I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Spoilers] Game of Thrones S03

Hobby & Fritid - Kultur & Media

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Battlerappare

2013-05-13 17:43
SpoilerAsså tortyr delarna är ju helt fucked up, han vet vad han gör iaf...

2013-05-15 15:34
Åh vad allt är så bajs!

Bokspoiler
SpoilerÖhmn, wtf? Okej, så The Red BITCH plockar upp Gendry? HA! Vadå bullshit! Nej, gillar inte vändningen. Förstår inte helt fan dom håller på med. Dom behöver verkligen inte gå så långt från boken. Boken är - i princip - perfektion! Vad gör dom med den?!?!
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2013-05-15 16:06
Haha, fyfan vad scenen när dom klättrar the Wall var töntig! Åh vad lame!! Och helvete vad jag avskyr Snows och Ygrittes förhållande i serien. Det är _så_ mycket bättre i böckerna.

Bokspoiler
SpoilerVad hände med Margeries bror, den äldsta som satt i rullstol, som dom sa att dom skulle gifta bort Sansa till? Innan hon blev Tyrions tös?

Sjukt osugen på att se ep7. Får ta det en annan dag..
- Dexter Morgan
Battlerappare

2013-05-15 17:11
Sluta va ghey, inte värt att läsa vettiga böcker för då blir dom filmer/serier och annorlunda

2013-05-15 17:50
I knoooow, men så svårt att låta bli. Dock tycker jag att senaste avsnittet var tråkigt. Även om jag inte hade läst böckerna hade det fortfarande varit: meh. Tortyren och Little Finger och The Spiders samtal i slutet, var det som var bra. No more, no less
- Dexter Morgan

2013-05-18 15:50
Shit, senaste avsnittet var faktiskt riktigt bra! Var några gånger där jag fick lite panik, TROTS att jag visste vad som skulle hända, haha. Särskilt med Brianne och Jamie! Hans karaktär har verkligen växt i denna säsong, precis som den ska :). Enda saken som var lite tråkigt, är hur dom lade upp Brianne vs. björnen. MEN (!) det är helt godkänt :).

Bara jag som får gåshud när dom Dany är i centrum? Den bruden alltså. Mmmm!
- Dexter Morgan

2013-05-21 18:02
Brazen

Spoiler tror dom var tvugna att plocka bort Edric Storm av konstnadsskäl typ, och Gendry är ju ändå en bastard så jag antar att dom plockade honom som nästbäst. Det är extremt störande att de kan trycka in massa extra knullscener och grejer och samtidigt ta bort viktiga fakta från böckerna, men man får tänka på att dom stackars amerikanerna aldrig får se bröst på teve annars.

Tycker serien har segat ner sig avsevärt, fan vad dom drar ut på vissa saker SpoilerKÖR PÅ MED THE RED WEDDING FÖR FAN!
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>

2013-06-03 12:49
fuck e allt jag har å säga :(
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2013-06-03 12:57
...What the fucking fuck
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2013-06-03 18:04
shiiiiit va fan va de som hände nu.. O_o
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Producent

2013-06-03 23:32
fan vad skönt, jag började helt tappa tålamodet.
Give my regards to King Tut, asshole
Battlerappare

2013-06-04 00:14
Vilket enormt jävla hopp!

2013-06-04 01:03
här är en länk för er som sett avsnittet

http://io9.com/the-100-best-tweets-about-last-nights-game-of-thrones-511003444

I övrigt
SpoilerFan vad jag blev tagen, så grisigt och välgjort. Stackars Robb's fru.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>

2013-06-06 20:12
Åh vad jag önskar att jag hade suttit med någon som inte hade läst boken när den såg detta avsnittet! Hade varit så GULD!!
- Dexter Morgan

2013-06-06 20:42
Twitter "spoiler"
SpoilerWhy doesn't George R.R. Martin use twitter? Because he killed all 140 characters.
- Dexter Morgan
Battlerappare

2013-06-06 22:24

**Bonus**

Producent

2013-06-07 14:07
shiiiiiieeeeeett
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Battlerappare

2013-06-07 23:41

Spoilers för er som inte har nått emot de

2013-06-18 11:51
Hmm... Dom borde ha stannat med The Red Wedding och inte kört ett avsnitt till. Blev ganska lame...
- Dexter Morgan