I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Trailer] The Amazing Spiderman

Hobby & Fritid - Kultur & Media

Moderator

2011-07-22 00:06

[Trailer] The Amazing Spiderman

Det har snart gått 10 (TIO!) år sedan första Spiderman-filmen med Toby och enligt Hollywood är det dags för en reeboot.

Jag personligen känner ingen superhype. Trailern var sådär, men vafan Spindelmannen är Spindelmannen och det här kan knappast bli sämre än de andra filmerna. Jag menar, Kirsten Dunst som Mary Jane, kom igen! Jag måste dock säga att jag in i det sista hoppades på Batman Begins fast Spiderman, vilket det inte ser ut att bli.

"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2011-07-22 01:04
jahapp.. ser ju ut som filmen dom släppte för 10 år sedan..
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Producent

2011-07-22 02:19
jahapp.. ser ju ut som filmen dom släppte för 10 år sedan..
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Poet

2011-07-22 10:54
WTF? Menar de allvar?
At the gates of Eternity...
Battlerappare

2011-07-22 14:10
Dom verkar lägga mer focus på hans föräldrar iaf, första filmen hade väll inget alls om dom?
Den verkar ju vara ganska mörk vilket är awesome, får hoppas fortsätter med det.

Rappare

2011-07-22 15:25
Ser ingen anledning till varför de gör den här filmen. Om de prompt vill göra en ny etta så hade jag hellre sett att den var väldigt mycket mer alternativ. Den här är alldeles för lik de andra filmerna.

Däremot blev jag jäkligt sugen på att spela "Mirror's Edge", alternativt ett nytt Spindelmannen-spel i stil med "ME".
Rappare

2011-07-27 23:43
Ska de göra nånting nytt med Spindelmannen är det la iaf skönt att det finns en möjlighet att Venom görs rätt framöver. Annars tyckte jag inte det såg särskilt intressant ut jag heller.
Producent

2012-02-07 18:58
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Battlerappare

2012-02-07 20:33
Tycker nog att den här trailern gav lite mer hopp

Rappare

2012-02-07 21:55
Coolt att Lizard får vara med, tyvärr tror jag inte att de kommer göra honom rättvisa. I övrigt kändes den nya trailern (pyttelite) mer serietidningig, vilket är nice. Men jag kommer antagligen tycka att detta är skräp oavsett.

2012-02-08 12:13
hm, den nya trailern ser ju faktiskt lovande ut (och som sagt, mer lik originalet med egenuppfunnen spindelvävsmojeng). kan ändå bli nåt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-02-08 16:31
Nu börjar ju det faktiskt likna något.. gillar Emma Stone ;)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2012-02-08 16:33
Bojkotta skiten vi vill ha en "the Dark Knight"-style remake med Venom som kompensation för den senaste våldtäkten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.