I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2011-05-21 21:15

Komedi tips?

Sjukt sugen på att se nån komedi ikväll! Har ni några tips? Gammal som ny spelar ingen roll

Its darkest before dawn

2011-05-21 21:38
hot rod
anchorman
i love you man
ace ventura 1 och 2
old school
fletch

kom jag på nu lite snabbt:)
gör coola saker hela dagarna
Battlerappare

2011-05-21 22:10
Vet inte riktigt om de kommer i komedi direkt men "In bruges" är riktigt jävla rolig

http://www.imdb.com/title/tt0780536/

2011-05-22 17:17
Romantiskt komedi med Aston Kutcher och Kiera Knightley- No strings attached..

tyckte den var kul, brukar gilla Aston i den typ av film så att.. nä, den var kul och mysig. Sedan är ju Knightley galet het också
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-05-22 23:50
Sedan är ju Knightley galet het också

eller natalie portman? (lugnt, tycker också de är rätt lika)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-23 00:05
what the heell.. var bombsäker på att det var Knightley haha! men ja, som du säger är dom väldigt lika.

En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-05-23 02:17
the other guys och dinner for schmucks tyckte jag var jävligt kul iaf
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-23 12:40
Haha inte första gången jag ser folk förväxla dom två.... Jag fattar verkligen inte grejen, dom är väl fan inte lika??

Offtopic, men Agneta Sjödin och Sofia Wistam, tycker ni dom är lika också? Har hört folk förväxla dom.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)