Vad kollar ni på?
Nu när det börjar bli höst spenderar man ju rätt mycket tid i soffan och framför tvn. Vad kollar ni på för tv program? (Inlägget ändrat av Squirtle 2010-10-05 12:18:18)
HIMYM, Sons of anarchy, 2½ men tittar jag på :)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
How I Met Your Mother, Family Guy, American Dad, Gossip Girl. Sen ska jag antagligen checka in The Event med. Sen blir det ju alltid mer...mycket mer.
Jag kollar på: -"lite sällskap" för att det är såååå mycket Värmland! :) -Idol fast nu när de börjar bli allvar är de inte kul längre - simson/familyguy - kungar av tylösand fast bara för att min polare är med, annars tycker jag bara att det är ett riktigt skit program och att det är pinsamt att ens kolla. - parlamentet
o herregud vem är din polare barbie? Fan jag skulle göra en tråd igår om hur vidriga alla är, iofs mest killarna men ändå...förlåt åt din polares vägnar men han/hon måste vara lite efter ändå Californication är ju ett tips om ni missat, inte för att jag tror det för folk på whoa vet allt..men ifall att
Dexter, HIMYM, Glee (måste sluta titta på den...), Greys Anatomy, Weeds, Futurama (fast säs 6 är slut nu, tyvärr :() och Cougar Town. Är inne på sista avsnittet på säsong tre av mitt Boston Public maraton och ska snart hugga in på Ally McBeal. Det är bäst att se serier som har slutat sändas, för då slipper man vänta till veckan efter för att veta hur det fortsätter :)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Sons of anarchy, entourage, mad men, dexter, eastbound & down, the ultimate fighter, med mera
http://duckdown82.tumblr.com/
Min kompis är Emelie, blev minst sagt förvånad när jag hörde att hon skulle medverka..
förutom serier som 2½men, weeds, fängelse grejen på 4an och pretty wild så försökte jag precis se filmen "säg att du älskar mig" men jag blir så jävla förbannad att jag var tvungen att stänga av ljudet o ta upp datorn. vidrig jävla film. fyfan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
chuck, the office, jersey shore, family guy och supernatural är vad jag följer varje vecka
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Producent
2010-10-04 22:42
lite sällskap, ensam mamma söker, secret life of the american teenager, el cuerpo del deseo (men det har jag redan varvat några gånger så det är inte så aktuellt just nu), idol, lite How i met your mother.... simpsons, men det är ju inte direkt säsongsbetonat utan mer en ööörrday thääng..
https://soundcloud.com/jakkthemixer
Ensam mamma söker, Halv 8 hos mig, 2½ men typ... Älskar halv 8 hos mig :D
It's always sunny in philadelphia Community Weeds How to make it in america South Park Eastbound and Down HIMYM
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
South Park och NFL eller lirar datorspel.
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Boardwalk Empire Weeds Eastbound & Down How I Met Your Mother Family Guy Sons of Anarchy The Office The Big Bang Theory House Chuck Av dom som sänds just nu.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
'Its always sunny.. 'Californiacation 'South park-Börjar om 2dagar igen 'Flight of the conchords Sen två avsnitt family guy och simpsons varje veckodag är ju medicin för kroppen.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Dexter Weeds Eastbound and down Sons of anarchy The ultimate fighter How I met your mother Jersey Shore Californication How to make it in america Idol Säääkert glömt något..
my name is xelly smelly
Producent
2010-10-05 01:23
The Event!..helt flummigt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Föredrar film och sport, men ska jag se nån serie så blir det isf serier man inte behöver ha som följetång, så typ Seinfeld, simpson, family guy, how i ment you mother osv :)
Följer 35 stycken serier bla: Breaking bad, Dexter, Sons of anarchy
Hej, Träffat Jacob?
Följer 35 stycken serier bla: Breaking bad, Dexter, Sons of anarchy Det där vill jag ha en lista på
jaojao_P20: Family guy, The simpsons, The cleveland show, American dad, South park, Nurse jackie, United States of Tara, Weeds, Entourage, Greys anatomy, Private practice, Smallville, Breaking bad, Curb Your Enthusiasm, House, Dexter, One tree hill, Desperate Housewives, How i met your mother, The big bang theory, Two and a half men, Rules of engagement, Glee, 90210, 30 rock, Chuck, Community, Cougar town, Californication, Its Always Sunny in Philadelphia, Greek, The defenders, Eastbound & Down, Sons of Anarchy och Bored to Death
Hej, Träffat Jacob?
Skaffa ett liv ;) Nej men, kul för dig :)
Frågan är varför det är mer brudserier på den där listan än tuffa, manliga, serier ;)
Jaojao_ haha tack för den Dieallot Det är ju dem som är bra ;)
Hej, Träffat Jacob?
Film och dokumentärer av blandade karaktärer och olika ursprungsländer. Tv-seriemässigt så är det Dexter och Sons of Anarachy som gäller för min del. Tecknat är det anime i både film och serieform samt amerikanska serier så som Family Guy och Futurama för att nämna några.
Est. 1984 "Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
Några har slutat men..typ aa sådär.
Dexter, C.S.I, HIMYM, simpsons, american dad, family guy, desperate housewives, cleveland show, entourage(fast e lite efter, nyss börjat kolla), true blood, californication. Jag fattar inte grejen med Big bang theory, tycker folk verkligen att detta e bra??
Just nu kollar jag på: Boardwalk Empire Mad Men It's Always Sunny in Philly The Corner The Wire för typ femte gången Ska försöka kolla upp lite nya serier sen när Mad Men slutar för säsongen. Tror jag ska börja med Sons of Anarchy först, får se.. Sen följer jag NBA (som börjar snart igen) och NFL också.
Mad Men Bästa tvserien sedan sopranos.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
BBT: var jätte underhållande för han skulle få tjejen.. nu har de gjort slut och vet inte om de är förvirrade eller vad som ska hända.. kollar ju mest för att man har kollat och den fördriver tiden.