I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2011-08-08 23:53

Superheroes HBO

Snubblade precis över denna trailer och plötsligt börjar mitt hjärta bulta hårt och jag känner en stark gemensamskap med dom här grabbarna. Tror den sänds på HBO ikväll.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-09 00:17
åh.. jag som trodde det skulle vara någon ny(kanske mörkare) version av Heroes :(
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Moderator

2011-08-09 12:25
åh.. jag som trodde det skulle vara någon ny(kanske mörkare) version av Heroes :(

Superhjältar + HBO fick mitt hjärta att slå snabbare, hehe :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2011-08-09 13:59
Precis, blev som exalterad där och tänkte.. ja, superhjältar + hbo = kan inte gå fel!! men sedan var det en sån här, lite "kick ass" stuk på det hela. Det kommer med största säkerhet bli en bra serie, men jag är så sjukt taggad på en ny "heroes" serie :)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-08-09 14:11
rider på kickass-vågen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Battlerappare

2011-08-11 00:37
HBO gör allt bra så

2011-08-22 01:38
Den suger!

Eller aa.. vissa hade ju bra outfits men seriöst.. enda som har riktiga balls där är killen som går och utmanar folk i parken som langar knark, Spoilerresten typ plåstrar om folk som ramlar. Bull shieayt!
 http://www.myspace.com/murderdem
Battlerappare

2011-08-22 10:36
hahaha nej den är ju asrolig, så mycket fucked up folk i världen.