I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2011-08-08 13:20

A Serbian Film

Någon som sett den?....annars en riktigt grym familje-film ;)

seriöst...go see it

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-08 13:24
psykad jävla film.

2011-08-08 13:38
.....duuuuuuuuhhhh
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-08 13:44

its officialy the most fucked up movie ever made. in history....forreal

so you kinda have to see it...even if you dont want too

men hade inte rekommenderat det....especially if you got a weak stomach...

2011-08-08 13:47
den är ju faktiskt ganska dåligt gjord med egentligen..

2011-08-08 13:56
its horrible....hade jag fått bestämma hade jag förstört original kopian innan den kopierades. but its out...and it is what it is....men om ni inte har sett den så se den.

2011-08-08 13:59
mannen han knullar en brud bakifrån sen hugger av hennes huvud och forsätter knulla henne hahahahaha nigga......im hard on a bitch too but GODDAYUM....

2011-08-08 15:00
sluta skriva på engelska hela tiden, ser så otroligt löjligt ut.
Groupie

2011-08-08 18:12
SPOILER han knullar även sin son. Tyckte den var dålig som fan, effekterna har jag inga problem med, är väll inte värre en typ SAW och andra skräckfilmer.

2011-08-08 20:53
Sedan när slutade folk att använda spoiler funktionen?
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-08-08 21:02
Spoil och spoil som att det var höjdpunkten av filmen :D
 -? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-

2011-08-08 21:23
Den är ingenting som Saw, här kommer man in i huvet på en madman samtidigt som man följer offret som blir förövaren i slutet. Den förmedlar verkligen det tvetydiga med livet, annars har ni missat poängen.

Den absolut värsta filmen jag sett någonsin. Och jag gör som Taylor, jag rekommenderar den till glitterbrudar som vill se en söndagsrulle. Sen pratar dom aldrig mer med mig :)
 http://www.myspace.com/murderdem
Rappare

2011-08-09 02:49
Jag har hört mycket snack om denna filmen, men jag kommer inte att se den. Vad jag har hört så verkar den så jävla vidrig, och för mitt eget välmåendes skull så passar jag just denna. Iaf i mitt nuvarande skede i livet, jag ljuger antagligen inte när jag säger att jag mått riktigt dåligt av klenare rullar.
Rappare

2011-08-09 02:51
jag rekommenderar den till glitterbrudar som vill se en söndagsrulle.
Väldigt vanligt förekommande i min bekantskapskrets har jag märkt. En utav mina mesigaste kompisar fick den rekommenderad för henne när hon ville ha en SAW-liknande film. Jag är säker på att jag kommer att få höra vääääldigt mycket gnäll om den filmen från hennes sida.

2011-08-09 06:36
svanspelle

...nope
Rappare

2011-08-09 10:34
Varför skrev jag Saw med stora bokstäver?
Manager

2011-08-09 14:22
its officialy the most fucked up movie ever made. in history....forreal

Sluta nu, den kommer inte ens nära.

Jag tycker det är en helt ok rulle däremot, innovativt manus och snyggt filmat.
Redline!

2011-08-09 17:25
Vill man verkligen ha "the most fucked up movie ever made" så ska man nog leta bland japansk gore. Såg någon fullständigt värdelös film för ett tag sedan men den var så vidrig så jag vet inte vad, fick alla dessa "äckliga" filmer framstå som barnprogram.

Ingen aning vad den heter, men det var en japansk-b film
Skivsamlare

2011-08-09 22:36
Den ser välgjord ut men våldtänkt på spädbarn? not cool. Jag ser inte skräpet

Rappare

2011-08-10 00:03
Den där mesiga tjejen jag snackade om tidigare hade tydligen inte alls tyckt att filmen var (med hennes egna ord:) hemsk. Antingen så är hon inte lika töntig som jag trodde, eller så är filmen inte så vrickad som jag föreställt mig. Jag önskar att någon som verkligen, verkligen kände mig kunde berätta om det här är en film för mig eller inte.

2011-08-10 12:13
Dr.Octagon

inte ens nära?...vilken film har du sett dom är mer fucked up? (utan sarkasm)

2011-08-10 15:59
Riktigt vidrig film, inte heller så bra enligt mig. Men den gick i alla fall att kolla på.

August Underground's Mordum och Irreversible tycker jag är mer obehagliga att se faktiskt.

You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2011-08-10 21:40
vet inte om jag vågar se den efter allt man hört om den. Min polare sa att jag aldrig mer kommer vilja se på en porrfilm?

2011-08-10 23:26
Min polare sa att jag aldrig mer kommer vilja se på en porrfilm?

Lika bra att strunta i det då! haha