I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Spoiler] Futurama S7

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2012-05-24 13:26

[Spoiler] Futurama S7

Snart är det dags för en ny säsong av denna underbara serie!!
Enligt Wikipedia, drar det igång 20/7 i USA :). Torsdagar är det tillgängligt för oss.

http://en.wikipedia.org/wiki/Futurama_(season_7)

Ser fram emot den, trots det urusla slutet på förra säsongen.

"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan
Groupie

2012-05-28 23:18
Ser fram emot nästa säsong sjukt mycket! Har gått alldeles för lång tid sen s6. Tycker förra säsongen överlag var riktigt bra, de första avsnitten var sådär men sen tycker jag att de höll hyfsat jämn kvalité. Har sett om de första säsongerna så mycket nu att det nästan är löjligt, så jävla glad att de är tillbaka!

2012-06-03 23:44
Gah 20 juli är ju inte snart nog. Trodde först att jag hade missat början av en ny säsong :)

2012-06-04 19:29
Tyckte jag också, fast sen såg jag att det var 20:e Juni. Sweet!
No cake for the impurity!

2012-06-25 08:01
Det har börjat. Vad tycks?

SpoilerLite skumt med Benders son. Dom fick det att verka som att det är första gången han är förälder, vilket är lögn; han hade en son som han gav till robotdjävulen!

Annars var det helt okej avsnitt. Men jag ÄLSKADE början på första och deras tribute till internet :D
- Dexter Morgan

2012-06-25 10:25
Fy fan min dag blev just jävligt mycket bättre.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!

2013-06-20 10:23
Nu har säsong sju börjat igen! About fucking time!!!! Men det blir också sista säsongen, igen. Suger, men vad ska man göra. Tycker det var en bra start på säsongen :)
- Dexter Morgan