I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hangaround

2011-07-04 20:58

Hiphopmagasin

Vilken är er favorit bland hiphop-tidskrifter? Jag vill utvidga min konsumtion. Back in the tonårsdays köpte jag ofta The Source, men tycker mig inte ha sett den på ett tag. Finns den kvar? Gillar annars Kingsize, och Rocky som man ju ändå får placera i den genren.

Tipsa på!

http://matildaberggrens.blogg.se

2011-07-04 21:25
xxl och vibe finns väl också.. själv läser jag inte så kan inte säga bu eller bä.
((MAAD))

2011-08-08 13:26
source var fet back in da days gillade tom reklamen...

speciallt omslagen på no limits, cash money och three 6 mafias skivor hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef

2011-08-08 13:31
Har alltid föredragit att läsa på svenska, men väl inte funnits nåt jätteutbud. Quote Magazine hade något spännande på på gång, även om korrekturläsningen var dålig. Gidappa gillade jag när jag var yngre men den var nog inte så bra, med facit i hand.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2011-08-08 13:46
Gidappa minns jag dom skrev endå om rätt feta artister ibland (inte mest bara mainstream rap så som the source och liknande)...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-08 13:46
*aktiklar
Skivsamlare

2011-08-08 18:11
jag hann bara köpa två nummer av quote innan den försvann från pressbyrån. Synd för den tidningen var grym. antar att den inte finns längre?
Jag gillade gidappa. Vissa tycker den var nördig men hellre nördig än värdelös som Kingsize är.
Annars läste jag HHC i många år. Finns den kvar?