BC99: förlåt. Ska ej upprepas.
För att citera om "smittan" och hur den överförs i the walking dead
"...the rule is: WHATEVER it is that causes the zombies, is something everyone already has. If you stub your toe, get an infection and die ... you turn into a zombie. UNLESS your brain is damaged. If someone shoots you in the head and you die ...you're dead. A zombie bite kills you because of infection, or blood loss ... not because of the zombie "virus.""
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Moderator
2011-11-10 22:51
Så nu har jag sett avsnitt 4a i säsong 2, tycker det är helt okej, kommer att följa serien =). Denna serie hade kunnat varit så mycket bättre än den faktiskt är, meeen den får duga =)
//TW
någon mer än jag som tycker att de ska lämna mamman att själv leta efter den där jävla Sophia? Den dumma ungen sprang iväg fast han sa åt henne att stanna kvar, och mamman hjälper inte ens till att leta själv utan går bara och whinear. Blir fan tokig...
SÄN: han sa åt henne att stanna för att sen följa floden och hålla hö eller vä eller vad han sa men då visste han inte att floden delade sig. Morsan irriterar mig också men det är förståeligt att de letar efter henne, att inte göra det skulle skapa för mkt konflikter och splittra gruppen ännu mer.
Spoiler Kan dem inte bara hitta den jävla ungen snart, död eller levande spelar ingen roll. Var det någon som fattade varför dem hade låst in massa zombies? På hon tjejen verkade det ju som att det var något mer än bara för att skydda sig. Dåligt avsnitt.
Tyckte faktiskt det här avsnittet var helt ok. Mycket bättre än de två senaste. Spoiler Jag gillade att Darryl's sinne började messa med honom i form av att han såg uppenbarelser av sin jobbiga brorsa och därmed att han blev motiverad till att ta sig upp för stupet. Jag tycker också mamman är jobbig, men jag förstår hennes beteende. Blondinen... vad in helvete? Gör gruppen en tjänst och försvinn i all evighet. Poppar friska människor i huvudet bara för att du har tråkigt och är allmänt trigger happy? Ta pistolen du fick av din farsa och skjut dig själv i huvudet så slipper man se ditt jävla böl-ansikte. Och gubben har stört mig sen dag 1. Sitter där med sin fiskarhatt och gjort sig själv till självutnämnd pappa till Blondinen och wise man of the camp. Man undrar ju vad han har egentligen bidragit med annat än att säga uppenbara saker? RalfieDee : Spoiler Jag gissar på att antingen är det bybor, alltså gamla vänner, till veterinären & co som de har kvar av sentimentala orsaker. Eller så håller veterinären på och experimenterar med zombier i kanske hopp om att hitta ett botemedel? Därav hans optimistiska inställning till att allt kommer ordna sig? Syftar på hans konversationer med Rick.
At the gates of Eternity...
Senaste avsnittet var fett!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Spoiler Nu har dom hållt på och letat efter den där jävla ungen i typ fyra avsnitt och i varje avsnitt dyker det upp en yttepytte liten ledtråd. Tycker det börjar bli en smula tröttsamt. Sen är jag irriterad över vilken reaktionsförmåga den där zombien som Darryl slogs med hade. Snabb var han också. Hur är det ens möjligt. Sen undrar jag varför Darryl valde att försöka klättra upp på brantaste stället och inte bara följde floden uppströms till ett plattare ställe. Visserligen kan han ha varit lätt sinnesförvirrad men likväl. Tycker ändå han är värd all respekt som pallade klättra upp och ner med en pil körd genom mellangärdet, och sen dessutom dra ut den. Redneck Rambo! I och med att Glenn hittat de där zombiesarna i ladan är det väl högst tvivelaktigt om gruppen kommer vilja stanna kvar, nu är dom ju mer eller mindre tvugna att dra därifrån så fort grabben mår bättre. Gör dom inte det är de enligt mig bara dumma i huvudet. Gammgubben stör mig också något så enormt med sin skitpräktighet.
en yttepytte liten ledtråd. har inte kommit en enda ledtråd förrän nu..
Grymt fett avsnitt och Deryll är överlägset den bästa personen i serien, fyfan vad arg jag blev när den äckliga blonda fittan som har något konstant behov av att behöva visa att "hon minsann kan hjälpa till" nästan sköt ihjäl Deryll.. Hade han dött hade jag slutat kolla.
Ser fram emot nästa avsnitt i och med slutet.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Medoria : Då zombier slits ut olika (då deras kroppar inte har någon cellreparering) så kan det ju vara så att den zombien inte slitit ut sig så mycket. Men jag håller med om att det såg riktigt märkligt ut.DMAt : Det var ju en ledtråd förra avsnittet också där Darryl hittade ett övergivet hus och freshly eaten cans of food, vilket tyder på att en människa varit där. Kanske Sophia?
Producent
2011-11-21 17:25
njaae, tyckte nästan allt som hände va lite väl förutsägbart.
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Senaste avsnittetSpoiler Tyckte också att man såg det mesta komma, förutom Lori's confession. Den var helt otippad för att vara ärlig :S Men frågan är, vad in helvete sa vetenskapsmannen till Rick innan de sjappade? By the way, varför blir jag så glad för varje gång Glenn get's laid hehe?
Spoiler Att Lori ville ha ett dagenefterpiller kändes verkligen synnerligen desperat och ogenomtänkt. Tar man ett sådant när graviditeten är några veckor gången riskerar man ganska allvarliga fosterskador och man bör då följa upp med en regelrätt medicinsk abort. Det jag inte fattar är varför hon inte bad gubben om hjälp, även om han är veterinär borde han rimligen veta att man kan avbryta en graviditet med hjälp av ex magsårsmedicin. Men givetvis förstår jag att hon kanske inte tänkte klart och inte heller kände någon större lust anförtro sig åt honom. Känns jävligt trist att hela serien är så gubbig, män fattar alla beslut, och leder hela tiden. Hade vela ha i alla fall minst en kick ass brud bara för att balansera upp det hela. Också trist att hela denna säsong handlar om att hitta den där förbannade jävla ungen. Känns som tempot stagnerat eftersom dom stannat till, det var mer dynamik i förra säsongen.
Producent
2011-11-23 00:20
Spoiler men finns det bara just dagenefterpiller? finns det inga vanliga typ abortpiller? jag har ingen aning, ifall inte så ja. ogenomtänkt som fan. ja att hon erkände det där va otippat, från ingenstans lixom. jag hoppas det blir bättre nu fan, förra va ju bra. hur många avsnitt blir det någon som vet de?
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Det ska bli 13 avsnitt, varav efter nästa avsnitt så blir det ett uppehåll, så är de tillbaks i februari. Så jag gissar på att det kommer bli en rejäl cliffhanger på slutet av nästa avsnitt.
RIKTIGT FETT AVSNITT!!! Äntligen börjar det hända lite grejer, men å andra sidan så var det ju säsongsuppehåll, så de måste ju lämna en med lite längtan.Spoiler Jag gillar Shane's mörka jag. På något tragiskt sätt så kände jag igen mig när Dale sa till att Shane att han "belongs in this world". Tror jag tragiskt nog hade trivts i en värld full av zombier också. Trodde också att gubben skulle åka på stryk där av Shane. Jag fattar dock inte varför han tog alla vapnen. Var det för att han anade att Shane & Co skulle döda alla walkers i ladan? Glenn patchade upp allt med bruden, kul för honom :) Blev riktigt glad för hans skull. Men jag antar att det tar stopp där med tanke på allt som hände efteråt. Jag hoppas Hershel har fått en tankeställare, men tyvärr efter att ha läst vad nästa avsnitt heter (Nebraska) så tyder ju allt på att de inte kommer stanna kvar. Eller så kanske de bara snackar om att dra till Nebraska? Det var riktigt chockerande att se Sophia komma ut ur ladan, det var faktiskt ganska oväntat. När man hörde väsande så trodde jag det var Hershel's fru och det skulle bli ett helvetes stå hej om det, men så fort man såg de smala benen så fattade man direkt. Men nu känns min spekulation om att Hershel höll de alla inspärrade ännu mer relevant. Att han trodde att det en dag skulle komma ett botemedel. Bottomline is, kommer bli massa tjafs nu. Rick VS Shane. Shane VS Dale. Shane VS Lori. Alla VS Hershel. Ska bli spännande och se vad som händer. Hoppas bara nästa säsong fortsätter med samma dramatik och action och inte det BS vi såg ca 4 avsnitt i den här säsongen.
Spoiler Äntligen börjar det brännas lite. Sista kvarten av detta avsnitt var det särklass jobbiagste jag sett i år. Shane bara flippar fullkomligt, och att sen se Hershel, Maggie och Carol tvingas bevittna hur alla andra i någon typ av gruppsykos avrättar hela gänget var krävande. I och med att slutscenen var så utdragen insåg jag rätt fort att Sophia skulle vara sist ut. Frågan är ju varför det aldrig slog någon att fråga dem, så fort de fick veta om dem i ladan, ifall de fångat in en ung flicka. Självklart lätt att vara efterklok men ändå. Tycker detta avsnitt var riktigt bra, det ställde viktiga frågor till sin spets. Shane har ju helt klart lost it fullkomligt, men frågan är väl vem som skulle klara av att hålla huvudet kallt i den typen av situation. Det som retade mig är att i den första scenen vid ladan står dom och skriker och gastar i säkert tio min framför den där förbannande ladan. Lite oövertänkt men som gjort för oss att känna oss smarta över. Ideal avslutning, nu hinner man spekulera en masse om vad som kommer hända i de sista avsnitten.
BC99: Spoiler Jag tänkte först att om de låter ladzombiesarna leva, så hade Maggie nog lämnat farmen för att haka på Glenn. Nu kan dom ju ändå stanna kvar, men nu är ju slitningarna inom gruppen alldeles för stora för att de ska kunna hålla ihop. Shane måste ju mer eller mindre dra, han är bara bra att ha pga muskelstyrka, men alldeles för oberäknelig psykiskt. Intressant ändå att det var Rick som dödade Sophia, lite väl övertydligt att han fick göra det pga att han är "the good guy" tillräckligt mkt för att de andra inte ska hata honom för vad han gjort. Inte samma urskiljning när det kom till de andra zombiesarna och vem som dödade vem, vilket ju självklart kan bero på att de inte visste vem som var vem.
Yeah jag glömde kommentera att Rick verkade ha joinat "the dark side" genom att vara den som poppade Sophia. Men jag antar att han tänkte att det ändå inte fanns en chans i världen att de skulle få stanna kvar nu efter vad som hade hänt, så han kunde bli den som "finish it"? Men inget snack om saken att det kommer vara enorma slitningar nu. Shane kommer utan tvekan dra/bli utsparkad. Och Blondie kommer med största sannolikhet dra med honom. Det som eventuellt får honom att tveka är att han verkar vara övertygad om att det är hans barn som Lori bär på. Av någon anledning tror jag inte T-Dog kommer vara kvar länge till. Brukar ju vara så med svarta karaktärer, de blir utskrivna ganska snabbt :P Nej men skämtåsido, han verkar ha spelat ut sin roll, så vidare inte Darryl's brorsa kommer tillbaks. På tal om det, när ska vi få se vad som hände med Darryl's brorsa? Vad viskade vetenskapsmannen i Rick's öra? Vems unge är det egentligen?
Bc 99 : kanske borde spoilertaggat ditt senaste inlägg? Sen är det ju tråden med Morgan som Rick träffade i början av första säsongen, han håller ju inte kontakten med dem längre men får han tillgång till en radio finns det ju en öppning att efterlysa dem igen.
Fuck! Trodde jag hade tryckt SPOILER :S Sorry allihopa. Admins/mods får gärna fixa om ni pallar. Ja just det, Morgan tänker jag på ganska ofta. Hoppas allt är bra med han och hans son :(
Spoiler Jag tror att Rick gick fram för att skjuta ungen för att markera för Hershel att det bara är en walker och ingen sjuk människa. Tror definitivt inte att han gick över till Hershels sida överhuvudtaget i zombie vs sjuka människor-debatten. Det enda han ville var att få stanna kvar och därför gick han med på att spela hans spel. Efter massakern var det väl inte mycket mer han kunde göra än att just visa att det bara är en zombie genom att skjuta henne i huvudet.
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Bc99: vad säger du som är självutnämnd whoaexpert på zombies om hur stor grupp man bör vara för att kunna funka socialt? Känns ju som det är lite av problematiken just nu. Och att det är flera olika grupper som sammanstrålat och inte hållt ihop från början.
Psyjunta : Spoiler Tänkte så också faktiskt. Inte så att Rick var för idéen att låta the walkers i ladan få vara leva. Han var ju nästintill först med att tycka att de alla skulle dö. Sen att Hershel försökte få med Rick och fånga två zombier, i kanske hopp om att få visa Rick att de inte är så "farliga", fungerade inte alls. Men Rick tyckte väl att det var ett litet pris att få betala för att få vara kvar på farmen. Spoiler Medoria : Det är lite som vilket samhälle som helst. Har alla en sysselsättning så blir det inte massa lösdrivande där folk börjar tänka, överanalysera och irritera sig för mycket. Plötsligt känner någon att de kanske borde vara ledaren? Eller varför får han/hon bära vapen men inte jag? Vad viskar de där om som jag inte får veta? Darryl medgav ju själv för Carol att han inte har särskilt mycket annat att göra än att leta rätt på Sophia. Hade det inte varit för det så hade han kanske bara gått omkring och skjutit rådjur och varit allmänt dryg, som i första säsongen. Och viktigaste av allt är ju att man har ett mål. Strävar alla efter en och samma sak så kommer man kunna samsas mycket bättre. Men när halva gruppen vill dra, andra halvan vill stanna, eller att ena halvan ger upp om Sophia medan andra vägrar, så är det ju problematiskt redan där. Vem är Rick (eller någon annan för den delen) att säga att ingen får dra/stanna? Finns inga lagar under sådana omständigheter, alla är lika. För att inte nämna att Shane var ju ledare innan Rick kom in i bilden. Och inte bara ledare, han var ju även tillsammans med Lori och blev låtsasfarsa till Carl. Så redan där rubbades dynamiken nästan omedelbart. Så den man kanske såg upp till och anförtroende, blev plötsligt nr 2. Förvirring, ovisshet och ett ständigt hot kan få vilket samhälle som helst att krackelera. Det finns ju egentligen inget nummer på hur många som är bäst, man kan vara en grupp på två personer och ha konflikter värre än vad vi har sett. Och man kan vara grupp på 200 personer och allt går som smort. Jag har personligen alltid tänkt på hur jag själv hade blivit bemött av folk omkring mig om jag hade börjat komma med förslag under en zombieapokalyps. Förmodligen många som hade kollat på mig med stor skepsis och tänkt "vem fan är han blatten att säga vad jag ska göra och inte göra? ". Det hade hjälpt oerhört om det hade funnits en polis, brandman, läkare eller något liknande i gruppen som signalerar om auktoritet och ett viss kunnande, folk kommer lyssna då.
Spoiler Så här i efterhand är det ju rätt logiskt att de inte berättade att Sophia var en av dem i ladan, då hade dom ju varit tvungna att avslöja allt, och sen när det väl avslöjades gick ju allt så fort att det väl aldrig fanns tid över för det. Men jag önskar att man valt att spinna på detta ytterligare, dvs insinuerat att farmfolket visste vem de letade efter etc, då hade det blivit väldigt mkt mer spännande föreställer jag mig. Det var ändå lite gulligt att Hershel trodde han skulle få med sig Rick på ladans existensberättigande genom att be honom fiska upp två zombies ur ett träsk, det var en ganska bra illustration av hur desillusionerad gubben onekligen tycks vara. Gruppdynamiken är intressant just ur aspekten vem som är ledare. Själv skulle jag ha svårt att underkasta mig en ledare men jag förstår ju att jag är rätt chanslös på egen hand. Det är intressant att gruppen i Walking Dead som är så liten ändå har så pass stora konflikter, om man jämför med andra serier, ex Falling Skies, där grupperna är större men konflikterna inte alls lika stora eller för serien genomgående.
Spoiler Ja, Hershel är ju en hopplös optimist, no doubt. Men det verkade som om Rick accepterade att låta The Walkers få leva om de bara hade fått stanna kvar. Eller misstolkade jag det? Well det största bekymret var ju som du tidigare nämnt, att det plötsligt blev nu två grupper. Varav den ena gruppen inte ville ha något att göra med den andra. Eller i alla fall inte ledaren av den ena gruppen. Redan där skapar det friktion. Och i det här fallet så var ena parten (Rick & Co) tvungen att möta nästintill alla av Hershel's krav. Tycker de alla gjorde rätt att poppa zombierna i ladan. Och Hershel med sitt jävla snack om Gud hit och Gud dit, har stört mig lite sen dag ett.
Awsoooome!Spoiler Äntligen dödade dom zombisarna i ladan..!!
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Bra avsnitt faktiskt.. synd att de skulle vänta ända fram till pausen..
my name is xelly smelly
Det ska bli 13 avsnitt, varav efter nästa avsnitt så blir det ett uppehåll, så är de tillbaks i februari. Februari 2013...
Redline!
Doktorn,
gör inte om det där är du snäll! Fick ju lite panik. Enligt Wiki är det 12 februari 2012 som gäller för nästa avsnitt.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Walking_Dead_%28season_2%29 Tycker för övrigt att sista avsnittet inte var så himla bra, tyckte det var förutsägbart. Men kommer fortsätta följa serien. Första och sista avsnittet var bäst, dom andra tycker jag var tråkiga. Himla farm...
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Oops, jag blev visst felinformerad av en polare. Jag tänkte inte ens på att ifrågasätta 2013 eftersom det tog så jävla lång tid mellan första och andra säsongen.
Redline!
Spoiler kolla egenom de avsnitten nu, jävla tjat om den där ungen. vältajmat att Hershels gård låg vid de skogarna, de hade dragit annars.. men verkar billigt "ja vi skriver att ena ungen försvinner och de hittar en stor gård och sen kan dom få va där och sen leta lite i skogen då och då" den enda roliga grejjen har varit att där var lite walkers i ladan och att Glenn fick sig en brud, Darryll har varit grym också, riktig buse, Shane börjar bli fett creepy, kan tänka mig att han kidnappar den andra ungen och drar på rövarturné och att 90% av kommande avsnitt kommer att handla om hur man hittar han.. något flippat kommer han ställa till med iallafall.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Helt ok avsnitt nu senast.Spoiler Lite slött, men samtidigt kul att se hur hela gruppen fortsätter att gå isär. Stör mig sjukt på Dale. Även om Shane börjar bli mer och mer fucked, så har han rätt. Vad bidrar egentligen Dale med till gruppen? Lori får skylla sig själv. Inte bara att hon körde oförsiktigt, varenda jävla fönster i den bilen var nedrullad. Och Rick börjar bli mer och mer gangsta! Helt rätt av honom att poppa de två snubbarna i slutet. De såg ut som wild cards from the get go. Men detta är också en insyn på hur mer och mer avtrubbad Rick börjar bli.
Spoiler Överlag bra avsnitt men det retar mig alltid när man, vilket just TWD alltid gör, proppar in så mkt som möjligt i en säsongsstart. Inte nog med att en av tjejerna fick en chockattack, Hershel drog, och sen när Rick och Glenn kommer och ska rädda honom dyker det upp två ogärningsmän från ingenstans, och sen kör Lori av vägen. Lori hade lika gärna kunnat köra av vägen i nästa avsnitt, det hade inte gjort ngn som helst skillnad. Jag tycker Dale är lite för smart. Hur fan har han räknat ut att Shane dödade Otis? Det finns inget i Shanes beteende som gjort att man kan misstänka ngt sånt. Det låter bara för långsökt i mina öron.
Medoria: Bra fråga, jag satt och klurade på det själv också.Spoiler Men jag tror han baserar det på den gången Rick och Shane var ute i skogen i första säsongen och Shane riktade sitt vapen mot Rick, typ redo att fire a shot or two, och Dale bevittnade det hela. Så lägg ihop vapnet mot Rick, Shane's allmänt konstiga beteende efter Otis grejen och faktum att Shane "stal" Dale's little girl (en relation som verkade vara inget annat än enkelriktat från Dale's sida, anyway) så kom väl tanken upp. Och när han väl konfronterade Shane, så dementerade ju inte riktigt Shane det hela, utan hotade typ att poppa Dale. Eller övertolkar jag det hela nu hehe?
bc99: Spoiler Jag vet inte, jag tror att det jag vände mig emot var hur han sa det, och att han var så säker på sin sak, hade han varit mer fundersam eller tveksam hade det känts mer trovärdigt, förstår du hur jag menar? Typ om han istället valt att ex. bolla det med ngn istället för att bara säga så här är det, och utan att säga varför mer än bara det allra mest självklara. Då hade jag hellre föredragit att han nämnt ex. den scenen du nämner i skogen, eller vad det nu är, än bara detta.
Spoiler Yeah men den där gubbjäveln har varit en jävla "know-it-all" från början, så det förvånade mig inte att han skulle vara den första som anade att en hund låg begraven med hela Otis-grejen.
är det bara jag som tycker att det har blivit så jävla tråkigt, hela säsong 2 har ju varit piss
http://duckdown82.tumblr.com/
duckie: det är bara du. Nämen det tog ju ett bra tag innan säsong två tog sig, säger rätt mkt när sista avsnittet innan uppehållet är det bästa.
Less jag blev när Rick sköt dom där två snubbarna i slutet.. Helt onödigt även om dom kändes lite som ett "wildcard". Dom hade vapen och lyckats överleva så pass länge, fanns garanterat användning för dom. Att det redan var "fullt" på farmen lät bara löjligt.. Dom hade fast kunna slå upp sitt place på andra sidan ängen, endast behövt se varandra ifall zombies kom.. Oh well.. Shane har förövrigt rätt i allt han gör, dom andra är ju korkade tammefan.. "Var inte rätt det Shane gjorde blabla öppnade" hur var det inte rätt..? Förstår inte, visst Shane är lite knäpp och knappast ingen man skulle vilja hänga med i den riktiga världen men han är den bästa att ha i gruppen tillsammans med Rick och Daryl.
DMAT: VAR ÄR SPOILERVARNINGEN? ??????????
DMAt : Spoiler Jag tror de (Rick & Co) kände på sig att de två snubbarna i slutet var wildcards, därav att de inte ville ha de på farmen, inte pga det var fullt. Man såg ju hur grisigt de betedde sig i baren. Vill man ha sånna äckel på farmen? Not me, säger inte att han borde ha skjutit de, men de drog vapen först.
TOPIC = "Spoiler-Alert".. There you go, läser man tråden innan man sett avsnittet får man skylla sig själv;)BC99 Spoiler Jo det må ju hända, men kan ju knappast säga att Rick verkade fredlig han heller;) Verkade ju som att han ville att det där skulle hända, försökte inte lugna ned allt och förklara.. Rak på sak och spottade dom i ansiktet mer eller mindre :) happy now medoria..?=D
Damat :Spoiler jag tänker lite som BC även om jag förstår hur du tänker. Lite otacksamt att ha överlevt en zombieapokalyps i flera månader, utsatt sig för tonvis med risker och sen bli skjuten av några andra överlevande, inte för att man blev biten eller smittad. Men samtidigt vägrade dom ju ta ett avvisande. Rick sa nej flera gånger och dom fortsatte tjata och hade Rick inte skjutit ihjäl dem hade dom utgjort en för stor risk, dvs kanske följt efter dem till farmen och ställt till en massa skit där istället. Och jag tänker att det var just att dom tjatade som gjorde att Rick drog öronen åt sig, dom kändes illvilliga helt enkelt från första stund. Oberäkneliga som fan. Sen är gruppen redan nu extremt splittrad, att då ta in nya även om det så bara är för ett tag är i sig en risk, det kommer bara skapa ännu mer konflikter. Löften står sig ganska platt i en värld där överlevnad är allt. Det hade varit väldigt naivt av Rick att bara skada dem bägge lite lätt, säg skottskada i arm eller axel och sen få dem att lova att inte följa efter dem, sånt händer ju inte.
snälla sluta med dessa spoilertaggar, helt olidligt att läsa igenom tråden. Står ju spoilervarning i topic
!!!
Tyckte att senaste avsnittet vart rätt segt, för många gånger blir serien alldeles för utdragen -.-
tyckte senaste avsnittet var fetast på mycket länge, shit is gonna hit the fan :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jesus Christ, vad är det med alla blondiner i den här serien?Spoiler Börjar bli kraftigt trött på folks hopplöshet. Jag säger inte att man inte ska få känna sig ledsen, but come on? Självklart ska Blondie nr 1 smitta av sig av sin "I-don't-give-a-fuck"-attityd till Blondie nr 2. Och att Blondie nr 2 vill dö... I couldn't give less of a fuck! Synd att hon inte dog! Och åt helvete med Lori också, hon tror sig alldeles för mycket ibland, Blondie hade rätt, Lori spelar alldeles för mycket! Kul att se Shane straighten up lite, i alla fall verkade det så.
När mamma jämför serien med Våra Bästa År, då är det illa haha :P Börjar bli riktigt less på serien. Usch.. Men kommer fortsätta kolla, i brist på annat.
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan