I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Serie] Äkta Människor

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2011-12-19 19:00

[Serie] Äkta Människor

Premiär under januari-månad 2012. Kort om handlingen;

Robotarna kallas hubotar och dramaserien utspelar sig i en parallell nutid där det är lika vanligt att ha en robot hemma som en dator idag

Verkar ha varit en av SVTs större produktioner i år med tanke på vilka som medverkar i den. Kan bli intressant.

http://robotnyheter.se/2011/09/05/en-smygtitt-pa-svts-robotdrama-akta-manniskor/

2011-12-19 22:59
Oj, galet,,. nu blev jag sjukt nyfiken!
kikk ass

2011-12-20 02:50
Verkar cool! Är det någon som vet om serien baseras på nå utländsk serie eller om det är en egen produktion?

2012-01-20 12:35
Det är en egen produktion som SVT sålt utomlands. Premiär nu på söndag.

2012-02-16 00:10
så vad sägs så här 4-5 avsnitt in i serien? jag gillar ändå det jag ser, även om en del skådespelarinsatser haltar emellanåt så lyckas de bibehålla intresset för att följa utvecklingen. lyckas även få med en hel del kring problematiken med maskinernas ökande närvaro i vardagen, även om det givetvis är på ett orealistiskt sätt (hubotarna är skapligt välutvecklade jämfört med typ allt som finns idag)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-02-16 18:04
Jag gillar den hittills faktiskt. Första avsnittet kändes lite som dom hade fått idén lite från I Robot tyckte jag. :D
Don't make me Chris Brown you, bitch!

2012-03-11 22:13
jag gillar den.
nånstans är jag dock lite osäker på om jag gillar den för att den är bra, eller för att det är en svensk serie med robotar och det liksom räcker för mig, haha.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?