I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2010-09-27 09:51

Predators

Låt mig börja med att säga att jag är ett stort fan utav allt som är relaterat med "Predators" Jag var 6-7 år gammal första gången jag såg Alien, lika gammal var jag när jag såg Aliens- min kärlek var kanske inte ytlig vid det tillfället då jag i princip vill minnas att jag sket i brallan åt dessa så verkliga varelser som på ett skräckinjagande sätt dödade människor. I filmen Aliens lär det knappast blivit bättre då det handlade om ett barn så jag antar att man gjorde sig likgiltig med den tjejen. Nåväl, den första Predator rullen släpptes -87 & det är också en film man har älskat, säkerligen sett den en 4 gånger under mina år, även fast Predatorn i den filmen är "elak" & dödar människor tycker man ändå den är för jävla grym, och hur skulle inte en sådan film bli anmärkningsvärd & älskad? Det är omöjligt, en Predator vs Arnold- äntligen fick han lite riktigt motstånd!

Sedan släpptes Predators 2. (Orkar inte skriva något om den)

Sedan hände det något, Alien vs Predators släpptes till PC (minns inte årtalet men chansar vilt på 98 eller 99) Vilken jävla grej det här blir, galet.. Nu vill du fan inte vara en marin soldat och skjuta på aliens (inte jag iaf) Så då körde jag detta spel även om jag var livrädd och spöade aliens som en predator.

-Nåväl nog om min kärlek för allt runtom detta.
___________________________________________________________________



Jag kikade på den nya Predators filmen nu i helgen & jag gillar den skarpt även om vissa delar kan vara lite suddiga
*spoiler alert*
SpoilerSom doktorn, hur fan blev han allierad med predators? fattar inte. Även det att dom i början bara ramlar från himlen kan i den stunden verka jävligt skumt

Det är en kool historia & jag gillar det mesta med den även om jag anser att det kanske var för lite action i helhet.

Nu, whoaiter: Berätta vad ni tycker om filmen för det måste ju finnas några som mig, om inte en jävligt många som gillar dessa filmer.





En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker