I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon som tittar på Big Brother 2012?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2012-04-13 01:05

Någon som tittar på Big Brother 2012?

Tänkte bara om någon här tittade på programmet?

(Inlägget ändrat av Baze 2012-04-13 01:05:47)

Låt kärleken slå rot..

2012-04-13 01:31
Jepps!
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2012-04-13 06:51
Nopps.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-04-13 09:22
Nej, programmet är helt igenom av, bestående av och för idioter.
Vi blir aldrig som dom från stan!
Producent

2012-04-13 16:06
Det judiskt ägda Big Brother är symboliskt för det samhälle vi nu lever i.

Tänk bara på programmets namn och vad det symboliserar i sig.
Det är ett program med förvirrade och korkade människor som övervakas konstant, som samtidigt är strikt förbjudna att få prata om produktionen bakom det hela.

De som står bakom produktionen vill helst ha så mycket konflikter, supande, sexande som möjligt. Inte bara för att skapa tittarsiffror utan också för att påverka de som ser på programmet att bli ännu mer fördummade och degenererade.

Ni som tittar på skiten; stäng av. För er egen skull.

2012-04-13 17:44
som xlnt sa. jag tror även att judarna vill på ett slugt sätt visa vilken kontroll dem har över systemet och alla oss människor, och att dem är redo att använda den makten när det behövs.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-04-13 18:34
tyckte väl ditt inlägg var mer pinsamt än vad bb någonsin har varit:)

2012-04-13 19:11
jag gjorde narr av dem som tror på antisemitistiska teorier o skit om att judar styr all media osv och hur dem måste "stoppas"

2012-04-13 19:44
Menade inte ditt inlägg:)
Producent

2012-04-13 20:01
Alla har rätt till att ha sina teorier och att uttrycka dom faktiskt.. blir ett farligt samhälle annars. Bryr mig faktiskt inte om någon tycker mina tankar/åsikter skulle vara pinsamma.
Dom är pinsamma för att ni sitter inne på sanningen? Eller?

Sedan är jag inte antisemit för övrigt. Däremot tror jag (eller vet snarare) att judar har en otrolig makt som många inte vet om, då de flesta förhåller sig väldigt ignoranta till denna fråga. Jag tror på en zionistisk maktstruktur ja, men det innebär ju inte att jag tror att samtliga judar är med i den.

Den som inte tycker vi lever i ett ganska sjukt Big Brother samhälle, visst, tyck det.
Så länge jag och de som vill får tycka det motsatta så är jag nöjd.
Rappare

2012-04-13 20:35

2012-04-13 20:35
Dom är pinsamma för att ni sitter inne på sanningen? Eller?

Är väl snarare du som verkar sitta inne med sanningen som du uttrycker dig. Vilka är dessa judar som styr vår värld om jag får fråga?

Om vi faktiskt lever i ett big brother samhälle blev ytterst ointressant efter att du uttryckt dig om en sionistiskt-världsstat, om man nu ska använda sig av sionism måste väl stat vara obligatoriskt tänkte jag.

Att du får tycka som du vill är självklart, vet dock inte om "judar-styr-världen" påståendet faller in under den kategorin. Helt klart intressant... Var fick du idén ifrån ens? Zeitgeist filmerna? Tänkte att man vaknar ju knappast upp en dag med dom åsikterna.
Producent

2012-04-13 21:03
DMAt
Har aldrig påstått mig veta sanningen här. Som jag nämnde handlar det om teorier, som man måste kunna få ha och uttrycka utan att bli påhoppad som "pinsam" etc.
Tycker du själv förresten att programmet Big Brother är ett sunt och bra program som man blir en bättre människa av att titta på?

Sedan vart jag fått mina idéer från, ja det är från väldigt många olika håll. Zeitgeist är ju bara en av tusentals dokumentärer som finns numera, men jag har ju såklart också läst, pratat med folk etc. men också funderat mycket själv.

Första tecknet på galenskap är att känna sig riktigt säker på något. Jag känner mig långt ifrån säker rent allmänt, och mycket till skillnad från (anser jag då) många andra som verkar helt bombsäkra på hur det ligger till, hur världen styrs etc.

2012-04-13 21:24
Tycker du själv förresten att programmet Big Brother är ett sunt och bra program som man blir en bättre människa av att titta på?

Men syftet i är väl knappast att bli en bättre människa..? Vet inte riktigt när TV i sig fokuserade på den fronten.

Om det är ett sunt program, jaa det får jag väl ändå säga att det är. Det väcker ju starka känslor för moral och KD-tanter över hela landet där dom undrar varför sex visas på TV och säger att "barnen inte ska behöva se sådant".

Att jag inte ser programmet för någon av dom anledningarna utom enbart för att fördriva tid är en annan femma. Om jag har blivit en sämre människa sedan jag började att kolla på Big Brother är upp till andra att bestämma;)

Producent

2012-04-13 23:17

2012-04-14 00:45
Ja, dessa jävla judar alltså. De styr allt!

2012-04-15 18:36
Svar: Min 14åriga syrra
Producent

2012-04-17 19:45
Svar: Min 14åriga syrra

Det vidrigaste av allt; den unga målgruppen...