I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Breaking Bad [Fetaste serien ingen kollar på]

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2011-08-08 13:38

Breaking Bad [Fetaste serien ingen kollar på]

Okej...säkert många som kollar på den, fast knappt någon jag känner visste om den tills för några månade sen... ingen som skrivit något här heller.

Lätt en av de fetaste serierna jag sett. Mad original... Check it out if ya aint seen it.

Ska inte avslöja handlingen men det handlar basiclly om en väldigt square kemi-lärare som får cancer, är desperat och bestämmer sig för att göra meth.
och resten av historien finns att ladda hem ....

Peaceout

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2011-08-08 14:06
Jag håller fan med, det är inte många som känner till Breaking bad, men den är grym som fan!

tillsammans med en ung pundare tåls att tilläggas!

Walt o Jesse är in deeeep shit xD
Jag har ätit pannkaka!

2011-08-08 14:13
hahaha Fa Sho :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-08 14:28
Försökte titta på den när det begav sig, tror t.o.m. att jag tog mig igenom hela första säsongen men tycker inte den håller i längden, alldeles för icke trovärda karaktärer.

2011-08-08 14:59
riktigt bra serie ja
Poet

2011-08-08 15:11
Funkenteller, tittar du på serier för att få en trovärdiga världsbild? Det är väll förhelvete det nyheterna är till för? :P
Jag har ätit pannkaka!

2011-08-08 15:32
Tittade 10 avsnitt i hopp om att det "kanske blir bra" men insåg att det bara var skit =p Tycker det är hur många som helst som tittar på Breaking Bad förövrigt
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-08-08 17:11
Funkenteller, tittar du på serier för att få en trovärdiga världsbild? Det är väll förhelvete det nyheterna är till för? :P

Nyheterna? Nej, så långt ifrån verkligheten var serien ändå inte. Jag tycker bara att lill-pundaren och galna becknaren och alla kändes som tagna ur tecknade Batman eller något.
Battlerappare

2011-08-08 19:00
Måste nog hålla med, jag började kolla på den typ 3 dagar efter nya säsongen började. Jag såg 10min av första avsnittet back when när den kom men den verkade kass så ja sket it.

Den är ju helt galet bra! Han gör som roll så utmärkt sådär awesome och jag älskar hans psykotiska ansiktsuttryck som man kan se ibland. Bla efter han gett öl till sin son vid poolen i förra säsongen.

2011-08-08 19:15
Kollade på första avsnittet av första säsongen igår efter att många tipsat om den. Verkade ganska bra ändå, men en 50årig gammal gubbe som huvudroll? Mjaa...kommer nog kolla några avsnitt till i alla fall.

2011-08-09 02:02
Antingen älskar man den eller så tkr man den e sådär.. smaken e som baken.. Jag älskar den!

Jag har försökt få folk att titta på den i 3 år nu.. De flesta har inte sett den sen finns de många som sett några avsnitt o tröttnat sen finns de andra som är helt frälsta..

De eju just person kemin mellan walter och jesse som är så genialisk, svart humor när den är som bäst! Hank tillför jävligt mkt också!

De ända negativa är väl att Skylers och maries torra karaktärer i vissa avsnitt får lite för mycket plats.
my name is xelly smelly
Battlerappare

2011-08-09 10:10
Får hålla med där, riktigt irriterande del i serien.