I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2010-09-21 22:17

Chuck S04

Så fjärde säsongen för Chuck drog igång inatt i USA.

Det var ett helt okej första avsnitt, trevligt att se Chuck och Sarah som ett par i start av serien och folk som följt tidigare säsonger vet säkert vad denna säsong mest kommer handla om, SpoilerChuck's sökning efter hans mamma som han trodde hade lämnat dem som barn men som också visar sig vara någon slags spion i slutet på S03 .

Även Dolph Lundgren gästar i första avsnitt.

Anyone else excited?

"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"

2010-09-28 12:01
What? Är jag den enda som kollar här eller?

Tyckte senaste avsnittet var guld värt, klart skönare än förra veckans.
Kan ju ha berott på att vi fick se en lättkläd Yvonne Strahovski i detta avsnitt.

Två avsnitt in och det blir bara bättre och bättre, nästa vecka ser ut att bli ännu grymmare.

Go Whoa!

2010-09-28 12:10
Slutade kolla efter s1, det var för repetitivt, samma skit varje avsnitt typ bara lite annorlunda situation. Sen blev jag så grymt irriterad på chuck och brudens romans där de velar och aldrig gör nåt
Its darkest before dawn

2010-10-05 20:10
Du missar grejer isåfall.

Någon annan måste väl ändå kolla? :O

Tycker avsnitten bara visar sig vara bättre och bättre denna säsong, de senaste var ju helt jävla awesome. Hoppas det fortsätter så här nu, grym action, drama och komedi, allt i ett.

2010-10-07 23:58
Ska bli intressant att se hur det blir, tycker det är lite för lite buymore nu dock, men serien måste ju utvecklas
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2010-10-19 21:17
http://www.youtube.com/watch?v=0_iD_IjcqkA&feature=player_e
mbedded

Promo för nästa vecka. Något man lärt sig ifrån dessa är att allt är inte vad det verkar vara.

SpoilerSom det att Chuck blir skjuten i promon

Tycker denna vecka av Chuck var helt okej, tycker det var bra att det var lite mer av ett Casey/Morgan avsnitt och lite mindre av Sarah/Chuck, det behövs ibland.

Har fan inte varit ett avsnitt denna säsong som jag funnit dåligt. Amazing.

2010-11-30 16:22
Dem 3 senaste avsnitten har varit tokgrymma. Ser fortfarande inget av avsnitten som dåliga den här säsongen och det blir bara bättre och bättre. Avsnittet igår bjöd på många härliga scener och tvists.

Tråkiga är att nästa avsnitt inte kommer sändas förens 17 januari.

2010-11-30 18:31
Är den här serien bra?
Måste hitta en ny serie att se på, mer är lite tveksam. Måste man se denna eller kan vara skippa den?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-12-01 17:10
Oja, riktigt bra serie.
Det finns något för alla i Chuck, action/drama/romantik/komedi. Säsong 3 och avsnitten hittills ifrån S04 har varit riktigt bra.

Har du sett något avsnitt tidigare?
Ge det en chans, checka några avsnitt och kolla själv vad du tycker annars.

2010-12-01 17:27
Jag har inte sett några avsnitt, bara reklamer osv. Verkar som att den är ganska "oseriös" om man säger så. Lite larvig. Men det blir väl att se ändå, har inte så många serier kvar att se nu :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-01-26 10:26
Uppehållet är över och det har visats två avsnitt hittills, denna veckas avsnitt var sjukt bra. Även fast det kändes som dem stressade igenom avsnittet lite för nästa vecka (som innan NBC beställde 11 extra avsnitt var tänkt som en season finale). Men nu ser jag framemot nästa veckas något otroligt mycket.