I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

It's Always Sunny in Philadelphia säsong 7 [Spoilers]

Hobby & Fritid - Kultur & Media

Poet

2011-09-18 15:00

It's Always Sunny in Philadelphia säsong 7 [Spoilers]

Så, säsongen har börjat. Tyckte inte första avsnittet var mycket av en höjdare alls för att vara ärlig. Känns som om den här serien börjar lida mot slut. Första avsnittet på säsong 7 kändes ungefär som hela säsong 6.

Vad tycker ni? Vad tror ni?

At the gates of Eternity...
Rappare

2011-09-18 20:14
Garvade hysteriskt åt Charlies kaskadspya och hans jävla cowboyroll.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Poet

2011-09-18 20:29
Cowboyrollen är ju klassisk :) Charlie levererar fortfarande :)

2011-09-21 12:05
Tyckte första var helt okej, hoppas det blir bättre :P
Highfive anyone, anyone?

2011-09-24 14:57
tyckte första var riktigt bra, precis så utflippad man vill att det ska vara , det andra avsnittet var ännu bättre än det första så jag tycker det känns som det går i rätt riktning
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.
Poet

2011-09-24 17:02
Jag tycker det har tappat stinget HELT och hållet, likt förra säsongen. Det enda avsnittet förra säsongen som var riktigt jävla fett, var avsnittet där de hade gjort sin egen "Lethal Weapon", allt annat var mediokert.

Tycker de borde wrap the show up, den levererar inte längre...
Rappare

2011-09-24 21:57
BC99
Senaste avsnittet var ju totalt guld! Ryck upp dig grabben!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Poet

2011-09-25 11:36
Det var verkligen inte guld. Säsong 1-5 var guld! De har peakat, tyvärr. Jag älskar IASIP men det är inte närheten så roligt som säsong 1-5.

Poet

2011-10-16 23:12
Så feta de senaste 3 avsnitten har varit! :D Äntligen har de hittat tillbaks till sin sanna kärna :D

2011-10-30 19:45
senaste avsnittet var riktigt riktigt roligt :D
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.
Poet

2012-01-10 00:10
Om det bara är 13 avsnitt den här säsongen så måste jag säga att det var en fet säsongsavslutning :)

Fyfan vad de lyckades ta sig i kragen igen, för den här 7'e säsongen var FET!