I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Arrested Development is back!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

Rappare

2011-10-03 21:29

Arrested Development is back!

Serien kommer tillbaka för 9-10 avsnitt och sedan en film!!!!!!!!!!!!!!!

http://tv.yahoo.com/news/arrested-development-creator-back-000900029.html

www.twitter.com/addthissss

www.addthismusic.com
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2011-10-04 00:20
Den nyheten har gjort min dag helt klart! Fan va najs, can't wait! :D

Admin

2011-10-07 14:55
STEVE HOLT!
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2012-07-21 15:50
Någon hört något nytt om detta?

Sjukt bra serie
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2012-08-15 19:29
Admin

2012-08-17 03:07
Så farligt ser det faktiskt inte ut. Att döma av en av bilderna - där man dock ser dåligt - så verkar kusinen heller inte ha förändrats allt för mycket. Annars är ju en stor risk/nackdel med barnskådisar att de utvecklas för mycket och hela igenkänningsfaktorn blir förstörd.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2013-04-04 13:33
Rappare

2013-04-09 01:15
Admin

2013-04-09 18:41
Det är inga regionsinställningar eller liknande på Netflix, då? T ex att Nordamerika har ett utbud, Europa ett annat osv...

2013-04-12 00:20
Kan tipsa om mediahint.com, proxy-fuling som gör att man kan se netflix med amerikanskt utbud, samt vissa youtubeklipp och hulu.com bl.a.

2013-04-12 10:51
Japp, kör också mediahint. Bara installera via deras sida och köra.
Netflix utan det är rätt värdelöst :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Admin

2013-04-12 12:10
Nice!

2013-05-14 18:12

Ångrar lite att jag kollade på den faktiskt.
Poet

2013-07-29 17:06
Hittills har den varit helt ok, 4:e säsongen that is. Men den har inte besvikit en i alla fall :)
At the gates of Eternity...
Moderator

2013-07-30 12:30
BC99 skrev:
Hittills har den varit helt ok, 4:e säsongen that is. Men den har inte besvikit en i alla fall :)

Hur långt har du sett då? Tanken är ju att du ska bingekolla den :)
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Admin

2013-07-30 12:40
Den är helt fantastisk. Kollade igenom s4 innan jag började om från s1 igen. Skämten är briljanta.

Hade helt glömt bort Franklin, GOBs handdocka. It aint easy being white, it aint easy being black. So much pressure being bright, I've got kids all over town.

Det är inte många serier som lyckas med skämt som är rasistiska, homofobiska och på andra sätt fördomsfulla men Arrested Development gör verkligen skämt av allt. Jämför det med t ex Family Guy som där poängen istället för att vara skämt blir "alla vet ju att det är så här".

2013-07-30 13:42
Tycker säsong 4 har varit väldigt blandad i kvalité och humor.
Vissa avsnitt var helt fantastiskt, gobs och tobias tex. Men va ett par avsnitt där i början som jag inte blev lika såld på.
Men ska självklart kolla igenom allt en gång till. Arrested Development är en serie som växer desto mer man kollar på det.
Admin

2013-07-31 11:44
Förstår vad du menar. Första avsnitten var ganska förvirrande men de är roligare vid en andra genomgång.
Poet

2013-08-02 19:24
KaptenKrok: Jo jag kollade igenom hela S4 på ca 2½ dagar hehe. Tyckte den var helt ok, den levererade vad jag trodde :) Men jag tyckte de tidigare säsongerna var fetare hehe. Men å andra sidan har det ju gått 7 år, dynamiken kommer tillbaks till nästa säsong :)

Co-signar på Elitz förövrigt.

Spoiler
By the way, vissa har fan inte åldrats väl haha. Stackars Michael Cera, han är inte söt längre haha

MISTA F!
At the gates of Eternity...
Admin

2013-08-04 12:50
Är ändå förvånad över hur pass lika de trots allt är. Det ska ju inte ha gått så lång tid i serien. Morsan (glömmer alltid hennes namn) har nog åldrats bäst.

På tal om morsan så älskar jag den unga versionen av henne. Minspelet på den skådisen är fenomenalt.
Rappare

2013-08-04 23:43
Seth Rogen är dock en gräslig ung Michael Bluth.

Ser fram emot när de avslöjar att alla flashbacks är ifrån filmen/TV-Serien Michael försöker producera. ^^
Admin

2013-08-05 14:26
Jo, Seth Rogen är ganska blek.