I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sommar-seriestarter...?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2012-07-12 13:18

Sommar-seriestarter...?

"73 % längtar in till en film även på sommaren" - Telia.

Så vilka serier är det som håller igång över sommaren?

Jag vet att 8e säsongen av Weeds har kickat igång, och det är iofs inget att hänga i julgranen, men har man sett 7 säsonger vill man gärna se hur det slutar.

Charlie Sheens nya serie Anger Manangment har det kommit 3 avsnitt av hitills och den är väl som alla andra sitcoms.

Men på måndag börjar BREAKING FUCKING BAD igen !!! :D

Fyll på

Redaktionschef

2012-07-12 13:35
Har inget att fylla på med, men väntar också på Breaking Bad :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2012-07-12 16:41
Suits säsong 2 började ju i början av sommaren!:)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Moderator

2012-07-12 16:53
The Newsroom, Louie, Workaholics är väl de bästa som är igång nu men det är Breaking Bad som är grejen såklart. Hörde nått om att sista säsongen skulle Walt bli mörkare, ni vet till skillnad från när han förgiftade barnet och så...
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Poet

2012-07-12 20:15
futurama och common law
VIOLETA PARRA - Gracias a la vida

2012-07-20 11:01
Nå, vad tycker ni om BB starten? Själv var jag sjukt bäng när jag såg det och hängde inte med så mycket + att jag inte kommer ihåg allt så ska se om det men vill höra vad ni tyckte :)
Battlerappare

2012-07-22 18:06
Newsroom funkar helt klart men små seg tyvärr, breaking bad kommer troligen bli lika badass som alltid och weeds funkar väll, workaholics och wilfred är väl de jag e mest pepp att se när de kommer ut.
Suits är bra också!

Moderator

2012-07-22 18:14
Newsroom är jag sjukt kluven till. Maken till självgodhet har jag aldrig sett, det är verkligen helt enormt. Att Sorkin skrev west wing på crack men Newsroom nu och ständigt går i klyshiga fällor är otroligt. Men jag inser ju att man kollar på ett speciellt sätt, letar fel och brister för det är Sorkin. Avsnitten har utom första varit så jävla ojämna. Jag fortsätter kolla iallfall, potentialen finns där.

Top Chef masters drar igång snart!
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2012-07-23 22:08
Också lite besviken på newsroom. Visst den är lite småhärlig men också fånig, och saknar lite av den vassa dialogen och personkemin som gjorde west wing och studio 60 så bra.

Weeds gav jag upp för länge sen, just nu sitter jag och kollar på förra säsongen av breaking bad men tycker den tappat fart rätt ordentligt. Suits var trist, Anger management vägrar jag se.

Hit and Miss kan jag rekommendera iofs, rätt ok. Men går det verkligen inget annat för mig att titta på, eller måste jag lida mig igenom Herzogs death-row-intervjuer?
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2012-07-24 02:42
BB har fan inte ett enda dåligt ansnitt. Allt är så jäkla välgjort alltså. dundermannen: Börjar av säsongerna börjar starta lite segt men att sen dramatiseras som fan ju längre det går

2012-08-03 16:33
Dexter börjar ju i September :)
Sjukt bra serie för dem som inte har sett den

Battlerappare

2012-08-03 20:35
Alphas har ju börjat igen, lite oväntat att den fick gåvidare men den funkar

2012-08-06 23:50
längtar efter dexter.. men ja undrar seriöst om det kommer vara en bra säsong nu.. känns som den liksom blir utdragen o dryg.. men jag lär kolla ändå.
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2012-08-26 08:51
Hell on Wheels har börjat gå igen, helt ok

Copper Ska jag ge en chans

Den här brittiska verkar högintressant:
Bullet In the Face (med Eddie Izzard)

Matthew Perrys nya "Go On" såg jag första av, helt ok, lite gulligt. Fått kritik för att vara en sämre community, men det har jag än så länge lite svårt att se, inte alls lika "quirky". Amerikanska versionen av Inbetweeners har börjat också, kanske ger den en chans, men misstänker att den kanske är lite jobbig. Boss är också tillbaka, vilket kanske ger mig en anledning att se den förra säsongen; fastnade efter avsnitt två, men tyckte ändå att det på något plan var bra.

Franska Braque hittade jag nyss och den är inte alls ny, men jag har helt missat den, och ryktet att den ska vara som The Shield fast tyngre och bättre låter ganska lovande

Säg gärna till om ni hittar något annat, är tydligen svältfödd, och det är ett helvete att navigera i tvdjungeln.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Battlerappare

2012-08-26 12:18
Bullet in the face va ba jobbig att kolla på tyvärr.

Braque hittar jag tyvärr inget på alls.

Battlerappare

2012-08-26 12:25
Ah de va Braquo

Battlerappare

2012-08-27 22:17
Bra är den iaf, mycket bra tom

2012-09-01 13:46
Sons of anarchy börjar 11/9, homeland och dexter 30/9. True Blood precis avslutat en ny säsong för dom som gillar den, lagt ner skiten själv. Damages är också igång om du gillar den.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
Battlerappare

2012-09-01 22:21
Homeland blir riktigt jävla fett tror ja

Battlerappare

2012-09-03 17:33
Braquo va ju fan skitbra! Snart slutet av andra säsongen

2012-09-04 17:32
Breaking Bad cliffhangern tar döööööööööö på mig !! :( Fuck AMC
Poet

2012-09-05 00:40
the league S04 11 oktober
PANG!
VIOLETA PARRA - Gracias a la vida

2012-09-19 18:35
Tycker också att Hell on Wheels är rätt bra. Ska bli intressant o se vad som händer i s2.