I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

PlayOff 2 (hockey)

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2004-03-09 16:32

PlayOff 2 (hockey)

Imorrn e det dags för den första PlayOff 2 matchen av 2(kan bli 3)som gäller en plats i kvalserien.

AIK börjar borta mot Bofors. I SuperAllsvenskan dominerade AIK i stort sett båda matcherna, men lyckades endast vinna en av de två matcherna, och det i sudden.
Självklart tror jag på AIK, men det känns som att dessa två matcher kan bli riktigt tuffa, för Bofors e ju inget dåligt lag, om man ser tillbaks till SuperAllsvenskan.
Som AIK:are kan jag tyvärr ej åka ner o se stolta AIK segra, utan det får bli på fredag istälet då hemmamatchen spelas i Globen, o jag tycker alla gnagare här inne borde pallra sej dit!
Alltså: Första matchen till AIK

Iden andra matchen spelas mellan Kopian Skellefteå aik som möter Växjö. Växjö skrällde rejält med att slå ur Sundsvall i två raka matcher. Skellefteå förlorade sin första match mot Piteå, men hämtade sej sedan o vann dom två andra matcherna.Kommer Växjö skrälla igen eller kommer Skellefteå vinna som dom "borde" göra? Jag tippar på att Växjö har en klar chans att skrälla, men tror ändå att Skellefteå kommer greja försa vinsten.

Ja , ni som e intresserade eller bara vill säga vad ni tror om matcherna, kan ju bara skriva på :P

da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!