladet, altsså seriöst, hur många gånger han inte vi allihopa diskuterat här på whoa hur mkt fel aftonbladet ofta har!? dem kastar väldigt mkt skut å visssa lag för att gynna andra lag, det är en väldigt bra tidning, men ta inte åt er allt ni läser där!

2004-04-24 19:13
Rastasite: Det är inte alls en väldigt bra tidning. Det är en skräpig, jävla usel skvallerblaska.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2004-04-24 20:05
Aftonbladet kanske e en skittidning men dom har sveriges bästa fotbollsreporter, simon nånting
Hakuna matata

2004-04-24 22:36
DennisT & Steal P15:
utryckte mig lite fel, det e en dåligt tidning, men den e rolig o läsa, det var så jag menade!

Admin

2004-04-25 00:03
Att Simon Bank anses (här iaf) vara Sveriges bästa fotbollsreporter säger något om hur otroligt kass standarden är på fotbollsjournalister i Sverige. Nästan skandalalöst att man måste in på svenskafans.com om man vill ha ett bra matchreferat och inte någon pantad krönika.

Som redan nämnts, så pekar mycket just nu på att Money inte trivdes med Englund och Nebo. Bl a det faktum att Englund ändrade lite grann redan till första matchen, att Money ofta gick för sig själv på träningarna osv osv.

2004-04-25 13:06
Evo: Jag tycker det är jävligt soft, svenskafans är gratis och många skriver bra , tycker oftast man kan läsa bättre rapporter där än vad man kan i dom vanliga kvällstidningarna!
Webmaster

2004-04-25 14:33
Jag läser iofs bara AIKs del på svenskafans.com, så jag kan inte påstå att jag vet att hela siten är bra, men just den delen är verkligen bra. Fan-TV är oslagbart.

2004-04-26 18:39
"Ge mig 15 000 så berättar jag vad jag vet"
-Zoran Lukic till Aftonbladet om Money-historian
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
Webmaster

2004-04-26 20:02
inferno: jag tror du har missuppfattat lite...

2004-04-26 20:05
vad har jag missat?
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!

2004-04-26 20:09
HAHA... då missförstod nog aftonbladets reporter svaret... :)
Admin

2004-04-26 20:10
inferno, det är nog du som har missuppfattat det tror jag :)

AB skrev att Zhoran gav svaret med en ironisk antydning till Moneyaffären. Eller nåt i den stilen. Samtidigt klandrar jag dig inte. Du är ju helt fel från födseln.

2004-04-26 20:12
jag vet, 26 cm slak är inte normalt när man föds....
det är inte heller normalt att penisen bara ökar med 7 cm. på 18 år....